شیائومی تولید کننده انواع محصولات از جمله لامپ Yeelight است. این لامپ یک نوع لامپ هوشمند LED است که ویژگی های جالبی دارد و بسیار مقرون به صرفه است. در ادامه لامپ هوشمند شیائومی را به طور کامل بررسی میکنیم.


-


 طراحی


طراحی این لامپ یک طراحی ساده و مینیمالیستی دارد و با طراحی دیگر محصولات گروه لامپ و روشنایی شیائومی مانند چراغ خواب هوشمندش همخوانی دارد. شیائومی بخاطر استفاده از LED در این لامپ تضمین می کند که این لامپ تا 11 سال آینده همچنان کار می کند. ویژگی مورد علاقه من در مورد این لامپ این است که به وای فای وصل می شود به جای بلوتوث از آن استفاده می کند و این مزیت بزرگی است چون برد وای فای نسبت به بلوتوث که حدود 10 متر است، خیلی بیشتر است.


2


-


ویژگی ها


ویژگی اصلی ای که این لامپ دارد، پشتیبانی از 16 میلیون رنگ است و شما می توانید درجه رنگ را تنظیم کنید. تمام این کارها از طریق اپلیکیشن آن قابل انجام است. با استفاده از نرم افزار می توانید درجه‌ی رنگ و روشنایی لامپ را تنظیم کنید. مثلا انواع مختلفی از رنگ ها یا یک حالت خاص (تماشای فیلم و مطالعه و ...) را انتخاب کنید. یک ویژگی که من شخصا فکر می کنم اختراع محسوب می شود این است که شما می توانید از طریق اپلیکیشن از یک صحنه عکس بگیرید و رنگ لامپ بر اساس رنگ های غالب اون صحنه تغییر می‌کند.


3


-


نکاتی در مورد ساخت لامپ هاي LED


این لامپ یک لامپ هوشمند است که ویژگی هاي جالبی دارد و از همه مهمتر اینکه با واي فاي کنترل می شود که محدوده بسیار بزرگتري نسبت به بلوتوث دارد. لامپ به خوبی کار می کند. کار کردن با نرم افزار آن و استفاده کردن از آن براي کاربر بسیار ساده است.


11


-


5 478






مشخصات فنی لامپ هوشمند شیائومی




  • توان اسمی: 9 وات

  • دمای رنگ: 170- 6500K /  تعداد رنگ: 16 میلیون

  • ولتاژ کاری: 220V -50Hz 0.1A

  • طول عمر میانگین: 25,000 ساعت

  •  اتصال: Wi-Fi IEEE 802.11 b / g / n 2.4GHz

  • زاویه نوردهی: 360 درجه






9

10

-

خرید لامپ LED هوشمند شیائومی


-