با استفاده از جاروبرقی هوشمند شیائومی تمیز کردن منزل به کاری ساده برای شما تبدیل خواهد شد. آخرین بروز رسانی‌ها بر روی این جارو برقی هوشمند انجام و یک برنامه کاملاً انگلیسی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. تنها با فشردن یک دکمه شما می‌توانید به این جاروبرقی هوشمند ماموریت دهید که خانه را کاملاً تمیز کند. جارو برقی هوشمند شیائومی وسیله‌ای فوق العاده هوشمند است که شما می‌توانید از راه دور آن را کنترل کرده و برنامه‌ی دلخواه را برای تمیز کردن به او بدهید. همچنین می‌توانید برای این دستگاه برنامه‌ریزی زمانی را انجام دهید. برای مثال شما قادر خواهید بود به این ربات برنامه‌ای را بدهید تا زمانی  که از منزل خارج می‌شوید کار تمیز کردن را شروع کند و زمانی که شما به منزل بر می‌گردید با یک خانه تمیز رو به رو شوید.


1


در ادامه بررسی می‌کنیم که چرا جارو برقی هوشمند شیائومی یک ربات بسیار باهوش و مقرون به صرفه است.


2


تولید کنندگان مختلفی دست به تولید جارو برقی هوشمند زده‌اند اما باید گفت که شیائومی یکی از دقیق‌ترین آنها را تولید کرده است.


-


این جارو برقی بسیار هوشمند است


جارو برقی رباتی شیائومی از 12 سنسور استفاده می‌کند. تمامی 360 درجه اطراف این وسیله توسط سنسور‌های لیزری فاصله با سرعت 1800 بار در ثانیه اسکن می‌شوند و به همین دلیل این وسیله با موانع برخورد نمی‌کند. نقشه مسیر جارو کردن در این وسیله با هوشمندی طراحی می‌شود.  با استفاده از حسگر داخلی و نقشه خانه این دستگاه بهترین مسیر را برای تمیز کردن خانه انتخاب می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از برنامه Mi Home از راه دور این جارو برقی را روشن کرده و آن را کنترل کنید.  سنسور‌های متنوعی مانند سنسور‌های فراصوت، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ در این جارو برقی هوشمند مورد استفاده قرار گرفته‌اند که این دستگاه را قادر ساخته‌اند تا فضای داخلی منزل شما را با دقت نقشه‌برداری کند.


4


برخی از وسیله‌های مشابه از یک الگوریتم تصادفی برای مسیر تمیز کردن استفاده می‌کنند که پوشش خوبی می‌دهد اما استفاده ازاین روش می‌تواند لکه‌هایی را باقی بگذارد که تمیز نشده‌اند.


سنسوری که در جلو قرار گرفته است اشیاء مقابل را تشخیص می‌دهد و سنسوری که در پایه وجود دارد سطح زمین را تشیخیص داده و از سقوط این جارو برقی بر روی پله‌ها و یا مکان‌های دیگر جلوگیری می‌کند.


-


دیوار مغناطیسی


شما می‌توانید محدوده‌ی تردد مجاز را برای این جارو برقی تعیین کنید و محدوده تعیین شده توسط شما مانند یک دیوار مغناطیسی عمل کرده و جارو برقی اجازه خروج از ان را نخواهد داشت. برای مثال شما تعیین می‌کنید که این جارو برقی اجازه خارج شدن از فضای منزل شما را ندارد.


-


نرم افزار


شما می‌توانید اطلاعات به دست آمده از طریق سنسور‌ها را بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشید. این جارو برقی از طریق WiFi به گوشی هوشمند شما متصل شده و با استفاده از اپلیکیشن Mi Home به طور کامل قادر خواهید بود که ان را کنترل کنید.


8


-


توانایی پاک کردن


علاوه بر ویژگی‌های هوشمندی و توانایی این جارو برقی در حرکت کردن یک توانایی مهم دیگر آن قدرت بالا در تمیز کردن است.


9


شیائومی این جارو را با قدرت مکش 1800pa عرضه کرده است که یک فاکتور بسیار خوب محسوب می‌شود. شاید لازم باشد که شما بدانید بیشتر جارو‌های هوشمند موجود در بازار معمولاً با قدرت مکشی در حدود 1500pa کار می‌کنند. قدرت مکش بیشتر بدین معناست که جارو برقی هوشمند شیائومی عمیق‌تر می‌تواند گرد و خاک‌های محیط و فرش را تمیز کند. برس این جارو برقی برای تمیز کردن فرش‌ها به کمک ان می‌ایند پس این جارو برقی هوشمند هم برای سطوح صاف و هم برای استفاده بر روی انواع فرش ها مناسب می‌باشد. همچنین این دستگاه دارای برس‌های جانبی نیز هست که برای دستیابی به شکاف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.


7


فیلتر HEPA


زمانی که محفظه این جارو برقی پر شود شما از طریق گوشی هوشمند خود هشداری را دریافت می‌کنید. وجود فیلتر HEPA در محفشه این اطمیانان را به ما می‌دهد که تمامی گرد و غبار و باکتری‌ها در این فیلتر گیر افتاده‌اند و امکان پخش شدن مجدد انها در هوا وجود ندارد.


10


11


پوشش و باتری


جارو برقی هوشمند شیائومی از یک باتری لیتیوم یونی 5200 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که  این امکان را می‌دهد که دستگاه با یکبار شارز کامل قادر باشد که به مدت 2.5 ساعت کارکند و در این مدت مساحتی را در حدود 250 متر مربع تمیز کند. اگر در حین تمیز کردن شارژ باتری این دستگاه به کمتر از 20% برسد این دستگاه به سمت داک رفته و شروع به شارز شدن می‌کند و زمانی که شارژ شد دوباره بر طبق نقشه شروع به تمیز کردن مسیر می‌کند. البته مناطقی را که قبلاً تمیز کرده به یاد می‌آورد و جارو کشیدن را از جایی شروع می‌کند که مسیر را ترک کرده است. این جاروبرقی هوشمند در فاصله 10 میلیمتری از دیوار‌ها حرکت کرده و قادر است بر روی کف‌پوش‌های مختلف به صورت روان حرکت کند.


7777


مانند جارو برقی‌های معمولی قبل از استفاده از این جاروبرقی هوشمند شما باید آشغال‌های برگ را با دست از روی زمین بردارید. شاید در اینده با توجه به طراحی ربات‌های جارو برقی با بازو‌های مناسب شما دیگر نیاز به جمع کردن زباله‌های بزرگ نیز نداشته باشید و تمام کار را یک جارو برقی هوشمند برای شما انجام دهد.


این جارو برقی دارای ابعاد ابعاد 98 × 345 × 345 میلیمتر و وزن 380 گرم است. جنس ان ABS بوده و از کیفیت ساخت قابل توجهی برخوردار است. اتصال این جارو برقی از طریق وای فای انجام می‌گیرد.


777


12


نسبت به رقبا جارو برقی هوشمند شیائومی قیمت بسیار مناسبی دارد. البته این قیمت مناسب با کارایی بسیار بالا و طراحی خوب و زیبا در این دستگاه همراه شده است. اگر به دنبال جارو برقی هوشمندی با قیمت مناسب، ظاهزی جذاب و کارایی بالا هستید ما به شما جارو برقی هوشمند شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم.


-


خرید جارو برقی هوشمند شیائومی