سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

گوشی جدید شیائومی گواهی FCC خود را دریافت کرد

هر گوشی هوشمند برای طی کردن مراحل ساخت لازم است تا گواهی های لازم را از سازمان های معتبر دریافت کند، یکی از این سازمان ها FCC می باشد، شیائومی امروز برای یک گوشی خود با کد 2AFZZ-RMSC3DG گواهی FCC را کسب کرد.

طبق اطلاعات درج شده در این وبسایت انتظار می رود تا این گواهی مربوط به یک گوشی ارزان قیمت از سری Redmi باشد، برخی منابع نیز ادعا می کنند که این گواهی مربوط به یک نسخه ارزان قیمت تر از سری Mi 8 می باشد.

درمورد این گوشی اطلاعات چندان کاملی در دسترس نیست، اما از اطلاعات لو رفته می توان به پشتیبانی از تکنولوژی وایفای Wi-Fi b/g/n 2.4 اشاره کرد که از تکنولوژی 5 گیگاهرتز برخلاف گوشی های بالارده، پشتیبانی نخواهد کرد؛ همچنین این گوشی تنها به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز شده و از بلوتوث 5 استفاده نمی کند، این گوشی 2 سیمکارته می باشد و به صورت همزمان فقط یک سیمکارت آن را می توان به صورت 4G استفاده کرد.

fcc

مشخصات لو رفته نشان می دهد که این گوشی صفحه ای 5.9 اینچی دارد و عرض این گوشی 7.1 سانتیمتر می باشد، همچنین نحوه قرار گیری دوربین های اصلی این گوشی به صورت افقی می باشد.

با توجه به مشخصات فاش شده انتظار می رود تا شیائومی یک گوشی با قیمت متوسط رو به پایین را در آینده رونمایی کند، همچنین برخی افراد ادعا می کنند که این مشخصات مربوط به گوشی Redmi Note 6 می باشد که مشخصات پایینتری نسبت به Redmi Note 6 Pro دارد.

 

پست قبلی

رونمایی شیائومی از 5 محصول جدید: تلویزیون 75 اینچی، دستکش مخصوص گوشی هوشمند، اسباب بازی لگو، سشوار مسافرتی و بالشت مخصوص

پست بعدی

آشنایی با سری های مختلف گوشی های شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه