سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

بسیاری از مشخصات گوشی Redmi 7 قبل از رونمایی رسمی فاش شد

گوشی و سری گوشی های مختلف شرکت شیائومی تقریبا حالت تکرار شونده ای به خود گرفته اند، به عنوان مثال می توان هر سال پیشبینی کرد که در ابتدای هر سال میلادی جدید گوشی های پایینرده ی جدیدی از شیائومی با پسوند Redmi معرفی خواهد شد که عددی بزرگتر از مدل قدیمیتر از خود خواهد داشت.

 

طی چند روز اخیر اخبار مختلفی از گوشی Redmi 7 شیائومی به گوش رسیده است که در واقع نسل جدید گوشی Redmi 6 خواهد بود، پایین رده های ردمی شیائومی از محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم چین و هند برخوردارند و میزان زیادی از فروش گوشی های شیائومی در این دو کشور به دلیل وجود پایین رده های Redmi همانند Redmi 6 و 6A می باشد.

 

سال های گذشته شیائومی از پردازنده های اسنپدراگون در گوشی های Redmi 4،Redmi 4A، Redmi 5 و Redmi 5A استفاده کرده بود که مورد استقبال بسیاری از افراد گرفت اما شیائومی تصمیم گرفت تا در پایین رده های 2018 خود از پردازنده های کم مصرف مدیاتک استفاده کند که علی رغم قدرت بالا و مصرف پایین اما به اندازه نسل های قبلی مورد استقبال قرار نگرفت که این افت فروش بیشتر مربوط به سابقه بد شرکت مدیاتک در گذشته بود که البته تا به الان مشکلات این پردازنده ها تا حد زیادی برطرف شده اند اما با این حال تاثیر خود را بر فروش گوشی های Redmi 6 گذاشت.

photo 2019 03 09 18 32 36

به همین علت شیائومی تصمیم گرفته تا در پایین رده ی خود پس از یک سال وقفه از پردازنده اسنپدراگون 632 استفاده کند که از لحاظ قدرتی ما بین Snapdragon 625 و 636 خواهد بود که برای یک گوشی پایین رده کاملا مناسب می باشد.

چندی پیش در وبسایت TENNA اطلاعاتی از گوشی Redmi 7 فاش شد که طراحی و مشخصات آن را تا حد زیادی آشکار کرد.

گوشی Redmi 7 همانند نسل های پیشین خود از یک صفحه نمایش با رزولوشن 1520 در 720 استفاده می کند و این گوشی به یک صفحه نمایش 6.26 اینچی مجهز شده است و به لطف باتری 3900 میلی آمپری این گوشی می توان انتظارات زیادی را از باتری آن داشت و می توان پیشبینی کرد که شارژدهی این گوشی نسبت به نسل قبل خود یعنی Redmi 6 بسیار بهتر باشد.

گوشی Redmi 7 همانند نسل گذشته خود از یک دوربین دوگانه بهره می برد که دوربین اصلی آن از یک سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین دوم آن که تصاویر پرتره را ثبت می کند از یک سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و همانطور که در سمت چپ تصویر زیر میبینید، گوشی Redmi 7 همانند گوشی Redmi Note 7 (سمت راست تصویر)، در بخش جلویی از یک ناچ قطره ای استفاده خواهد کرد که در آن یک دوربین سلفی قرار دارد اما مقدار مگاپیکسل این دوربین سلفی هنوز مشخص نشده است.

photo 2019 03 09 18 32 27

گوشی Redmi 7 شیائومی در قسمت پشتی از یک طراحی چند رنگ همانند دیگر گوشی های سال 2019 شیائومی استفاده می کند که در درب پشتی آن یک سنسور اثر انگشت نیز می توان دید، این گوشی قرار است تا در 3 نسخه 2/16، 3/32 و 4/64 روانه بازار شود که می تواند توجهات بسیاری را به خود جلب کند.

تا به الان خبری از برادر کوچکتر این گوشی یعنی Redmi 7A به گوش نرسیده است و همچنین خبری از زمان دقیق رونمایی گوشی Redmi 7 نیز در دسترس نیست اما انتظار می رود تا یک ماه آینده هردوی این گوشی ها در کشور چین رونمایی شوند.

پست قبلی

امکانات جدیدی که به زودی به گوشی های شیائومی اضافه خواهد شد

پست بعدی

امکانات جذاب و جدیدی که قرار است شیائومی به گوشی های Mi 8 و Mi 8 Pro اضافه کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه