سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

تصاحب رتبه سوم فروش گوشی های هوشمند توسط شیائومی، سقوط اپل به رتبه چهارم

صبح دیروز، شرکت آماری IDC، آخرین داده های آماری خود را درمورد فروش گوشی های هوشمند در بازار سراسر جهان منتشر کرد که مربوط به 3 ماهه ی سوم سال 2020 می باش و این آمار ها نشان میدهد که شرکت سامسونگ توانسته تا رتبه اول فروش گوشی هوشمند در بازار جهانی را بدست بگیرد.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که آمار فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم 2020 نسبت به سال گذشته در همین موقع حدود 1.3 درصد کاهش داشته است که به دلیل همه گیر شدن ویروس Covid 19 چنین اتفاقی قابل پیش‌بینی بود.

امار داده شده که مربوط به ماه های جولای تا سپتامبر می باشد نشان میدهد که سهم شرمت شیائومی در بازار، نسبت به سال گذشته نزدیک به 4 درصد افزایش را تجربه کرده است و این درحالیست که شرکت بزرگ اپل، با افت 1.2 درصدی مواجه شده است و همین اتفاق باعث شده تا شیائومی رتبه سوم فروش گوشی های هوشمند در کل بازار را تصاحب کند.

IMG 20201031 114738 393

و این اتفاق درحالی رخ داده است که شرکت شیائومی به دلیل مشکلات پیش آمده بین کشور های چین و هند، در بازار بسیار مهم کشور هند دچار کاهش فروش شده بود.

با این حال، شیائومی موفق شد تا در این سه ماه جولای تا دسامبر، 46.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروش برساند که آمار بسیار جذابی برای این شرکت چینی به حساب می آید.

شرکت هواوی نیز که یکی از رقیبان چینی شرکت شیائومی می باشد، به دلیل تحریم هایی که از سمت بازار آمریکا به این شرکت وارد شده است، با کاهش 22 درصدی فروش مواجه شده است و در حال حاضر 14.7 درصد از سهم بازار را بر عهده دارد و با شرکت شیائومی فقط 1.6 درصد اختلاف دارد.

پیش‌بینی می شود که شیائومی بتواند در سه ماهه آخر سال 2020، از رقیب چینی خود پیشی بگیرد و بتواند به رتبه دوم فروش های گوشی هوشمند برسد.

شرکت شیائومی در سال 2020 با عرضه مدل های بسیار زیاد و متنوع در بازار اروپا توانست تمام توجهات را به سمت خود جذب کند.

پشتیبانی از شبکه 5G و قیمت های بسیار مناسب نسبت به شرکت های دیگر، و از طرفی درگیری های هواوی با آمریکا همگی باعث شده اند تا شیائومی فروش بسیاری را در کشور های مختلف تجربه کند.

آیا به نظر شما شیائومی میتواند تا سال 2021، رتبه اول فروش گوشی های هوشمند در بازار سراسر جهان را تصاحب کند؟

پست قبلی

معرفی گوشی Mi 10T Lite 5G توسط شیائومی

پست بعدی

روتر WiFi 6 جدید شیائومی با نام CR6606 معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه