سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی ماشین اصلاح Enchen Sharp 3 شیائومی

برند شیائومی ماشین های اصلاح بسیار خوش قیمتی را تحت برند Enchen معرفی و در بازار چین ارائه می کند که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده اند و حتی جدیدا در بازار کشور های خارجی نیز از این ماشین های اصلاح به فروش می رسد.

یکی از ماشین های اصلاح برند انچن مدل Enchen Sharp 3 می باشد که در این مطلب قصد داریم این محصول را نقد و بررسی کنیم و نکاتی که لازم است درمورد این ماشین اصلاح بدانید را عنوان کنیم.

خرید ماشین اصلاح شارژی ENCHEN Sharp 3

PAA2371B 1 1 4620 kvAY

طراحی :

اغلب محصولات انچن، طراحی ساده و مینیمالیستی دارند، اما انچن شارپ 3 از لحاظ طراحی تا حدی پیچیده تر از دیگر محصولات این برند است، به عنوان مثال، بدنه این مدل کاملا خمیده طراحی شده است و بخشی از نمای جلویی آن به طرح کندوی عسل و به صورت شش ضلعی طراحی شده است.

PAA2371B 1 1 4620 qw9y

در جلوی این ماشین اصلاح، یک عدد دکمه برای خاموش و روشن کردن دستگاه، تنظیم کننده ارتفاع شانه و یک چراغ LED دیده می شود و در پایین آن نیز، یک پورت مخصوص شارژ وجود دارد که از نوع Type-C می باشد.

طول این دستگاه 18 سانتی متر، عرض آن 4.5 سانتی متر و وزن آن نیز 139 گرم می باشد.

PAA2371B 1 1 4620 Wk91

عملکرد و مشخصات فنی:

تیغه های این ماشین از جنس استیل ضد زنگ می باشد و لبه های بالایی ماشین نیز از جنس آلومینیم در نظر گرفته شده که در طولانی مدت دچار کندی و مشکل نمی شود، همچنین این امکان به کاربر داده شده است تا در صورت نیاز، تیغه ها را بدون نیاز به باز کردن هیچ گونه پیچ، با فشار دست از دستگاه جدا کند و به صورت جداگانه شستشو دهد.

PAA2371B 1 1 4620 6FDi

مدل انچن شارپ 3، مجهز به یک موتور بسیار کم صدا و کم مصرف با چرخش 7300 دور در دقیقه می باشد و همچنین تیغه های این مدل برخلاف بعضی از مدل های انچن به جای سرامیک از جنس فلز می باشد.

PAA2371B 1 1 4620 oRPr

شرکت سازنده عنوان می کند که این دستگاه به سیستم هوشمند ESM مجهز است که باعث می شود مو ها به هیچ وجه در ماشین گیر نکنند و باعث ایجاد کشیدگی مو نمی شود.

همچنین، به کمک تنظیم کننده ی روی دستگاه، می توانید سایز شانه را از 1 تا 20 میلیمتر تغییر دهید و متناسب با نیاز خود از آن استفاده کنید.

PAA2371B 1 1 4620 Gnhy

شارژ و باتری:

شیائومی برای این ماشین اصلاح یک باتری 600 میلی آمپری را در نظر گرفته است که طبق گفته شرکت با یک بار شارژ می توانید تا حدود 4 ماه از دستگاه استفاده کنید، همچنین طبق گفته های شرکت، این محصول به تکنولوژی محافظ شارژ هوشمند مجهز می باشد که باعث افزایش شارژدهی، جلوگیری از مصرف بیش از حد انرژی و یا جلوگیری از خراب شدن باتری دستگاه شود.

ماشین اصلاح انچن شارپ 3، به پورت Type-C و فناوری شارژ سریع مجهز شده است که به شما این امکان را می دهد با کابل درون جعبه بتوانید دستگاه را به آداپتور شارژ موبایل خود، پاوربانک و یا حتی لپتاپ متصل کنید.

خرید ماشین اصلاح شارژی ENCHEN Sharp 3

PAA2371B 1 1 4620 d4kg

پست قبلی

نقد و بررسی روتر Mi IoT WiFi Router AX3600

پست بعدی

تیزر رسمی گوشی Mi Max

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه