سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

هندزفری های جدید شیائومی با نام های Amazfit Powerbuds و Amazfit ZenBuds معرفی شدند

طرفداران شیائومی سری دوست داشتنی Amazfit را با ساعت های هوشمند آن می شناسند، اما در نمایشگاه CES 2020، شرکت Huami (شرکت تولید کننده محصولات Amazfit)، با در اختیار گرفتن یک غرفه، محصولات جدیدی را تحت نام Amazfit معرفی کرد که شامل 2 مدل هندزفری True Wireless و 2 مدل ساعت هوشمند جدید می باشد.

در این مطلب میخواهیم مشخصات و امکانات اولین سری از هندزفری های بلوتوثی Amazfit را مورد بررسی قرار دهیم.

asdasdsdsxr

شرکت Amazfit، پیش از این نیز برای شیائومی محصولات ورزشی زیادی از جمله ساعت های هوشمند و کفش های ورزشی معرفی کرده بود، اما حالا این شرکت تصمیم گرفته تا محصول ورزشی جدیدی را در قالب هندزفری های بیسیم عرضه کند.

مشخصه خاص این دو هندزفری استفاده از سنسور ضربان قلب می باشد که عملکرد قلب شما را در هنگام ورزش و پیاده روی به طور کامل محاسبه می کند.

Amazfit Zenbuds:

این محصول در واقع یک هندزفری نمی باشد و درواقع به صورت گوشی هایی عمل می کند که برای خوابیدن به شما کمک می کند.

این محصول شامل گوشی هایی می باشد که به شما این امکان را می دهد که در هنگام خواب نیز از آن استفاده کنید چرا که به شما کمک می کند تا صدا های محیط اطراف خود را به طور کامل حذف کنید و در آرامش بخوابید.

شارژدهی این گوشی ها به نزدیک 12 ساعت می رسد و برای شما موزیک های ملایم جهت خوابیدن پخش می کند و امکان پخش موزیک دلخواه شما را ندارد؛ با پخش موزیک ملایم، میزان شارژدهی این دستگاه به 8 ساعت کاهش می یابد.

Amazfit ZenBuds 1024x707

در هنگام خواب، این هندزفری به طور خودکار برای شما، صدا های آرامش بخش و تسکین دهنده ای پخش می کند و دقیقا در هنگامی که به خواب فرو می روید به آرامی صدا قطع می شود، همچنین شما می توانید از طریق اپلیکیشن مخصوص، اطلاعاتی را پیرامون نحوه خوابیدن خود بدست آورید.

هر یک از گوشی های این گوشی ها تنها و تنها 1.78 گرم وزن دارد و به اندازه ای سبک هستند که بسیاری اوقات حتی وجود آن ها را در گوش خود حس نمی کنید و به هیچ وجه در هنگام خواب برای شما مزاحمت ایجاد نمی کنند.

Amazfit ZenBuds CES 2020 1200x675

این گوشی ها از ماه آینده میلادی با قیمتی بسیار بالا و احتمالا 2 برابر هندزفری بلوتوثی Mi Air 2، در کشور های اروپایی در 1 رنگ سفید عرضه می شود و هنوز بسیاری از اطلاعات آن نامشخص می باشد.

Amazfit Powerbuds:

این محصول Amazfit برخلاف Zenbuds، یک هندزفری بلوتوثی واقعی می باشد، هندزفری جذاب Amazfit Powerbuds، از حیث طراحی تا حدود زیادی با Zenbuds، متفاوت است.

این هندزفری بسیار جذاب، قابلیت اندازه گیری ضربان قلب را نیز دارد و اطلاعات مربوط به وضعیت ضربان قلب شما را در داخل خود ذخیره می کند تا در زمان مناسب به اپلیکیشن مخصوص انتقال دهد.

Amazfit PowerBuds 1 1024x624

ظرفیت باتری هریک از گوشی های این هندزفری 55 میلی آمپر و ظرفیت باتری ظرف آن ها نیز 450 میلی آمپر می باشد و طبق اعلام شرکت Huami، این هندزفری شارژدهی 8 ساعته را به کاربر ارائه می دهد که نسبت به جدیدترین ایرپاد اپل نزدیک به 2 برابر شارژدهی بهتری دارد، همچنین با احتساب شارژ درون ظرف مخصوص این هندزفری، می توان تا 24 ساعت شارژدهی را از این هندزفری بسیار جذاب انتظار داشت.

پاوربادز های امیزفیت، با قابلیتی به نام Thru Mode همراه هستند که با فعال کردن آن، صدای محیط خارجی به داخل هندزفری راه پیدا می کند و به شما این امکان را می دهد تا در هنگام گوش دادن به موزیک، حواستان به محیط اطراف باشد.

این هندزفری نیز می تواند برای خوابیدن همانند Zenbuds، به شما کمک کند؛ گوشی های این هندزفری هریک تنها 7 گرم وزن دارند و با توجه به قیمت گذاری آن می توان کیفیت بالاتر از Mi Air 2 را نیز از آن انتظار داشت که به راحتی می تواند با ایرپاد های گران قیمت اپل رقابت کند.

Amazfit PowerBuds CES 2020 1200x675

عرضه این هندزفری نیز از ماه آینده میلادی در کشور های مختلف در 3 رنگ سفید ، مشکی و زرد آغاز می شود و از لحاظ قیمتی نیز نزدیک به 40 درصد ارزانتر از Zenbuds و 30 درصد گرانتر از Mi Air 2، قیمت گذاری شده است.

پست قبلی

ساعت هوشمند جدید شیائومی با نام Mitu Children Learning Watch 4 Pro معرفی شد

پست بعدی

معرفی ساعت هوشمند Amazfit Bip S توسط شیائومی در نمایشگاه CES 2020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه