در سال ۲۰۱۶ یک کمپین سهامی عام با جلب سرمایه برای ساخت مسواک Dr.BEI به یکی از موفق ترین پروژه های اکوسیستم شیائومی تبدیل شد. از سه جنبه می توانستیم این اتفاق را پیش بینی کنیم.


-


طراحی


طراحی این مسواک توسط یک متخصص مشهور چینی به نام ژانگ جون صورت گرفت. وی سرپرست پروژه طراحی مشعل المپیک در المپیک پکن ۲۰۰۸ بود.


-


برس مسواک


برس مسواک برای مسواک کردن دندانها بر اساس روش پایه مناسب است. این روش اشاره دارد که سر مسواک باید در زاویه ۴۵° نسبت به محور دندانها قرار بگیرد. در این مورد انتهای موی برس سطح جانبی دندان و شیار لثه را لمس می کند. وقتی مسواک حرکت می کند الیاف آن هر دو فضای بین دندان و جایگاه آن یعنی بین دندان و لثه را تمیز می کند و به روند از بین بردن پلاک سرعت بخشیده و لثه ها را ماساژ می دهد.


-


متریال


بهترین مواد اولیه برای تولید این مسواکها انتخاب شده است. دسته های آن از پلی پروپیلن سازگار با محیط زیست و سه نوع الیاف برای موی برس آن ساخته شده است که در زیر آمده است:




  • الیاف نخ ذغال آنتی باکتریال ژاپنی ساخته شرکت Toray

  • رشته آنتی باکتریال ژاپنی با یونهای نقره ساخت شرکت Toray

  • رشته های مارپیچ منعطف آلمانی تولید شرکت PEDEX


ترکیب این مواد باکیفیت شستشوی باکیفیت و اطمینان بخش دندانها را تضمین می کند. الیاف موی مسواک توسط صفحات ویژه نیکل – نقره بر روی مسواک محکم شده اند. این مواد به تکثیر میکروبها بینهایت مقاومت دارند.

نکته قابل ذکر درباره شکل خاص منحنی سر مسواک این است که این شکل به این دلیل انتخاب شده است تا کاربر آن در حین فرایند مسواک زدن نهایت راحتی را داشته باشد.

 

خرید مسواک Dr.BEI