سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

تصاویر و اطلاعات جدید از Mi Band 4 منتشر شد

شیائومی، سال گذشته همزمان با مراسم رونمایی گوشی Mi 8 در ماه May میلادی، دستبند هوشمند جدید خود یعنی Mi Band 3 را معرفی و روانه بازار کرد، اما حالا، پس از حدود 1 سال، خبر های جدیدی از دستبند هوشمند جدید شیائومی با نام Mi Band 4 به گوش می رسد.

xiaomi band 3 618x405

ماه گذشته، دستبند هوشمند Mi Band 4، مجوز های مربوط به اتصال بلوتوث خود را دریافت کرد و اما امروز، اطلاعات جدیدی از این محصول توسط سازمان NCC تایوان منتشر شد که در ادامه آن ها را به همراه تصاویر منتشر شده در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

طبق تصاویر منتشر شده، نسل چهارم دستبند هوشمند شیائومی، به یک صفحه نمایش مربعی شکل اما در قالب بیضی، با حاشیه های زیاد مجهز شده است که بر روی آن یک لایه شیشه ضخیم نیز قرار گرفته است که احتمالا می تواند از نوع Gorilla Glass برای محافظت بیشتر ساعت در برابر خش و ضربه باشد.

photo 2019 05 01 17 08 34

کمی پایینتر از صفحه نمایش این ساعت، یک دایره سفید رنگ دیده می شود که نشان دهنده محل قرارگیری دکمه لمسی خازنی این دستگاه می باشد که قبل تر در Mi Band 2 و Mi Band 3 دیده بودیم، همچنین همانند تمامی ساعت های هوشمند، سنسور ضربان قلب در پشت آن دیده می شود که البته ممکن است نسبت به می بند3 از دقت بالاتری برخوردار باشد.

از طرفی دیگر، شارژر دستبند Mi Band 4، نیز دستخوش تغییرات بزرگی شده است، به طوری که برای وارد کردن ساعت به شارژر آن باید به صورت عمودی و از روی صفحه نمایش به سمت پایین فشار وارد کنید و دیگر از شارژر کشویی خبری نیست، که البته پین های شارژ بر روی دستبند نیز در قسمت پشتی قرار گرفته است، در حالی که در Mi Band 3، پین های طلایی رنگ شارژ در بخش پایینی دستبند بود و این نشان می دهد که شارژر Mi Band 3 برای Mi Band 4، قابل استفاده نخواهد بود، همانطور که شارژر Mi Band 2 برای Mi Band 3 قابل استفاده نیست.

dfgdfgdfg

از طرفی با توجه به طراحی متفاوت تر این دستبند، می توان انتظار داشت که می بند4 نیز، بند های مخصوص به خود را داشته باشد و بند های اضافی Mi Band 3 بر روی آن قابل استفاده نیست، همچنین در یکی از نصاویر، دیده می شود که مقدار باتری 135 میلی آمپر برای این دستبند هوشمند در نظر گرفته شده است که ظرفیت بالاتری نسبت به Mi Band 3 با 110 میلی آمپر دارد.

dgsdfgdfg

دستبند هوشمند Mi Band 3، همانطور که گفته شد، در ماه May سال پیش توسط شیائومی رونمایی شد و با توجه با اینکه، Mi Band 4 در حال دریافت گواهی های خود می باشد، این انتظار می رود رونمایی این دستبند طی یک ماه آینده انجام شود.

پست قبلی

کدامیک از گوشی های شیائومی از گوگل کمرا پشتیبانی می کنند؟، دانلود گوگل کمرا برای 9 گوشی شیائومی

پست بعدی

اطلاعاتی از یک پرچمدار و سه بالارده شیائومی فاش شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه