سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی تخصصی جارو شارژی مدل Shunzao Z1

شیائومی و زیربرند های آن سابقه زیادی در ساخت جاروبرقی دارند و این برند تا به الان مدل های مختلفی از جاروبرقی ها را نیز تا به حال در سایز ها و قیمت های مختلف تا به الان تولید کرده و به فروش رسانده است که یکی از مدل های پرطرفدار آن، جارو های سبک و شارژی و سایز کوچک می باشند.

در این مطلب قصد داریم تا جاروی شارژی مدل Shunzao Z1 را مورد بررسی تخصصی قراردهیم و نکات مثبت و منفی آن را شرح دهیم.

صفحه خرید جارو شارژی مدل Shunzao Z1

طراحی:

جاروی شارژی شانزائو زد1، در دو رنگ سفید و مشکی در بازار عرضه شده است که طراحی آن مثل همه ی محصولات شیائومی، کاملا ساده و یکدست می باشد.

 

5d8dad352e85e3553jpg e680

 

شکل این جارو همانند یک استوانه می باشد که یک دسته به آن متصل شده است، سر این استوانه درپوش جاروبرقی می باشد که می توانید آن را جدا کنید و سَری های متفاوت برای سطوح متفاوت را به آن متصل کنید.

 

بر روی دسته این محصول، دو عدد دکمه وجود دارد، که برای تنظیم قدرت و حالت مکش دستگاه تعبیه شده اند، که البته بر روی دکمه بزرگتر، یک عدد چراغ LED، هم قرار داده شده است که به عنوان نشانگر شارژ باتری استفاده می شود.

5d8dad350eaec8706jpg e680

همچنین بر روی این جاروی شارژی، یک عدد لامپ نیز طراحی شده است که می توانید آن را روشن کنید و درمحل مورد نظر نور بتابی تا عمل جاروکشیدن راحت تر شود.

 

5d8dad3d24dc87407jpg e680

ابعاد این جارو، 7 در 7 در 36 سانتی متر می باشد، و وزن آن نیز 700 گرم محاسبه شده است، همچنین مخزن این دستگاه، ظرفیتی معادل 100 میلی لیتر دارد که یک فیلتر نیز جهت جذب گرد و خاک و زباله ها درون آن وجود دارد.

 

نحوه عملکرد و فشار مکش:

فشار مکش این جاروی شارژی، از لحاظ آمار و ارقام، 7000 پاسکال می باشد و توان موتور این دستگاه 90 وات در نظر گرفته شده است که به عنوان یک جاروی شارژی، قدرت مکش فوقالعاده ای را ارائه می دهند.

5d8dad3c98166972jpg e680

در درون جعبه این دستگاه، دو عدد سری وجود دارد که یکی باریک و بلند، و دیگری پهن و کوتاه می باشد که برای جاروکشیدن مکان های مختلف کاربردی می باشند.

همانطور که بالاتر گفته شد، در این دستگاه یک مخزن زباله با ظرفیت 100 میلی لیتر وجود دارد که شامل توری های فلزی و پلاستیکی می باشد، و این مخزن به طور کامل قابل جداسازی و شستشو می باشد

5d8dad394a6c94937jpg e680

 

شارژدهی و میزان تولیدی صدا:

بر روی بدنه اصلی این جارو، یک عدد پورت شارژ Type-C، وجود دارد که آن را می توانید همانند یک گوشی هوشمند به شارژ متصل کنید، و با هر بار شارژ کامل، این دستگاه می تواند تا مدت 12 دقیقه با حداکثر فشار مکش 7000پاسکال، به فعالیت خود ادامه دهد.

در درون جعبه این دستگاه، یک عدد کابل Type-C وجود دارد که می توانید آن را به آداپتور موبایل خود متصل کنید تا دستگاه را با توان 18 یا 10 وات شارژ کنید.

زمان شارژ این دستگاه درصورتی که آن را با کوییک شارژ 3 18 واتی شارژ کنید، 2 ساعت و درصورت استفاده از آداپتور 10 وات، تا 3 ساعت به طول می انجامد.

میزان صدای تولیدی توسط این دستگاه نیز در آزمایشگاه شیائومی، حداکثر 78 دسی بل گزارش شده است.

5d8dad3e091c7890jpg e680

 

محتوای درون جعبه:

یک دستگاه جاروبرقی شانزائو زد1، یک عدد کابل Type-C، دو عدد سَری جارو، دفترچه راهنما

5d8dad348e79b8229jpg e680

 

نظرات برخی از کاربران در وبسایت شیائومی درمورد این محصول:

  • “این جارو طراحی زیبایی داره و بخاطر قدرت مکش بالایی که داره واقعا کاربردیه، استفاده از این جارو خیلی ساده هست، قیمت مناسبی داره، شارژ کردنش راحت و سریع هست و البته کیفیت ساخت خیلی بالایی هم داره.”

sadfujhadfafsdasdda

  • “استفاده ازش خیلی راحته، جمع و جور و سبک ساخته شده، برای ماشین ازش استفاده میکنم و خیلی راضیم، از نکات خیلی مهمش هم، قدرت مکش بالاش هست”

sadufafuiaodf

  •  “به طور کلی راضیم، قدرت مکش نسبتا خوبی داره، و برای جمع کردن گردن و خاک و اشغال تو یه جای مشخص واقعا کاربردیه و ظاهر زیبایی هم داره”

asdasdasd

صفحه خرید جارو شارژی مدل Shunzao Z1

 

پست قبلی

بررسی ماشین اصلاح ENCHEN Boost

پست بعدی

نقد و بررسی دستگاه مراقبت از پوست میجیا مدل WellSkins WX-CJ101

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه