سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

بررسی شایعات و مشخصات احتمالی گوشی می9 شیائومی

شیائومی در خرداد ماه هر سال همانند Mi 6 و Mi 8 از پرچمدار های سری Mi خود پرده بر می دارد و انتظار می رود تا این بار نیز گوشی Mi 9 در خرداد ماه سال آینده با مشخصات قابل توجه رونمایی شود.

بنجامین گسکین، طراح معروفی است که بسیاری از اطلاعات ظاهری و سخت افزاری گوشی های هوشمند را قبل از معرفی در فضای مجازی فاش می کند، این طراح این بار کانسپتی برای پرچمدار جدید شیائومی طراحی کرده است که بریدگی کوچتر، صفحه 6.4 اینچی امولد در کنار سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش را نشان می دهد.

در کانسپت بجامین گسکین، بدنه پشتی می9 به 3 دوربین مجزا مجهز شده است که احتمال می رود سنسور اصلی این دوربین IMX586 باشد که می تواند تصاویری با کیفیت 48 مگاپیکسل ثبت کند و انتظار می رود تا سنسور های دیگر این گوشی 16 و 13 مگاپیکسلی باشند، که می تواند همانند گوشی می8 بهبود قابل توجهی در کیفیت دوربین، نسبت به نسل قبل خود داشته باشد.

Xiaomi Mi 9 concept by Benjamin Geskin

گوشی شیائومی می9 به پردازنده اسنپدراگون 8150 (نام جایگزین اسنپدراگون 855) مجهز می شود و بنچمارک های منتشر شده از این پردازنده خبر از قدرت بسیار بالای آن می دهد.

پردازنده اسنپدراگون 8150 در یک گوشی آزمایشی موفق شد تا در بنچمارک آنتوتو نمره بسیار بالای 362،292 را کسب کند و در بالای لیست قدرتمندترین گوشی های هوشمند دنیا بایستد.

بهتر است بدانید که این پردازنده همچنان به صورت رسمی توسط کوالکام رونمایی نشده است و تا به الان فقط بر روی چند گوشی هوشمند نامشخص جهت تست و آزمایش استفاده شده است و احتمال می رود تا درصورت استفاده از این پردازنده در گوشی های همانند Black Shark بتوان نمرات بسیار بالاتری کسب کرد.

photo 2018 11 15 11 11 11

طبق شایعات گوشی می9 شیائومی به حافظه داخلی 128، 256 و یا 64 گیگ که کمی دور از انتظار است معرفی شود و احتمال می رود تا شیائومی 6، 8 و 10 گیگابایت حافظه رم را برای گوشی می9 تدارک ببیند.

درصورتی که گوشی می9 با پردازنده اسنپدراگون 8150 رونمایی شود می تواند از شبکه 5G اینترنت موبایل و تکنولوژی QuickCharge 5 بهره ببرد؛ و همچنین با توجه به قیمت گذاری های اخیر شیائومی می توان قیمت نسخه پایه آن را چیزی حدود 470 دلار در بازار چین تخمین زد.

 

پست قبلی

با رابط کاربری شیائومی و قابلیت های مختلف آن آشنا شوید

پست بعدی

رونمایی شیائومی از 5 محصول جدید: تلویزیون 75 اینچی، دستکش مخصوص گوشی هوشمند، اسباب بازی لگو، سشوار مسافرتی و بالشت مخصوص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه