سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

هر آنچه لازم است تا درمورد لپ تاپ RedmiBook شیائومی بدانید

 

شرکت ردمی به آرامی در حال ورود به بازار محصولات جدیدتر می باشد و قصد دارد تا وارد بازار های مختلف شود، یکی از این بازار ها، بازار لپتاپ می‌باشد، دو روز پیش شرکت ردمی، در مراسم رونمایی از گوشی های Redmi K20 لپتاپ بسیار سبک و زیبای خود را با نام Redmi Book رونمایی کرد.

 

طراحی:

طراحی این لپتاپ بسیار چشم نواز می باشد، بدنه بیرونی، بسیار ساده، یکدست و شیک می باشد و حاشیه های بسیار باریک صفحه نمایش آن که تنها 5.75 میلیمتر از کناره ها می باشد هر کاربری را به خود جذب می کند، 81.2 درصد بخش جلویی این لپتاپ را صفحه نمایش تشکیل می دهد که به عنوان یک لپتاپ کاملا قابل قبول و راضی کننده است.

 

sardgsdfgzdfg

ابعاد این لپتاپ 32 در 23 سانتی متر می باشد و بدنه ای با ضخامت 1.8 سانتی متر، برای آن در نظر گرفته شده است که وزن 1.5 کیلوگرمی و ابعاد آن، این نوتبوک را در دسته لپتاپ های سبک و قابل حمل قرار می دهد.

در پایین کیبورد این نوتبوک نیز یک تاچ پد به ابعاد 10 در 6 سانتی متر قرار داده شده که از ژست های حرکتی محتلف پشتیبانی می کند که برای سهولت در استفاده روزمره از نوتبوک، به کار می رود.

 

در سمت راست این لپتاپ خوش ساخت، جک 3.5 میلیمتری هدفون، یک پورت USB 2.0 و سوراخ میکروفون دیده می شود و در سمت راست آن، 2 پورت USB 3.0، یک پورت HDMI و پورت شارژ آن قرار دارد و اثری از CD-ROM در این لپتاپ دیده نمی شود.

aedfaDAfdsADF

 

پردازنده اصلی و گرافیکی و حافظه رم:

لپتاپ RedmiBook در سه نسخه عرضه می شود که دو نسخه آن از پردازنده نسل هشت Core i5-8265U و یکی از آنها از پردازنده نسل هشت Core i7-8565U استفاده می کند که از لحاظ قدرتی نسبت به نسل های قبلی خود که 8250U و 8550U باشند، بهتر عمل می کنند.

 

پردازنده گرافیکی هر سه نسخه لپتاپ ردمی بوک، ساخت شرکت NVidia و از مدل 2 گیگابایتی MX250 می باشد که نسبت به کارت گرافیک MX150،حدود 20 درصد قدرت بیشتری ارائه می دهد و همچنین هر سه نسخه این نوتبوک، با ماژول رم 8 گیگابایتی تک کاناله با فرکانس 2400Mhz همراه خواهند بود، این پردازنده گرافیکی می تواند به راحتی شما را در کار های گرافیکی همراهی کند و یا حتی با تنظیم کیفیت بازی ها بر روی Low یا Medium و استفاده از کولپد و خنک کننده می توانید با این لپتاپ بازی های مختلف را نیز اجرا کتید.

sfgasdfgsdfg

به منظور خنک کنندگی قطعات پردازشی لپتاپ نیز، شیائومی به جای 2 فن کوچک، از یک عدد فن بزرگ استفاده کرده است که حرارت را از قسمت پشتی دستگاه خارج می کند.

zfdgzdfgzdfgdfg

حافظه داخلی:

سه نسخه لپتاپ های RedmiBook،همگی از حافظه داخلی از نوع SSD با اتصال SATA استفاده می کنند که نسخه پایه آن 256 گیگاباتی و دو نسخه دیگر 512 گیگابایتی می باشند.

صفحه نمایش:

صفحه نمایش این لپتاپ، 14 اینچی و از نوع مات و با رزولوشن FullHD می باشد، این صفحه نمایش قدرت تولید 250 نیت روشنایی را دارد و تا زاویه 78 درجه می توان تصاویر رو بر روی این لپتاپ به راحتی مشاهده کرد.

zdfgzdfgzdfg

 

اسپیکر و باتری:

این لپتاپ از کارت صدای Realtek Alc256M استفاده می کتد و در بالای کیبورد این لپتاپ، دو اسپیکر 1.5 واتی با پشتیبانی از صدای DTS قرار دارد که کیفیت آن با توجه به قیمت این لپتاپ تا حدی راضی کننده است اما جز بهترین ها نیست.

 

باتری این لپتاپ می تواند تا 10 ساعت پخش ویدیو و یا با 11 ساعت وبگردی شما را همراهی کند و به کمک شارژر 65 واتی فست شارژ آن می توانید 50 درصد ظرفیت آن را تنها در 35 دقیقه شارژ کنید.

 

اتصالات بیسیم:

لپتاپ Redmibook از وایفای 2.4 و 5 گیگاهرتزی و بلوتوث نسخه 5 به طور کامل پشتیبانی می کند که از بالاترین استاندارند های وایفای و بلوتوث به شمار می آیند، همچنین این لپتاپ با قابلیت Smart Unlock 2.0 همراه خواهد شد که به کمک دستبند های شیائومی، Mi Band 3 و +Hey می توانید قفل آن را باز کنید.

برد وایفای این لپتاپ خوش قیمت از نوع دو بانده می باشد و با استاندارد 802.11ac ارائه شده است که اتصال بیسیم از نوع 2.4 و 5 گیگاهرتز را به خوبی پشتیبانی می کند و می تواند به کمک یک روتر قوی به سرعت 433 مگابیت بر ثانیه دست پیدا کند.

dfgdfgdfgzdfg

پورت ها:

درکنار این لپتاپ یک عدد پورت HDMI نسخه 1.4 قرار گرفته است که پخش بیسیم FullHD با سرعت 60 فریم بر ثانیه و پخش 4K را با سرعت 30 فریم برثانیه پشتیبانی می کند.

یک عدد پورت USB 2.0 و 2 عدد پورت USB 3.0 برای این لپتاپ در نظر گرفته شده است که هریک از پورت های USB 3.0 می توانند تا به سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه برای جابجایی فایل دست پیدا کنند.

dfgdfgdfgdfg

سیستم عامل:

بر روی لپتاپ RedmiBook، به صورت پیش فرض ویندوز 10 اوریجینال نسخه Home Edition نصب شده است و از دیگر امکانات نرم افزاری این لپتاپ می تواند به سرویس ابری شیائومی و قابلیت Smart Unlock اشاره کرد که در بالا درمورد آن توضیحاتی ارائه دادیم.

 

 

جمعبندی:

لپتاپ ردمی بوک تا به الان یکی از بهترین لپتاپ ها در دسته سبک و قابل حمل به شمار می رود که مشخصات بسیار عالی را با قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر برند ها ارائه می دهد، پیشبینی می شود که این لپتاپ بسیار فروش خوبی را تجربه کند چرا که تا به الان به سختی لپتاپ های سبک و در عین حال با کیفیت در بازار پیدا می شد که قیمت مناسبی داشته باشند، همچنین در بین تمامی لپتاپ های شیائومی، سایز های 12.5، 13.3 و 15.6 اینچ دیده می شد اما جای خالی لپتاپ های 14 اینچی در بین حدود 20 مدل لپتاپ شیائومی به وضوح حس می شد که حالا با ورود لپتاپ Redmibook به اکوسیستم شیائومی این کمبود جبران شده است.

 

 

پست قبلی

رونمایی شیائومی از 3 گوشی Redmi K20، K20 Pro و Redmi 7A

پست بعدی

فاش شدن 10 قابلیت جدید از Mi Band 4 به همراه زمان دقیق رونمایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه