سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

ساعت هوشمند جدید شیائومی با نام Mitu Children Learning Watch 4 Pro معرفی شد

امروز صبح شیائومی ساعت هوشمند جدید و بسیار قدرتمندی را تحت برند Mitu معرفی کرد که همانطور که از نامش مشخص است مخصوص کودکان است اما جالب است بدانید که این ساعت از قدرتمند ترین، پر امکانات ترین و گرانقیمت ترین ساعت های هوشمند شیائومی به شمار می رود.

این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش 1.78 اینچی مربعی شکل مجهز شده است و تراکم پیکسلی بسیار مناسب 326 پیکسل در هر اینچ را ارائه می دهد که توسط شیشه خمیده 2.5D و Gorilla Glass 3، در برابر ضربه و خش محافظت می شود.

یکی از مشخصات جذاب ساعت Mitu Watch 4 Pro، استفاده از دوربین دوگانه در آن است که یکی از آنها از نوع فوق عریض و 5 مگاپیکسلی می باشد که دریچه دیافراگم f/2.4 را دارا است و زاویه دید 82 درجه ای را پوشش می دهد.

Mitu Children Learning Watch 4Pro 1

سنسور دوربین دوم این ساعت هوشمند از نوع Zoom و 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 می باشد که آن نیز زاویه دید 84.9 درجه ای را به کاربر ارائه می دهد.

طبق اعلام شرکت کننده، این ساعت هوشمند می تواند به صورت همزمان از هر دو دوربین استفاده کند و از راه دور تصاویر را بر روی گوشی هوشمند شما ارسال کند تا بتوانید از راه دور فرزند خود را کنترل کنید.

این ساعت هوشمند همانند گوشی Mi 9 همراه با جی پی اس دو بانده عرضه می شود، از دیگر قابلیت های ارتباطی این دستگاه می توان به اتصال 4G LTE و NFC اشاره کرد که برای یک ساعت هوشمند با چنین قیمتی واقعا جذاب می باشند.

Mitu Children Learning Watch 4Pro 2

جی پی اس دو فرکانسه از نوع L1 + L5، به پیدا کردن هرچه سریعتر و دقیق تر موقعیت توسط ساعت کمک می کند، همچنین به کمک این ساعت شما می توانید بالای 4000 مرکز خرید، ایستگاه های مترو، فرودگاه و … را به راحتی موقعیت یابی کنید.

پردازنده قدرتمند Snapdragon Wear 2500، وظیفه انجام اعمال پردازشی این ساعت هوشمند را بر عهده دارد، این دومین باری است که شیائومی از یک پردازنده ساخت اسنپدراگون در ساعت هوشمند خود استفاده می کند و پیش تر از این شیائومی در ساعت Mi Watch از پردازنده Snapdragon Wear 3100، استفاده کرده بود.

3cd8ef8b 8819 4c93 a192 dfb60ee9d33a

این ساعت هوشمند، به 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم مجهز است و سیستم عامل اندروید 8.1 بر روی این دستگاه نصب شده است که با این حال امکان شخصی سازی های فراوانی را به کاربر می دهد تا استفاده از آن برای کودکان و نوجوانان مناسب باشد.

همانطور که پیش تر گفتیم، این ساعت هوشمند مخصوص کودکان و نوجوانان طراحی شده است، به طوری که سیستم هوش مصنوعی این ساعت به کمک دستیار صوتی هوشمند شیائومی یا همان Xiao Ai، می تواند دسترسی کودکان و نوجوانان را به نرم افزار ها، کتاب ها و منابع متناسب با سن آن ها را فراهم کند.

پست قبلی

نقد و بررسی ساعت هوشمند Xiaomi Watch Color

پست بعدی

هندزفری های جدید شیائومی با نام های Amazfit Powerbuds و Amazfit ZenBuds معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه