سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

سود ۳۶۰ میلیون دلاری شیائومی در پایان ماه سپتامبر

شرکت تلفن همراه چین شیائومی گفت: چهارشنبه سود سه ماهه سوم این کشور پس از گسترش تجارت خارج از کشور و افزایش فروش آنلاین ، یک درصد افزایش یافت. به گزارش چاینا مورنینگ ، شیائومی دومین شرکت بزرگ تلفن همراه چین (بر اساس حجم فروش) پس از هواوی، از درآمد خالص ۲.۵۳ میلیارد یوان (۳۶۰ میلیون دلار) در سه ماه تا سپتامبر خبر داد. درآمد این شرکت از ۵۳.۳ میلیارد یوان در مدت مشابه سال گذشته به ۵۳.۶۶ میلیارد یوان افزایش یافت.

فروش شیائومی در هند و اروپا افزایش یافته است که این امر در جبران کاهش چین به دلیل رقابت هوآوی و شرکت های دیگر بوده است. شیائومی چهارمین شرکت سودآور تلفن همراه در جهان است.

شیائومی در چند سال اخیر تمرکز ویژه ای بر فروش در نقاط مختلف دنیا گذاشته است و اکنون می توان اولین نتایج این حرکت را در افزایش سودآوری این کمپانی دید و با وجود تولید محصولات مرتبط با حوزه IoT (اینترنت چیزها) بیشتر، آینده شیائومی از آن چیزی که تصور می شود روشن تر است.

براساس اعلام شرکت تحقیقاتی IDC ، میزان فروش تلفن همراه در سه ماهه تا سپتامبر ۳۳ درصد کاهش یافت و به ۳۲.۷ میلیون واحد رسید، زیرا سهم بازار سامسونگ، هواوی و اوپو در کره جنوبی افزایش یافت.

پست قبلی

گوشی Mi Mix 4 5G در وبسایت فروشگاهی JD.Com در چین رویت شد

پست بعدی

آخرین شایعات بدست رسیده از گوشی Redmi K30 شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه