سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

گوشی ردمی نوت 7 شیائومی رونمایی شد

شیائومی طی سال های اخیر گوشی های خود را با نام های Redmi ‌‌و Mi روانه بازار می‌کرد که در این نامگذاری، گوشی های سری Mi نقش بالارده و گوشی های سری Redmi نقش میانرده و پایین رده ها را داشتند، چندی پیش شیائومی به منظور افزایش سود دهی و رقابت بالاتر تصمیم گرفت تا Redmi را به عنوان یک شرکت مستقل اما تحت نظر شیائومی در بیاورد و به همین علت از این به بعد نوشته ی “Redmi by Xiaomi” به جای لوگوی “mi” شیائومی در پشت گوشی های سری ردمی درج می شود.

هفته ها پیش خبر هایی از گوشی بعدی شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی به گوش می‌رسید و حتی تصویری نیز از قسمت لنز دوربین این گوشی منتشر شده بود که این گفته ها را اثبات میکرد، تا مدت ها همگی منتظر یک پرچمدار قدرتمند از شیائومی بودند که از این دوربین بهره می برد اما امروز شیائومی از اولین میانرده خود تحت برند رسمی Redmi پرده برداشت که به دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز شده بود.

97f4a8168e

گوشی فوق که تا امروز نامش نا مشخص بود در نهایت Redmi Note 7 نام گرفت که به عنوان آخرین نسل سری Redmi Note وارد بازار می شود.

صفحه نمایش و طراحی:

گوشی Redmi Note 7 اولین گوشی از سری ردمی با بدنه ای شیشه ای است، ابعاد آن 16 در 7.5 سانتی متر می باشد و 8.1 میلیمتر ضخامت دارد و  طبق گفته شرکت Redmi این گوشی بسیار مستحکم می باشد و در تیزر های اخیر آن، این حرف تایید شده بود؛ گوشی Redmi Note 7 از محافظ صفحه Gorilla Glass نسخه 5 با ضخامت 0.8 میلیمتر استفاده میکند که بدنه پشتی و صفحه نمایش 2.5D و خمیده ی آن را در جلو و عقب محافظت می کند.

Redminote7

شیائومی در جهت افزایش استحکام این دستگاه چهار گوشه ی آن را بسیار مستحکم ساخته و از تکنولوژی های روز دنیا به منظور افزایش مقاومت این گوشی در برابر ضربه استفاده کرده است که باعث شده مقاومت صفحه نمایش و بدنه پشتی آن در برابر شکستگی حدود 4 برابر حالت عادی باشد.
طبق گفته های شرکت Redmi، گوشی Redmi Note 7، ضد آب و ضد گرد و غبار است و تمام دکمه ها و پورت های آن در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند، اما این شرکت به هیچ یک از گواهی های ضد آب بودن (IP Rating) اشاره ای نکرده است.

گوشی Redmi Note 7 شیائومی، به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن +FullHD، نسبت تصویر 19.5:9، کنتراست 1500:1 و روشنایی صفحه 450 نیت مجهز شده است، حاشیه های کناری این گوشی به 1.95 میلیمتر کاهش پیدا کرده و لبه پایینی آن حاشیه کمتری نسبت به نسل قبلی خود یعنی Redmi Note 6 Pro دارد.

عملکرد:
این بار اسنپدراگون 660 ساخت کوالکام وظیفه تامین قدرت این گوشی میانرده را بر عهده دارد؛ شیائومی تصمیم گرفته تا نسبت به تسل قبلی خود یعنی Redmi Note 5 و Redmi Note 6 Pro ارتقایی در زمینه ی پردازنده تدارک ببیند.

اسنپدراگون 660 استفاده شده در این گوشی به فرکانس 2.2 گیگاهرتز کلاک شده است که به این گوشی این امکان را می‌دهد تا از رقیبان خود نمرات بهتری را ثبت کند.؛ شیائومی در مراسم رونمایی، گوشی Redmi Note 7 را با 3 گوشی چینی دیگر یعنی Honor 8X, Vivo X23 SE و Oppo K1 مقایسه کرد و مدعی شد که این گوشی می تواند قدرت پردازشی بالاتری را نسبت به دیگر رقبای خود ارائه دهد.

photo 2019 01 10 16 10 37 photo 2019 01 10 16 10 40

دوربین:
شیائومی هر ساله در بخش دوربین درحال پیشرفت بوده و سعی می کند تا با قیمتی مشابه سال گذشته گوشی هایی با دوربین های بهتر به بازار ارائه دهد.
گوشی Redmi Note 7 همانطور که در اول مطلب به آن اشاره شد از یک دوربین دوگانه بهره می برد که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی با f/1.8 و سنسور دوم آن 5 مگاپیکسلی می باشد.
شیائومی در این مراسم درواقع از 2 گوشی مختلف رونمایی کرد که یکی از آنها پسوند Pro را در ادامه ی نام خود یدک می کشد، اما در مراسم رونمایی تفاوتی بین این دو مدل به جز نوع سنسور ذکر نشد.

photo 2019 01 10 16 10 42

گوشی Redmi Note 7 از سنسور 48 مگاپیکسلی GM1 ساخت سامسونگ و گوشی Redmi Note 7 Pro از سنسور 48 مگاپیکسلی IMX 586 ساخت سونی استفاده می کند، که پیش‌بینی می شود سنسور سونی عملکرد بهتری را ارائه دهد.
شیائومی ادعا کرده است که این گوشی به لطف دوربین 48 مگاپیکسلی خود می تواند تصاویری با نهایت کیفیت و همانند پوستر های HD ثبت کند.
همچنین این گوشی نیز همانند نسل قبلی خود از تکنولوژی Pixel Binning استفاده می کند که به کمک این تکنولوژی، گوشی مورد نظر می تواند 4 پیکسل کوچک را ادغام کند و آن ها را به 1 پیکسل بزرگ تبدیل کند تا نورگیری بهتری در محیط هایی با نور کم انجام شود.

همچنین در قسمت ناچ این گوشی یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با پیکسل های بزرگ 1.6 میکرونی استفاده شده است که از قابلیت های Face Unlock و Ai Smart Beauty بهره می برد.

redmi 48mp new

اتصالات، رنگ ها، نسخه ها و زمان عرضه:
گوشی Redmi Note 7 اولین گوشی از سری ردمی با پشتیبانی از پورت Type-C می باشد و همانند ردمی نوت6 پرو و ردمی نوت5 از درگاه کارت حافظه بهره می برد، همچنین این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع نسل 4 به خوبی پشتیبانی می کند و البته برای استفاده از این قابلیت همانند سری های قبلی لازم است تا یک عدد شارژر Quick Charge 4.0 را به صورت جداگانه برای آن خریداری کنید.
باتری 4000 میلی آمپری این گوشی که قطعا شارژدهی بسیار خوبی همانند نسل قبل خود را ارائه می دهد، با شارژر معمولی 10 واتی درون جعبه طی 2 ساعت و 5 دقیقه و با شارژر Quick Charge 4.0، تنها در 1 ساعت و 43 دقیقه از درصد 0 به 100 می‌رسد.
گوشی Redmi Note 7 جک هدفون خود را حفظ کرده است و برخلاف گوشی Mi 8 Lite از یک سنسور مادون قرمز به منظور استفاده از گوشی به عنوان ریموت کنترل بهره می برد.
این گوشی در سه نسخه 3/32، 4/64 و 6/64 در رنگ های قرمز متمایل به صورتی، آبی تیره و مشکی به بازار عرضه می شود و همانند تمامی گوشی های شیائومی، یک عدد قاب رایگان درون جعبه آن قرار دارد.
شیائومی بر روی استحکام بالای این دستگاه تاکید زیادی کرده است و به همین دلیل این گوشی را همراه با 18 ماه گارانتی عادی و 12 ماه گارانتی شامل شکستگی صفحه و بدنه به فروش می رساند.

پیش فروش این محصول امروز آغاز می شود و این گوشی تا 5 روز آینده به بازار چین وارد می شود، اما همچنان خبری از زمان و اطلاعات دقیق ورود این گوشی به بازار جهانی در دست نیست.

photo 2019 01 10 16 10 45

پست قبلی

9 گوشی جدید شیائومی که در سال 2019 رونمایی خواهند شد

پست بعدی

بررسی عملکرد شیائومی در سال 2018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه