روز گذشته در وبسایت GeekBench، بنچمارکی از یک گوشی کاملا جدید و ناشناخته از شیائومی با نام Mi 6S رویت شد.


با توجه به اطلاعات درج شده در وبسایت GeekBench این گوشی به پردازنده پرچمدار پارسال یعنی Snapdragon 835 و ۶ گیگابایت رم مجهز شده، چیزی مشابه گوشی Mi 6، اما این بار در گوشی Mi 6S از اندروید ٩ استفاده شده.


طبق تصویر زیر همانطور که می بینید این گوشی توانسته امتیاز 1747 در قسمت تک هسته ای و امتیاز 7039 را در بخش چند هسته ای کسب کند.


Xiaomi-MI-6S


با توجه به دیگر گوشی های شیائومی می توان نتیجه گرفت که احتمالا گوشی Mi 6S از صفحه نمایش کم حاشیه، طراحی پشتی مشابه Mi 8 Lite و بریدگی در بالای صفحه استفاده کند؛ اما همچنان هیچ اطلاعات دیگری به جز اطلاعات درج شده در سایت گیک بنچ از این گوشی هوشمند در دسترس نیست.


شیائومی می تواند با ساخت گوشی های جدید با پردازنده قدرتمند سال پیش کوالکام، یعنی اسنپدراگون ٨٣۵، هزینه ساخت دستگاه خود را به اندازه قابل توجهی کاهش دهد و آن را با قیمت رقابتی تر وارد بازار کند.


همانطور که در پست میکس3 توضیحاتی داده شد
گوشی Mi Mix 3 و Mi Note 4 قرار است تا در روز ٢٣ مهر ماه، یعنی فردا در شهر شنزن چین رونمایی شوند، و حالا باید دید آیا گوشی Mi 6S همان می نوت۴ نام خواهد گرفت یا باید منتظر رونمایی از یک گوشی جدید دیگر توسط شیائومی باشیم.


خوب است بدانید شیائومی تا به الان در سال 2018 توانسته تا 22 مدل مختلف گوشی هوشمند تولید و به بازار عرضه کند چیزی معادل با کل گوشی های تولید شده توسط شرکت اپل و حالا شیائومی این شانس را دارد تا آن را به 25 عدد برساند.