سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

ویدیو: (قسمت دوم) نقد و بررسی ویدئویی گوشی شیائومی Redmi Note 9S (با زیرنویس اختصاصی)

گوشی های ردمی نوت9 پرو و ردمی نوت9 پرو مکس، برای اولین بار در کشور هند معرفی شدند که مشخصات نسبتا مشابهی را داشتند و به دلیل قیمت بسیار مناسب، توجهات بسیاری را به خود جلب کردند.

چندین هفته بعد، گوشی ردمی نوت9اس در اروپا به عنوان نسخه جهانی گوشی ردمی نوت9 پرو معرفی شد که در ادامه نقد وبررسی این گوشی جذاب و خوش قیمت را برای شما در نظر گرفته ایم

در این ویدیو میتوانید قسمت اول نقد و بررسی تخصصی و حرفه ای گوشی نوت9 اس را تماشا کنید که توسط کانال یوتیوب Techtablets، ضبط شده است و زیرنویس فارسی این ویدیو را در اختیار شما قرار داده ایم.

در ادامه می توانید مروری بر مشخصات فنی گوشی ردمی نوت9 اس داشته باشید:

table

در این ویدیو، گوشی ردمی نوت9اس نسخه 4/64، مورد نقد و بررسی پیج یوتیوب TechTablets قرار گرفته و از جوانب مختلف سنجیده شده است.

در این قسمت، موارد زیر بررسی می شود:

تست فشار به پردازنده، باتری و شارژدهی، سرعت شارژ، نمونه تصاویر بیشتر از دوربین اصلی و ماکرو، شرح باگ ها، مزایا و معایب و…

 

شما می توانید، این نقد و بررسی را از کانال آپارات مجله شیائومی تماشا کنید.

لازم به ذکر است که یوتیوبر کانال TechTablets، کاملا بی طرف و بسیار سختگیرانه نسبت به گوشی های تست شده نظرات خود را اعلام می کند و ممکن است برخی از ایرادات ذکر شده حتی برای شما چندان قابل تشخیص نباشد، اما با این حال، نقد و بررسی های این کانال یوتیوب، بسیار قابل استناد و واقعی می باشد.

corporating
پست قبلی

مقایسه 5 نسخه مختلف از سری Redmi Note 9

پست بعدی

معرفی و مشخصات فنی گوشی Poco F2 Pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه