شیائومی امروز و روز گذشته از 4 محصول کاربردی جدید رونمایی کرده است که در این پست یکی یکی آن ها را مورد بررسی اولیه قرار می دهیم.


در کشور ایران اکثر مردم شیائومی را به خاطر پاوربانک های مرغوب، خوش قیمت و با کیفیت آن می شناسند، شیائومی روز گذشته نسل جدیدی از پاوربانک خود را که ساخته شرکت ZMI (از زیر مجموعه های شیائومی) می باشد را معرفی کرد.


این پاوربانک دارای ظرفیت 10 هزار میلی آمپر می باشد ولی این پاوربانک از قابلیت فست شارژ یا همان شارژ سریع 18 واتی، هم برای شارژ شدن و هم برای شارژ کردن دیگر گوشی ها پشتیبانی می کند.


بر روی این پاور بانک 3 پورت USB مختلف تعبیه شده است که یکی از آنها MicroUSB و به منظور شارژ کردن خود پاوربانک می باشد که از قابلیت فست شارژ نیز پشتیبانی می کند و همچنین یک پورت USB Type-C و یک پورت USB معمولی در ساخت این پاوربانک به کار رفته است که هردوی این پورت ها نیز می توانند از تکنولوژی فست شارژ جهت شارژ گوشی های هوشمند استفاده کنند.


ابعاد این پاوربانک 14 در 7 سانتی متر می باشد و این پاوربانک تنها 1.5 سانتی متر ضخامت دارد، همچنین این پاوربانک با یک روکش پارچه ای، برخلاف دیگر پاوربانک های شیائومی عرضه می شود که از آن در برابر خش و ضربه محافظت می کند.


zmi-c


شیائومی وسایل هوشمند خانگی زیادی جهت افزایش امنیت و راحتی در محیط خانه تولید کرده است و حالا این شرکت روز گذشته یک چشمی در هوشمند مجهز به دوربین رونمایی کرد که این چشمی الکترونیکی می باشد و یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچ درکنار آن عرضه می شود.


درصورتی که فردی درمقابل این چشمی قرار بگیرد سنسور های این چشمی فرد را تشخیص می دهند و به کمک برخی الگوریتم ها سن و جنسیت آن فرد را حدس میزند و تصاویر را بر روی صفحه نمایش همراه آن نشان می دهد، همچنین این چشمی قابلیت دید در شب را نیز جهت نمایش بهتر تصاویر در نور کم را دارا می باشد و قابلیت وصل شدن به تلفن هوشمند به کمک اپلیکیشن اختصاصی را دارد.


صفحه نمایش همراه این چشمی 7 اینچی و دارای رزولوشن 1024 در 600 پیکسل است و قادر است تا تصاویر مخابره شده از چشمی را بدون تاخیر پخش کند؛ همچنین این صفحه نمایش به صورت شارژی می باشد و در آن یک باتری 8400 میلی آمپری به کار رفته است که قادر است به کمک آن تا 2 ماه بدون نیاز به شارژ به فعالیت خود ادامه دهد، همچنین این صفحه نمایش به 4 گیگابایت حافظه داخلی جهت ضبط تصاویر مجهز شده است.


این چشمی هوشمند هفتم آذر ماه برای اولین بار به بازار چین عرضه خواهد شد.


Mirilla


محصول سوم شیائومی یک محصول مجهز به تکنولوژی روز و در عین حال با طراحی کلاسیک می باشد، شیائومی امروز از یک کیبورد بلوتوثی به همراه نورپردازی تک رنگ رونمایی کرد که ظاهر مشابه با ماشین تحریر های قدیمی دارد، این کیبورد بیسیم شارژی می باشد و از یک باتری 4 هزار میلی آمپری استفاده می کند و می توان آن را از طریق پورت Micro USB که در آن تعبیه شده شارژ کرد.


این کبورد بیسیم با تمامی دستگاه های روز دنیا از جمله دستگاه های اندرویدی، ویندوزی و همچنین سیستم عامل های iOS و مکینتاش نیز سازگاری دارد.


Teclado-retro-1


آخرین محصولی که شیائومی رونمایی کرده است نیز چیزی مشابه محصول قبلی می باشد.


شیائومی برای کسانی که علاقه مند به بازی با تلفن هوشمند خود هستند یک داک بیسیم تدارک دیده است که کاربر به کمک این داک می تواند کیبورد و یا موس سیمی خود را به آن متصل کند و آن را به یک کیبورد و موس بیسیم متصل کند.


این داک از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می شود و می تواند هر کیبورد و موس سیمی را به بیسیم تبدیل کند، این داک با سیستم عامل اندروید 5 و iOS 8 به بالا سازگاری کامل دارد.


این داک مجهز به یک باتری مجزا می باشد که از ظرفیت دقیق آن اطلاعاتی در دسترس نیست که می توانید آن را به کمک پورت Micro USB روی دستگاه، شارژ کنید.


img-1-6