سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نگاهی به گوشی شیائومی Redmi Note 5A

سری گوشی‌های شیائومی Redmi Note به خاطر ظرافت در طراحی و کیفیت بالای تولید در میان گوشی‌های ارزان قیمت موجود در بازار به عنوان محصولی موفق و پرطرفدار شناخته شده اند. کمپانی شیائومی بار دیگر مدل جدیدی از این سری را با عنوان Redmi Note 5A به بازار معرفی کرده است که از نظر طراحی و تولید شباهت‌هایی با مدل پیشین این سری یعنی Redmi Note 4 هم دارد. در این پست نگاهی داریم به برخی از ویژگی های این محصول جدید کمپانی شیائومی.

طراحی

این مدل جدید کمپانی شیائومی همچون مدل پیشین این سری بسیار شیک و ظریف طراحی شده است. این مدل برای خریدارانی که به سادگی و ظرافت در طراحی اهمیت می‌دهند، می‌تواند انتخاب بسیار مطلوبی باشد. با وجودی که طراحی Redmi Note 5A به طور کامل با پلاستیک صورت گرفته، ولی کیفیت بالای تولید هیچ جای نگرانی برای آن دسته از خریدارانی که نگران مقاومت گوشی هستند، باقی نمی‌گذارد. این گوشی با ابعادی در اندازه‌های 153×76.2×7.7 میلی متر ساخته شده و تنها به اندازه‌ی 153 گرم وزن دارد.

دوربین و صفحه‌ی نمایش

صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی آن از نوع IPS LCD است و با کیفیت تصویر 1280×720 پیکسل برای هر نوع استفاده ی روزمره مثل خواندن کتاب یا تماشای فیلم مناسب به نظر می‌رسد. دوربین اصلی Redmi Note 5A کیفیتی به اندازه 13 مگاپیکسل دارد. همچنین دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است.

عملکرد

Redmi Note 5A مجهز به پردازنده‌ی quad-core از نوع Snapdragon 425 است. عملکرد پردازنده‌ی این گوشی در مقایسه با قیمت آن بسیار مناسب به نظر می‌رسد. همچنین با حافظه‌ ی داخلی 16 گیگابایت و قابلیت ارتقاء تا 128 گیگابایت نگرانی خاصی برای ذخیره‌ی فایل های صوتی، تصویری یا ویدیویی وجود ندارد.

باتری

Redmi Note 5A با داشتن باتری به ظرفیت 3080mAh همچون دیگر گوشی‌های شیائومی از ظرفیت و توان بالایی برخوردار است.

پست قبلی

مقایسه گوشی های Mi 6 و Mi Note 3

پست بعدی

همکاری شیائومی با شرکت Qualcomm برای ارتقاء پردازنده‌ی Snapdragon 845 گوشی Mi 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه