اگر به دنبال انتخاب چراغ خواب مناسبی  هستید که در کنار تخت خواب، باعث آرامشتان شود ما به شما چراغ خواب هوشمند شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم. امروزه نورپردازی هوشمند دیگر مفهوم جدیدی نیست. Yeelight چراغ خوابی هوشمند و شیک است که از بلوتوث استفاده کرده و دارای کنترل‌های ساده و امکانات هوشمند است.


2


یک پنجم از بدنه  این چراغ هوشمند از جنس آلومینیوم سبک است که در قسمت پایینی بوده و آرم شرکت نیز بر روی آن قرار گرفته است و بقیه قسمت‌های این چراغ هوشمند نیز از جنس مواد مشابه با پلاستیک مات است. در بالای این چراغ هوشمند نیز دو دکمه وجود دارد که یک از آنها برای روشن و خاموش کردن این چراغ است. همچنین حلقه‌ای حساس به لمس نیز در قسمت بالای این چراغ هوشمند وجود دارد که برای کنترل روشنایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


3


در قسمت لبه پایینی Yeelight لاستیک ویژه‌ای به کار رفته است که به این چراغ خواب هوشمند کمک می‌کند که به خوبی برای روی سطوح صاف به حالت ایستاده قرار بگیرد . این چراغ خواب هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که اگر سطح زیرین آن کاملاً صاف نبوده و مقداری شیب نیز داشته باشد باز هم به حالت ایستاده بر روی آن سطح باقی بماند.


5


این چراغ خواب هوشمند به گونه‌ای طرای شده است که وزن آن با موفقیت از پایین به بالا توزیع شده است. و نقطه سقل در مرکز این چراغ خواب هوشمند قرار گرفته است که باعث ثبات بیشتر این چراغ خواب هوشمند می‌شود.


7


ارتفاع این چراغ خواب هوشمند برابر با 221 میلیمتر و قطر آن نیز برابر با 100 میلیمتر است. همچنین وزن این چراغ خواب هوشمند نیز برابر با 700 گرم است.


7


کنترل این چراغ خواب هوشمند به دو روش دستی و استفاده از گوشی‌های هوشمند امکانپذیر است. برای کنترل دستی کافی است دکمه مربوط به روشن و خاموش کردن که قبلاً به آن اشاره شد را در بالای آن فشار دهید و پس از آن چراغ خواب شما با نور سفید رنگ دلپذیری شروع به کار کردن می‌کند و سپس شما می‌توانید حالت روشنایی را به شکل دلخواه با استفاده از دکمه بیضی شکل در بالای این چراغ خواب تغییر دهید.


8


یکی از بخش‌های جذاب در این چراغ خواب هوشمند بخش کنترل روشنایی است که می‌توان ان را با حرکت انگشت بر روی حلقه فوقانی انجام داد. کل سطح این حلقه نسبت به لمس حساس است و شما می‌توانید با استفاده از آن نور این چراغ هوشمند را به شکل دلخواه در بیاورید.


9


این چراغ خواب دارای تایمری برای روشن و خاموش شدن بوده و با گوشی‌های IOS نسخه۷.۱ و بالاتر و همچنین دستگاه‌های اندروید نسخه ۴.۳ و بالاتر سازگاری دارد.


10 11 12 13 14


همگام‌سازی Yeelight از طریق بلوتوث مدت زمان کمی طول می‌کشد و بعد از آن کاربر قادر خواهد بود. بخش‌هایی مانند کنترل روشنایی، تنظیم ساعت برای خاموش کردن و همچنین مشخصات محدوده درخشندگی رنگ را از طریق تلفن هوشمند خود مدیریت کند.


15


برای راه اندازی امکان کنترل این چراغ خواب هوشمند از طریق تلفن همراه خود شما نیاز به داشتن یک حساب کاربری MI داری و پس از آن کافی است که این چراغ خواب هوشمند را از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند خود متصل کنید. اپلیکیشن کنترل کننده این چراغ هوشمند شبیه به برنامه‌های مشابهی است که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنظیمات در مورد رنگ‌ها و روشنایی ان از طریق کشیدن یک انگشت از کنار تا کنار و یا بالا و پایین صفحه نمایش انجام می‌شود.


شما می‌توانید از این چراغ خواب هوشمند در سه حالت Hue، White و Flow استفاده کنید. در حالت Flow این چراغ خواب هوشمند به انتخاب شما در میان رنگ‌های سفارشی سازی شده حرکت می‌کند و قادر است به دلخواه شما نور محیط را تغییر دهد.


زمانی که شما شروع به استفاده از این چراغ خواب هوشمند می‌کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که خوابی راحت‌تر و آرامش بیشتری داشته باشید. این چراغ خواب هوشمند قادر است که با توجه به محیط اطرافش 16 میلیون رنگ را در یک طیف نوری ایجاد کند. این چراغ خواب هوشمند دارای 10 چراغ LED است.


این چراغ خواب بسیار دلپذیر است و کافی است که قبل از خواب آن را در کنار تخت خود قرار دهید و زمانی که شما قبل از فرو رفتن به خواب در حال تماشای فیلم یا چک کردن ایمیلهای خود هستید نور این چراغ خواب هوشمند به دلخواه شما شروع به تغییر می‌کند. و طراحی آن هم باعث شده است که به راحتی در هر اتاقی بتوان از آن استفاده کرد.


4


-


نتیجه‌گیری


چراغ خواب هوشمند شیائومی دارای طراحی بسیار ساده و شیک است و علاوه بر این کارایی مطلوبی نیز دارد. داشتن یک نور قابل کنترل از راه دور احساس خوبی به شما خواهد داد. قیمت مناسب این چراغ خواب هوشمند به شما کمک می‌کند که به راحتی ان را از بین چراغ‌های موجود در بازار انتخاب کتید. به طور کلی باید گفت همه چیز در مورد این چراغ خواب هوشمند خوب است و شما مشکلی در زمان استفاده از آن نخواهید داشت.


خرید چراغ خواب هوشمند شیائومی