سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

هر آنچه از مراسم رونمایی گوشی Redmi 10X انتظار داریم

مدتی است که خبر های زیادی پیرامون گوشی جدید شرکت ردمی به گوش می رسد، این گوشی Redmi 10X نام دارد و قرار است تا با پردازنده تازه معرفی شده ی شرکت مدیاتک یعنی Dimensity 820 همراه شود.

مراسم رونمایی این گوشی فردا ساعت 10:30 صبح (6 خرداد 99) در کشور چین آغاز خواهد شد که در این مراسم تلویزیون، لپتاپ و دیگر محصولات شرکت ردمی نیز معرفی می شوند.

 

گوشی Redmi 10X:

گوشی ردمی 10ایکس طراحی ای مشابه سری گوشی های ردمی نوت9 با باکس دوربین مربعی در وسط خواهد داشت، همچنین طراحی جلوی این گوشی همانند گوشی های سال 2019 شیائومی به صورت ناچ قطره ای می باشد.

همانطور که قبلا گفته شد پردازنده این گوشی دایمنسیتی 820 در نظر گرفته شده که می تواند در بنچمارک آنتوتو، امتیاز حدودی 400 هزار را کسب کند، همچنین این پردازنده با پشتیبانی از شبکه 5G همراه است.

دوربین گوشی ردمی 10ایکس، دارای لرزشگیر اپتیکال و زوم 30 برابری می باشد و به طور کلی این گوشی به 4 سنسور دوربین مجهز خواهد شد.

همچنین شیائومی برای این گوشی جذاب و خوش قیمت، صفحه نمایش امولد به همراه افکت های جدید Always-On Display در نظر گرفته است.

طبق اعلام شرکت ردمی، گوشی ردمی 10ایکس، دربرابر پاشش آب، گرد و غبار (گواهی IP53) و خش مقاوم خواهد بود.

 

تلویزیون سری Redmi X:

سری جدید تلویزیون های شرکت ردمی با رفرش ریت بالای 60 با نام X شناخته خواهند شد، این سری تلویزیون در سه اندازه ی 50، 55 و 65 اینچی معرفی می شوند.

تلویزیون های سری X ردمی به 4 اسپیکر 12.5 وات مجهز هستند که کیفیت صدای بسیار بالایی را ارائه می دهند همچنین این تلویزیون ها با تکنولوژی MEMC همراه خواهند بود که می توانند تمامی محتوای پخش شده را به رفرش ریت بالای 60 هرتز پخش کند.

لپتاپ Redmi book نسل جدید:

نسل جدید لپتاپ های سری ردمی بوک در ابعاد 16 اینچی، با پردازنده سری 4000 رایزن در همین مراسم معرفی خواهد شد.

برخی شایعات عنوان می کنند که برخلاف دیگر لپتاپ های شرکت ردمی، این لپتاپ 16 اینچی، از نوع گیمینگ خواهد بود.

 

پست قبلی

زمان انتشار بروزرسانی MIUI 12 برای رام های گلوبال، اروپا و هند مشخص شد

پست بعدی

مقایسه و بررسی مشخصات فنی 3 گوشی ردمی 10ایکس 5جی، 5جی پرو و 4جی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه