سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

مقایسه گوشی های Mi 6 و Mi Note 3

در این پست نگاهی داریم به ویژگی های دو گوشی Mi 6 (به عنوان پرچمدار) و Mi Note 3 (به عنوان نماینده‌ یکی از شاخص ترین سری از گوشی‌های شیائومی) تا علاقه مندان با سهولت و دقت بیشتری محصول مورد نظرشان را انتخاب کنند.

صفحه ی نمایش

اندازه‌ی صفحه ی نمایش بارزترین تفاوتی است که در مقایسه‌ی Mi 6 و Mi Note 3 جلب توجه می کند. این تفاوت دلیلی برای توجیه برتری یکی از این دو محصول نسبت به یکدیگر نیست و این موضوع کاملا به ذائقه ی خود خریدار بستگی دارد که صفحه ی نمایش بزرگتر یا کوچکتر را بپسندد. اگر خریدار محصولات کوچک و جمع‌و‌جور را ترجیح می‌دهد، MI 6 گزینه‌ی مناسب‌تری است. Mi Note 3 هم مناسب خریدارانی است که به گوشی های صفحه ی نمایش بزرگ‌تر علاقه دارند. صفحه ی نمایش هر دو محصول از نوع IPS LCD هستند و تفاوت رزولوشن ناچیزی دارند.

پردازنده

Mi 6 مجهز به پردازنده ی Snapdragon 835 است. این پردازنده در حال حاضر قوی ترین پردازنده ی نوع Qualcomm در بازار به شمار می رود. به علاوه این تراشه ی 10 نانومتری بازدهی بیشتری دارد و باتری کمتری مصرف می کند. پردازنده ی Snapdragon 835 یک مزیت اساسی است که می تواند علاقمندان را به خرید Mi 6 ترغیب کند.

دوربین

دوربین هر دو مدل تنظیمات مشابهی دارند. اما در Mi Note 3 از الگوریتم هاییاستفاده شده اند که برای عکس های پرتره عملکرد بهتری داشته باشند. همچنین دوربین سلفی Mi Note 3 با توجه به اینکه مجهز به یک نرم افزار ارتقای کیفیت است، نسبت به لرزش‌های ناگهانی واکنش سریع تری دارد. بنابراین آن دسته از کسانی هستید که دوست دارید در مواقع مختلف عکس سلفی بگیرید، شیائومی Mi Note 3 را پیشنهاد می کنیم.

حافظه
هر دو گوشی ظرفیت حافظه‌ی یکسانی دارند و تنها از نظر نوع کارت حافظه متفاوت‌اند. گوشی Mi 6 به حافظه‌ی دخیره‌سازی از نوع UFS مجهز است که در ذخیره و بازیابی اطلاعات نسبت به گوشی Mi Note 3  که از eMMC  استفاده می‌کند سرعت بیشتری دارد.

خاصیت ضد آب

شیائومی Mi 6 تقریبا در برابر پاشیدن آب مقاوم است. چنانچه از این بابت نگران هستید، شیائومی Mi 6 می‌تواند گزینه‌ی بهتری باشد.

باتری

Mi 6 و Mi Note 3 به ترتیب به باتری‌های با ظرفیت 3350 و 3500 میلی آمپر بر ساعت مجهزند. بنابراین هر دو مدل از نظر باتری قدرت و ظرفیت بالا و خوبی دارند و با توجه به صفحه نمایش و تکنولوژی پردازنده می‌توان گفت از نظر شارژدهی، هردو در یک سطح قرار دارند.

پست قبلی

معرفی مسواک Dr.BEI

پست بعدی

نگاهی به گوشی شیائومی Redmi Note 5A

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه