سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

بررسی مختصر تبلت طراحی شیائومی

علیرغم اینکه امروزه افراد به صورت شبانه روز در حال استفاده از گوشی های هوشمند خود هستند و از آنها دست نمی کشند، برخی از افراد نیز هستند که همچنان از نوشتن و طراحی بر روی کاغذ واقعی لذت می برند که این کار مشکلاتی را نیز به همراه دارد به عنوان مثال، خستگی دست، تمام شدن جوهر خودکار یا نوک مداد و مصرف کاغذ، و برای رفع این چنین مشکلاتی، یک عدد تخته سیاه الکترونیکی می تواند بسیار پرکاربرد باشد.

بعضی از شرکت ها تلبت های هوشمندی با سیستم عامل اندروید یا iOS و یا حتی ویندوز به همراه قلم مخصوص معرفی کرده اند اما قیمت های نجومی این چنین دستگاه ها، بسیاری از علاقه مندان را از خریدن تبلت های چند کاره و هوشمند منصرف کرده بود که حالا شیائومی برای کمک به رفع مشکلات این افراد یک تبلت به شکل  تخته سیاه الکترونیکی به همراه یک قلم مخصوص معرفی کرده است که کاربرد آن فقط و فقط نوشتن و طراحی می باشد و همین مورد باعث کاهش قیمت شدید آن شده است.

dfgdsfgdsfg

این تبلت طراحی، Mijia LCD Digital Drawing Tablet نام دارد و طراحی آن همانند بسیاری از محصولات شیائومی، به رنگ سفید است و طراحی مینیمالی همیشگی شیائومی در آن به چشم می خورد.

تمام این دستگاه در یک قاب از جنس پلاستیک ABS قرار گرفته است که بسیار سبک و در عین حال مقاوم است، ضخامت این تبلت تنها 7 میلیمتر می باشد و در هنگام استفاده روزانه حس خوبی را به کاربر القا می کند.

شیائومی برای نیاز های مختلف، دو سایز مختلف از این تبلت را تولید کرده است، این تبلت در دو سایز 10 و 13.5 اینچی تولید شده است که نسخه 10 اینچی آن در حمل و جابجایی راحت تر عمل می کند اما نسخه 13.5 اینچی به کاربر فضای بیشتری برای طراحی می دهد.

dfzgsdfgdfgdsfg

در حاشیه های صفحه نمایش این دستگاه تنها یک دکمه در پایین قرار دارد که فشار دادن آن تمام طرح های کشیده شده روی دستگاه را به طور کامل پاکسازی می کند، که البته در سمت چپ دستگاه یک عدد قفل فیزیکی قرار داده شده که با فعال کردن آن، این دکمه پاکسازی غیر فعال می شود و حتی درصورت برخورد احتمالی دست به آن، طرح شما پاک نمی شود.

sdfgfsdgsdfgsdgf dgdfgdsfgsdafg

درگاه باتری، در قسمت پایینی تبلت طراحی شیائومی قرار گرفته که از باتری سکه ای استفاده می کند، جالب است بدانید که این تبلت 13.5 اینچی تنها با یک باتری می تواند تا نزدیک 1 سال شارژدهی داشته باشد و دلیل آن نیز این است که این دستگاه در هنگام نوشتن تقریبا هیچ انرژی مصرف نمی کند و فقط مصرف انرژی آن فقط در هنگام بارگزاری یک صفحه جدید است.

dsfgsdfgdgf

در هنگام استفاده از این دستگاه، نوشته های شما به رنگ سبز فیروزه ای بر روی یک صفحه سیاه نوشته می شوند که کاملا خوانا و چشمگیر می باشد، همچنین صفحه نمایش این دستگاه حساس به فشار نیز می باشد به این شکل که در صورت فشار زیاد قلم بر روی صفحه، نوشته شما پر رنگ تر از قبل می شود که این قابلیت برای هنرمندان اهمیت زیادی دارد و شباهت این دستگاه را به کاغذ و قلم واقعی، بیش از پیش می کند.

قلم این دستگاه بسیار خوشدست و از جنس پلاستیک فشرده می باشد و مقاومت آن بسیار بالا است، همچنین در طول استفاده نوک آن آسیب نمیبیند و تراشیده نمی شود، همچنین صفحه نمایش این دستگاه کاملا با چشم سازگاری دارد و هیچگونه خستگی برای چشم ایجاد نمی کند.

dgdsfgdfgfgdfg

این تبلت می تواند برای نوشتن و نُت برداری کاربردی باشد یا حتی می توانید آن را به دیوار خانه آویزان کنید و بر روی آن یادداشت ها یا یادآور های خود را بنویسید.

پیش فروش این دستگاه به تازگی آغاز شده و شیائومی در حال جمع آوری سرمایه برای تولید آن می باشد و انتظار می رود تا فروش عادی آن تا چند ماه آینده آغاز شود.

dfgsdfgsdfgfs

پست قبلی

4 محصول جدید از شرکت ردمی، 2 گوشی هوشمند، یک لپتاپ و یک تلویزیون 70 اینچی

پست بعدی

معرفی 4 محصول جدید از شیائومی: پاوربانک بلک شارک، غذاساز هوشمند، پیچ گوشتی برقی و کوله پشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه