سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

دستبند Mi Band 4 شیائومی معرفی شد

همانطور که انتظار می رفت، در طی یک مراسم رونمایی صبح امروز دستبند Mi Band 4 توسط شرکت شیائومی رونمایی شد.

شیائومی تا به الان 62 میلیون عدد دستبند هوشمند از Mi Band 1 تا Mi Band 3 فروخته است و این نشان‌دهنده سود آور بودن دستبند های شیائومی می باشد و همین دستبند ها باعث شدند تا شیائومی به رتبه اول فروش دستبند و ساعت های هوشمند در چین و کل دنیا برسد.

دستبند های شیائومی هرساله نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت های چشمگیری را تجربه می کرد و اینبار Mi Band 4 نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

hfchfchfyhcfyh

دستبند Mi Band 4 در سه نسخه عادی، NFC دار و Avengers عرضه می شود که نسخه Avengers درواقع ورژن خاصی از این ساعت با طراحی و بسته بندی منحصر به فرد و متناسب با سری فیلم های Avengers کمپانی Marvel می باشد.

طراحی:
از حیث طراحی دستبند Mi Band 4 ابعاد یکسانی با Mi Band 3 دارد به طوری که حتی بند های آن ها نیز قابل استفاده بر روی دیگری می باشد.

اتصالات شارژ Mi Band 4 برعکس نسل های قبلی به پشت ساعت منتقل شده و همچنین یک طرح U یا O شکل کمرنگ نیز بر روی دکمه لمسی آن دیده می شود که در Mi Band 3 وجود نداشت و این طرح U شکل مخصوص نسخه NFC دار و طرح O شکل مخصوص نسخه عادی و نسخه Avengers می باشد.

dsfsdfsdfsef

وزن نسخه عادی Mi Band 4 حدود 22.1 گرم و نسخه NFC دار نیز تنها 0.1 گرم از آن سنگین‌تر می باشد که نسبت به Mi Band 3 بیست گرمی حدود 2 گرم سنگین‌تر می باشند.

صفحه نمایش:

شیائومی برای صفحه نمایش دستبند هوشمند Mi Band 4 از یک پنل امولد رنگی با رزولوشن 240 در 120 پیکیل راه انتخاب کرده است و سایز آن را نسبت Mi Band 3 حدود 40 درصد افزایش داده است و به 0.95 اینچ رسانده.

gfdvfdzgzdfg

بر روی این صفحه نمایش یک لایه شیشه ضد خش خمیده 2.5D نیز قرار گرفته است که البته عملکرد آن نامشخص است چرا که شیائومی برای Mi Band 3 نیز صفحه نمایشی ضد خش در نظر گرفته بود اما با این حال این دستبند مستعد خش افتادن بود و بسیاری از کاربران از محافظ های صفحه شیشه و پلاستیکی برای Mi Band 3 استفاده کردند.

photo 2019 06 11 18 00 34

صفحه نمایش Mi Band 4 به طور پیشفرض 77 واچ فیس از پیش طراحی شده نیز دارد اما همچنان مشخص نیست که آیا کابران می تواند واچ فیس های دلخواه خود را طراحی کنند یا خیر.

صفحه نمایش دستبند Mi Band 4 توانایی تولید 400 نیت روشنایی را دارد که ممکن است در طول روز و زیر نور آفتاب تا حدی نسبت به Mi Band 3 بهتر عمل کند

sfsdfsdfsdf

باتری:

دستبند Mi Band 4 نیز با اینکه صفحه نمایش بزرگتری نسبت به Mi Band 3 دارد اما در عین حال باتری بزرگتری را نیز با خود حمل می‌کند که سبب شده شارژدهی آن با باتری 135 میلی آمپری همانند نسل قبلی خود و حدود 20 روز باشد، البته باید توجه داشت که نسخه NFC ظرفیت باتری کمتر 125 میلی آمپری دارد و حدود 15 روز شارژدهی را به کاربر ارائه می دهد.

دیگر امکانات:

دستبند Mi Band 4 همانند نسل قبلی خود تا ۵ اتمسفر فشار آب را می تواند تحمل کند و این یعنی، شما می توانید حتی در عمق 50 متری نیز از Mi Band 4 خود استفاده کنید.

می بند۴ به لطف صفحه نمایش بزرگتر، رزولوشن بالاتر جزئیات بهتری را به کاربر ارائه می دهد و به همین جهت امکان پرداخت با بارکد QR از طریق Mi Band 4 فراهم شده است که البته این قابلیت نیز در کشور ایران فراگیر نشده است.

dgdzfgdzfgdfg

دستبند هوشمند جدید شیائومی با استفاده از سنسور 6 محوره می تواند چند حالت شنای مختلف همانند پروانه، کرال، قورباغه و… را نیز تشخیص دهد و فعالیت شما را به طور کامل ثبت نماید، همچنین طبق شایعات قبلی، این دستبند از 6 ورزش شنا، دویدن، پیاده روی، حرکات ورزشی، تردمیل و دوچرخه سواری پشتیبانی می کند.

fdgdzfgdfg

یکی از امکانات جالبی که در Mi Band 4 دیده می شود، وجود میکروفون و پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند آفلاین می باشد به طوری که شما می توانید دستور های صوتی خود را به دستیار هوشمند شیائومی بدهید و وسایل الکترونیکی هوشمند خانه خود را کنترل کنید و یا حتی به مدیریت پخش موسیقی بر روی گوشی خود بپردازید.

sdfsfsdfs

همچنین جالب است بدانید که Mi Band 4 تنها 16 مگابایت حافظه داخلی دارد و حافظه Ram اجرایی آن تنها 512 کیلوبایت می باشد.

این دستبند هوشمند، اولین فروش خود را 24 خرداد تجربه خواهد کرد و نسخه NFC دار آن نیز 28 خرداد به بازار عرضه می شود.

البته باید توجه داشت که بسیاری از قابلیت های Mi Band 4 همچنان نامشخص باقی مانده است و باید منتظر نقد و بررسی های مختلف آن از سوی وبسایت های و شبکه های مجازی باشیم.

sFEfsfsdf

پست قبلی

چند قابلیت جدیدی که قرار است تا چند ماه آینده از طریق بروزرسانی ها، به گوشی های شیائومی اضافه شود

پست بعدی

توضیحات تکمیلی درمورد گوشی های Mi CC9 شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه