سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی مختصر دستگاه تصفیه هوای شیائومی Mi Air Purifier 3C

دستگاه Mi Air Purifier 3C، به عنوان یک دستگاه تصفیه هوا، با قیمت مناسب، امکانات بسیار بالا می تواند برای استفاده خانگی و اداری در فضا های متفاوت کاملا مناسب باشد. در این مطلب قصد داریم این دستگاه تصفیه هوا را مورد نقد و بررسی قرار دهیم و درمورد عملکرد و کارکرد این دستگاه اطلاعاتی را فراهم کنیم.

خرید تصفیه هوا (نسخه 3C)

تصفیه هوای هوشمند:

در مقایسه با نسل های قبلی دستگاه، نسخه 3C، به عبارتی یک نسخه کامپکت و جمع و جور به حساب می آید، و طراحی آن نیز به مراتب ساده تر در نظر گرفته شده، البته، همچنان از فیلتر های قدرتمندی در این محصول استفاده شده است که می تواند حجم هوای 320 متر مکعب را در یک ساعت تصفیه کند که این عمل از دور تا دور دستگاه به صورت 360 درجه قابل انجام است و می تواند با سرعت بالا، حجم زیادی از هوا را در تمام جهات به صورت یک دست تصفیه کند.

h 1 1

افزایش بازدهی فیلتر ها:

بازدهی فیلتر های نسخه 3C، نسبت به نسل قبل نزدیک به نسل قبل پیشرفت چشمگیری را داشته است و این محصول می تواند تمام هوای موجود درون یک اتاق 106 متر مکعبی را تنها در یک ساعت به طور کامل تازه و تصفیه کند.

فیلتر این دستگاه از 3 لایه تشکیل شده است که لایه اول برای حذف ذرات درشت مثل گرد و خاک، مو و … می باشد، لایه دوم نیز 99.97 درصد ذرات (PM 2.5) را جذب می کند، و لایه سوم که از جنس کربن می باشد نیز، موادی مانند ترکیبات آلی فرار و باقی گاز های مضر را جذب خود می کند.

h 4

سنسور های هوشمند و ذخیره انرژی:

دستگاه Mi Air Purifier 3C، به سنسور های لیزری دقیقی مجهز است که می تواند کیفیت هوای فضای داخل اتاق را به سرعت اندازه گیری کند تا دستگاه بتواند به صورت اتوماتیک، متناسب با وضعیت هوای محیط، عملکرد دستگاه را سریعتر و یا آرام تر کند و به عبارتی سرعت دستگاه متناسب با آلودگی هوای محیط داخل تنظیم می شود.

h 3

موتور 29 واتی این دستگاه با جریان DC، کار می کند و مصرف بسیار پایین 0.7 کیلووات ساعت را برای 24 ساعت دارد.

لازم به ذکر است که این دستگاه تصفیه هوا، زمانی که با قدرت متوسط خود در حال کار کردن است، تنها 31 دسی بل صدا تولید می کند و به عبارتی از دستگاه های تصفیه هوایی به حساب می آیند که صدای فوق العاده کمی را تولید می کنند و روی آرامش و خواب شما تاثیر منفی نمیگذارد.

h 6

کنترلر های هوشمند:

با نرم افزار اختصاصی Mi Home، می توانید کیفیت هوای محیط داخل اتاق را به صورت لحظه ای مشاهده کنید و به صورت ریموت از راه دور، دستگاه تصفیه هوا را خاموش و روشن و یا حتی زمان بندی کنید و یا با محصولات دیگر شیائومی متصل کنید، همچنین این دستگاه از دستیار های صوتی هوشمند مثل الکسا و گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می کند.

h 7

بر روی این دستگاه یک صفحه نمایش تعبیه شده است که اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد، نوار LED رنگی ای در وسط این صفحه نمایش وجود دارد که کیفیت هوا را در 3 رنگ متفاوت به صورت توصیفی بیان می کند، همچنین شما امکان این را دارید که میزان روشنایی صفحه نمایش دستگاه را به صورت دلخواه دستکاری کنید و آن را متناسب با نور محیط کم و زیاد کنید.

h 8

طراحی کامپکت:

دستگاه Mi Air Purifier 3C، ابعاد بسیار مناسبی دارد و کل فضایی که اشغال می کند، معادل 576 سانتی متر مکعب می باشد و به راحتی می توانید آن را در هر قسمتی از خانه قرار دهید.

طراحی کلی این دستگاه مثل دیگر محصولات شیائومی، کاملا یکدست و به رنگ سفید می باشد، مشابه نسل های قبلی، همچنین فیلتر های این دستگاه باید هر 6 ماه تا 1 سال یک بار تعویض شوند که عمل تعویض آن نیز بسیار راحت در نظر گرفته شده است.

h 9

خرید تصفیه هوا (نسخه 3C)

پست قبلی

پرچمدار سال 2021 شیائومی با نام Mi 11 معرفی شد

پست بعدی

نقد و بررسی روتر Mi IoT WiFi Router AX3600

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه