سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

هرآنچه که درمورد نسخه جدید گوشی Black Shark شیائومی می‌دانیم

کمتر از 1 سال است که شرکت زیرمجموعه بلک شارک تاسیس شده است، شرکت بلک شارک که وظیفه ساخت گوشی های مخصوص بازی شیائومی را بر عهده دارد، فروردین سال گذشته اولین گوشی گیمینگ شیائومی را معرفی و وارد بازار چین کرد.

 

شرکت بلک شارک چندین ماه قبل از پایان سال 2018 نیز دومین گوشی خود را با نام Black Shark Helo معرفی کرد که درواقع نسخه ای بهبود یافته از گوشی اول این شرکت بود؛ گوشی Black Shark Helo نسبت به نسل قبلی خود بهبود های زیادی همانند صفحه نمایش Super AMOLED ساخت سامسونگ را شامل شده بود.

 

xiaomi black shark skywalker release date 758x424

 

ماه گذشته در پایگاه داده وبسایت GeekBench بنچمارکی از یک گوشی جدید با نام BlackShark Skywalker دیده شد که از پردازنده اسنپدراگون 855، 8 گیگابایت حافظه رم و اندروید نسخه 9 استفاده می کرد؛ این گوشی موفق شد تا در بخش تک هسته ای نمره 3494 و در بخش چند هسته ای 11149 را کسب کند که تا حدی بالاتر پردازنده اسنپدراگون 845 می باشد.

این گوشی همانند نسل قبلی خود به احتمال زیاد از نوار های LED از نوع چند رنگ استفاده می کند، همچنین طبق معمول همیشه می توان انتظار یک صفحه نمایش Super AMOLED با رزولوشن FullHD+ از این گوشی داشت.

 

Xiaomi Black Shark cover e1546962638782

 

هفته گذشته نیز یکی از مدیران شرکت بلک شارک به نام وانگ تنگ توماس در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد که گوشی بلک شارک جدید را دیده است و این گوشی پر از قابلیت های شخصی سازی های مختلف می باشد.

 

gsmarena 001 2

 

انتظار می رود تا گوشی Black Shark SkyWalker نیز همانند نسل قبلی خود یک نسخه خاص داشته باشد که به 10 یا 12 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است که به همراه یک گیم پد اختصاصی عرضه می شود، طبق گفته ی مدیران این شرکت، گوشی بلک شارک اسکای واکر در سالگرد تاسیس شرکت بلک شارک یعنی فروردین ماه سال 1398 در کشور چین رونمایی خواهد شد.

 

پست قبلی

آموزش نصب برنامه های گوگل (روش دوم)

پست بعدی

طراحی هایی که می توان از گوشی های سال 2019 شیائومی انتظار داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه