سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

پرینتر جیبی شیائومی با پشتیبانی از تکنولوژی AR معرفی شد

شیائومی در سکوت خبری از یک پرینتر جیبی پرده برداشت و این محصول را در وبسایت فروشگاهی این شرکت قرار داد که پیش فروش آن نیز فردا آغاز می شود.

 

به پرینتر جیبی شیائومی می توان لقب کوچکترین و در عین حال جالبترین پرینتر بازار را داد، چرا که این پرینتر همانطور که از اسمش مشخص است به راحتی در جیب جا می شود و علت جالب بودن آن نیز استفاده از تکنولوژی AR در کنار چاپ تصاویر است.

xiaomi pocket printer 2

بدنه این پرینتر از جنس پلاستیک ABS و ضد حرارت می باشد و طراحی آن مشابه یک پاوربانک می باشد، رنگ این دستگاه سفید یکدست است و بر روی آن لوگوی mi شیائومی دیده میشود.

این دستگاه تنها 3 دکمه فیزیکی دارد و در سمت جلوی آن یک شکاف قرار دارد که عکس های چاپ شده از آن خارج می شود، این دستگاه به کمک تکنولوژی چاپ بدون جوهر ZINK تصاویر را بر روی کاغذ های 3 اینچی چاپ می کند که با تکنولوژی AR نیز همراه هستند.

اما کاربرد تکنولوژی AR در پرینتر شیائومی چیست ؟، پرینتر شیائومی این امکان را به شما می دهد که ویدیو های کوتاه خود را نیز چاپ کنید، پس از چاپ یک ویدیو، یک تصویر ثابت بر روی کاغذ ثبت می شود و اما زمانی که با نرم افزار مخصوص Mijia،دوربین خود را بر روی عکس چاپ شده بگیرید، ویدیو و صدای مربوط به این تصویر از طریق گوشی برای شما پخش می شود که جذابیت این دستگاه ارزان و کوچک را دوچندان می کند.

doc 2019 09 10 19 44 10

همانطور که گفته شد پیش فروش این محصول فردا در وبسایت شیائومی آغاز می شود اما زمان تحویل آن ماه آینده میلادی باشد.

 

پست قبلی

شیائومی تکنولوژی شارژ بیسیم 30 واتی را معرفی کرد، شارژ بیسیم 40 واتی بزودی

پست بعدی

رونمایی دو گوشی Mi 9 5G و Mi Mix 4 به صورت همزمان در آینده ی نزدیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه