در نمایشگاه 2020 شرکت Huami، دو ساعت هوشمند جذاب را با نام همیشگی Amazfit معرفی کرد که هردو ساعت با نسخه جهانی همراه می باشند و پس از معرفی به سرعت وارد بازار اروپا و کلیه کشور ها خواهند شد.


در سال 2018، شرکت هوآمی (از زیر برند های شیائومی)، یک ساعت هوشمند بسیار با ارزش و جذاب را با نام Amazfit Bip، معرفی کرد که از لحاظ وزنی نسبت به دیگر ساعت های هوشمند بسیار سبک تر بود.


در مراسم CES2020، یعنی بعد از حدود 2 سال، همین شرکت، نسخه ارتقا یافته ای از این ساعت جذاب را با نام Amazfit Bip S، معرفی کرد که نسبت به نسل قبلی تغییرات زیادی در مشخصات فنی خود داشته است، اما با این حال از حیث ظاهری، تفاوت زیادی با نسخه قبلی آن ندارد.


adfsdff


ساعت هوشمند Amazfit Bip S، با احتساب بعد های سیلیکونی آن، تنها 31 گرم وزن دارد و در هنگام ورزش، کار کردن و انجام فعالیت های مختلف می توانید آن را بر روی مچ خود ببندید، وزن پایین این ساعت امکان استفاده از آن را حتی در هنگام خواب نیز ممکن می کند.


به لطف استفاده از چیپست های کم مصرف، سیستم عامل سبک و بهینه سازی های مختلف ، شرکت Huami ادعا می کند که باتری 200 میلی آمپری این ساعت هوشمند، شارژدهی خیره کننده ی 40 روزه را تنها با 1 بار شارژ که 2.5 ساعت به طول می انجامد، ارائه می دهد.


البته درصورتی که ساعت هوشمند خود را بدون استفاده رها کنید می تواند تا 90 روز نیز روشن بماند، همچنین درصورت فعال بودن دائمی اتصال GPS، شارژدهی آن به 22 ساعت کاهش می یابد.


Huami-Amazfit-Bip-S-1


جنس بدنه این ساعت برخلاف دیگر ساعت های هوشمند گرانقیمت شیائومی، از جنس پلی کربنات است که همان نیز علت وزن پایین آن می باشد.


درست همانند نسل قبل، ساعت هوشمند Amazfit Bip S، از یک صفحه نمایش 1.28 اینچی TFT با رزولوشن 176 در 176 با قابلیت Transfelectivity، همراه است که این قابلیت باعث می شود تا درصورت تابش نور شدید به آن، میزان روشنایی صفحه نمایش دستگاه نیز بیشتر شود و به همین دلیل در هنگام استفاده از ساعت در زیر نور آفتاب، با مشکل مواجه نخواهید شد.


از دیگر امکانات صفحه نمایش این ساعت می توان به صفحه نمایش خمیده 2.5D، محافظت گوریلا گلس 3 و Always-On Display یا همان صفحه نمایش همیشه روشن، اشاره کرد.


Huami-Amazfit-Bip-S-2


امیزفیت بیپ اِس، می تواند تا 10 فعالیت ورزشی مختلف را ثبت کند که البته با انتشار یک بروزرسانی از سمت Huami، این تعداد به 14 عدد افزایش می یابد.


این ساعت هوشمند تا فشار 5 اتمسفر نسبت به نفوذ آب مقاوم می باشد که برای استفاده در هنگام شنا در استخر مقاوم است اما برای استفاده در آب دریا پیشنهاد نمی شود.


ساعت هوشمند جدید امیزفیت، همانند اکثر دستبند ها و ساعت های هوشمند بازار، با سنسور ضربان قلب اپتیکال همراه است اما از نوع جدید آن که طبق گفته های شرکت هوآمی، نسبت به مدل های قدیمیتر سنسور های ضربان قلب، 80 درصد انرژی کمتری مصرف می کند.


sdffsdfdf


همچنین در این ساعت چیپست کم مصرف GPS جدید 28 نانومتری ساخت سونی استفاده شده است که از دو ماهواره GPS و GLONASS جهت ردیابی پشتیبانی می کند که موقعیت کاربر را به صورت بسیار دقیق ثبت می کند.


از دیگر امکانات این ساعت می توان به بلوتوث نسخه 5، سنسور شتاب سنج 3 محوره و سنسور ژئومغناطیسی 3 محوره نیز اشاره کرد.


Huami-Amazfit-Bip-S-3


درست همانند دیگر ساعت های امیزفیت، ساعت Amazfit Bip S نیز از مقیاس Huami-PAI استفاده می کند، این مقیاس با توجه به داده های مربوط به ضربان قلب و وضعیت فیزیکی بدن شما در طول 7 روز گذشته یک امتیاز بر پایه مقیاس PAI، به شما می دهد و درصورتی که امتیاز شما بالاتر از 100 باشد به شما این اطمینان را می دهد که یک لایف استایل سالم را در پیش گرفته اید و دربرابر مشکلات قلبی و عروقی تا حدود زیادی مقاوم هستید.


Huami-Amazfit-Bip-S-4


جدا از طراحی و راحت بودن ساعت امیزفیت بیپ اس، موقعیت یابی، شارژدهی بالا و ثبت فعالیت های ورزشی، این ساعت به شما امکان کنترل کردن موزیک در حال پخش، چک کردن آب و هوا، تنظیم کردن هشدار و... را به شما می دهد.


این ساعت هوشمند از ماه آینده میلادی با قیمتی برابر با نسل قبلی خود در 4 رنگ قرمز متمایل به نارنجی، مشکی کربنی، سفید و صورتی گرم در تمامی کشور ها عرضه خواهد شد.