سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

معرفی 3 محصول تازه معرفی شده از شیائومی در هفته گذشته (جاروی رباتیک بسیار پیشرفته، پنکه خانگی بیسیم، فلاسک مسافرتی)

شیائومی در طی 7 روز پیش، محصولات زیادی را معرفی کرده است، که در این مطلب میخواهیم مرور مختصری به 3 محصول به تازگی معرفی شده داشته باشیم.

 

 

جاروی رباتیک پیشرفته iRobot Roomba i7:

جارو های رباتیک شیائومی، در طی سال های اخیر، محبوبیت بسیاری کسب کرده اند و در سرتاسر جهان، چه چین و چه کشور های اروپایی آمار فروش مناسبی را دارند.

اما حالا یکی از زیربرند های شرکت شیائومی جاروبرقی رباتیک جدیدی را معرفی کرده است که امکان تخلیه خودکار مخزن خود را دارد.

20200619 133150 745

این جاروبرقی می تواند به اندازه 60 روز جاروکشیدن، در مخزن خود زباله ها را ذخیره کند و سپس به صورت خودکار به محل شارژ خود بازگردد و زباله های داخل مخزن را در محلی مخصوص خالی کند.

 

این جاروی هوشمند می تواند نقشه ی خانه شما را به صورت مجازی درون حافظه خود ذخیره کند و سپس تشخیص دهد که شما از خانه خارج شده اید و به این صورت پس از خروج شما از خانه تمام سطوح نظیر پارکت، کفپوش، فرش و … را می تواند به صورت خودکار تشخیص دهد و جاروکشی کند.

20200619 133202 616

 

پنکه خانگی بیسیم:

این محصول شیائومی ساخت شرکت Smartmi می باشد و کاربرد دوگانه دارد، به این معنی که هم می توانید روی زمین و هم روی میز از این پنکه استفاده کنید.

پنکه بیسیم جدید شیائومی همانطور که از اسمش مشخص است، می تواند به صورت شارژی و بدون نیاز به اتصال به برق شهری روشن بماند و با یک بار شارژ می تواند تا 20 ساعت شارژدهی داشته باشد.

smartmi fan 3

فن این پنکه می تواند به صورت عمودی تا 100 درجه بچرخد و به صورت افقی نیز تا 120 درجه امکان چرخش دارد، همچنین قدرت پرتاب باد این فن 7 پره، تا 9 متر می باشد و میزان هوای 24 متر مکعب در دقیقه را می تواند جابجا کند.

smartmi fan 4

همچنین این پنکه خانگی دارای یک کنترل بیسیم می باشد که به کاربر امکان تنظیم میزان پرتاب باد، چرخش به طرفین و … را کنترل کند، از طرفی وزن این پنکه شارژی، تنها 3.7 کیلوگرم می باشد و امکان جابجایی در سرتاسر خانه را دارا می باشد.

 

 

فلاسک مسافرتی Morfun Pocket Hot Water Dispenser :

 

فلاسک مسافرتی جدید شیائومی، همانطور که از اسمش معلوم است دارای وزن و ابعادی مناسب جابجایی و حمل آسان می باشد، این فلاسک به راحتی درون کیف، ساک دستی یا سبد پیکنیک جای میگیرد و حتی می توانید آن را همراه خود به محل کار ببرید.

این فلاسک، نزدیک نیم لیتر مایعات جای میگیرد و تکنولوژی جذابی در این فلاسک استفاده شده است که به کاربر این امکان را میدهد تا تنها در 4 ثانیه، دمای آب را به 100 درجه یعنی دمای جوش برساند.

20200615 113010 158

بر روی این فلاکس یک صفحه نمایش لمسی وجود دارد که می توانید میزان گرم شدن مایع درون ظرف را می توانید با آن تنظیم کنید، دما های 45، 60، 85 و 100 برای مایع قابل تنظیم می باشد.

 

این فلاسک دارای یک پمپ نیز می باشد که با فشردن دکمه بدون نیاز به چرخاندن فلاسک، آب یا مایعات داخل ظرف را به طور خودکار به بیرون میریزد.

20200615 113023 658

 

 

پست قبلی

اطلاعات فاش شده از پرچمدار بعدی شیائومی با نام احتمالی Redmi K40

پست بعدی

ویدیو: (قسمت اول) نقد و بررسی ویدئویی گوشی شیائومی Mi 10 Lite 5G (با زیرنویس اختصاصی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه