ماه سپتامبر امسال، شیائومی در یک مراسم رونمایی، دو گوشی Mi 9 Pro 5G و Mi Mix Alpha را رونمایی کرد که قیمت نجومی گوشی می میکس آلفا و عرضه بسیار محدود آن باعث شد تا این گوشی وارد بازار نشود و به عنوان یک پرچمدار امروزی عرضه نشود و این درحالیست که طرفداران شیائومی به شدت در انتظار معرفی یک پرچمدار خوش قیمت در کنار مشخصات جدید همانند صفحه نمایش های 90 و 120 هرتزی هستند.


Xiaomi-Mi-Mix-Alpha-600x600


پس از مدتی، یکی از مدیران شیائومی در صفحه ویبوی خود اعلام کرد که گوشی  جدیدی از شیائومی تحت عنوان Mix، در سال 2019 معرفی نخواهد شد اما تنها کمی پس از ماجرا، این مدیر شیائومی، حرف خود را تا حدودی پس گرفت و اعلام کرد که احتمال معرفی گوشی Mi Mix 4، در سال 2019 همچنان وجود دارد.


اخیرا، گوشی به نام Mi Mix 4 5G، در وبسایت معروف jd حضور پیدا کرده است که نشان می دهد گوشی جدیدی از شیائومی بزودی توسط وبسایت فروشگاهی jd قابل خریداری است.


Xiaomi-Mi-MIX-4-5G-JD-listing


وبسایت JD.com، نسبت به ساخت صفحاتی از گوشی های رونمایی نشده شهرت دارد و به دلیل ارتباط نزدیک این فروشگاه با شرکت های موبایلی، قبل از رونمایی محصولات پر طرفدار، صفحه آن را باز می کند تا به مشتریان خبر دهد.


در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این گوشی در دسترس نیست اما به طور قطع این گوشی در صورت رونمایی در آینده نزدیک، با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس همراه خواهد بود، همچنین طبق گزارشات معتبر اخیر از وبسایت Xda-Developers، شیائومی در حال توسعه گوشی جدیدی با صفحه نمایش 120 هرتز می باشد.


02161427a9cb852-1


لازم به ذکر است که اخیرا، دو گوشی جدید از شیائومی مجوز های خود را دریافت کرده اند که یکی از آنها از شبکه 5G نیز پشتیبانی می کند، همچنین گوشی جدیدی از شیائومی مجوز 3C خود را دریافت کرده است که نشان می دهد این گوشی از شارژ سریع 27 واتی کوالکام استفاده می کند.


این احتمال نیز وجود دارد تا شیائومی دوباره از سنسور  108 مگاپیکسلی ISOCELL HMX ساخت سامسونگ استفاده کند که پیش تر نیز از آن در گوشی Mi CC9 Pro استفاده کرده بود.


Mi-CC9-Pro-rear (1)


هنوز زمان دقیقی از رونمایی این محصول مشخص نشده است، اما با توجه به دریافت مجوز های مربوطه، پیشبینی می شود که این گوشی پرچمدار و خوش ساخت، تا 1 الی 2 ماه آینده معرفی شود.