سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

گوشی بعدی شیائومی احتمالا Mi A3 یا همان Mi 9X خواهد بود

همین چند روز پیش بود که شرکت شیائومی در کشور هند، 2 میانرده جدید با نام های Redmi 7 و Redmi Y3 رونمایی کرد که دوباره باز هم خبر هایی از یک گوشی جدید شیائومی در فضای منتشر شد.

 

هفته گذشته، در وبسایت اسلش لیکز (SlashLeaks) تصویری از بخش مشخصات گوشی، از یک گوشی شیائومی منتشر شد که پردازنده این گوشی را Snapdragon 730، دوربین آن را 3 گانه و باتری آن را 4000 میلی آمپری نمایش می داد؛ در این تصویر نحوه به کارگیری سنسور ها مشابه گوشی Mi 9 SE و به ترتیب 48، 13 و 8 مگاپیسلی خواهد بود.

drgsdrgsdg

برخی افراد تصویر فوق را به دلیل کیفیت پایین و نوشته های فراوانی که بر روی آن وجود داشت، غیر واقعی و تقلبی عنوان کرده اند، اما چیزی نگذشت که امروز، مدیر بخش هند شرکت شیائومی، در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که شرکت شیائومی در حال کار بر روی یک میانرده قدرتمند با پسوند Mi خواهد بود.

 

در پست منتشر شده توسط مانو کومار جین (مدیر بخش هند شیائومی)، تصویری از خود این شخص با دو نفر از کارمندان ارشد شرکت کوالکام دیده می شود که با یک متن تشکر به منظور همکاری این شرکت با شیائومی همراه شده است و در انتهای پست نیز، نوشته شده، که گوشی جدید شیائومی به یک پردازنده از سری 700 اسنپدراگون مجهز خواهد شد که البته این پردازنده تنها 2 هفته پیش رونمایی شده است که می تواند دو گزینه Snapdragon 730 و Snapdragon 730G را پیش روی ما بگذارد.

dxgghxgdfhxgf

اگر بخواهیم تا مقداری دقیق تر شویم، گوشی بعدی شیائومی احتمالا Mi A3 یا همان Mi 9X خواهد بود، اگر چه قبل تر، خبری از این دو گوشی منتشر شده بود که پردازنده آن ها را اسنپئدراگون 675 عنوان می کرد، اما همچنان نمی توان به تمامی شایعات اعتماد کرد و با این حال ممکن است تا این گوشی نا مشخص، همان Mi A3 یا Mi 9X باشند.

 

 

 

پست قبلی

رونمایی از 5 تلویزیون هوشمند جدید 32 تا 65 اینچی توسط شیائومی

پست بعدی

کدامیک از گوشی های شیائومی از گوگل کمرا پشتیبانی می کنند؟، دانلود گوگل کمرا برای 9 گوشی شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه