شیائومی به تازگی سری جدید گوشی های K30 را معرفی کرده است که پرچمدار این سری نیز Redmi K30 Pro نام دارد که با جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 همراه است، اما لازم به ذکر است که پردازنده های شرکت آمریکایی کوالکام، خرج زیادی روی دست شیائومی می گذارند.


به همین سبب شرکت شیائومی تصمیم گرفته تا پرچمدار بسیار ارزانتری را نیز به بازار عرضه کند، اما این بار به جای پردازنده کوالکام، شیائومی برنامه دارد تا از قدرتمندترین پرچمدار شرکت مدیاتک یعنی +Dimensity 1000 استفاده کند که قدرت آن تقریبا معادل اسنپدراگون 855 و 855 پلاس می باشد اما با قیمت بسیار کمتر و خرج بسیار کمتر برای شیائومی.


در طول هفته اخیر، اطلاعات زیادی از این گوشی فاش شده است همچنین این گوشی مجوز های خود را در کشور چین دریافت کرده است و انتظار می رود که طی 1 یا 2 ماه آینده برای اولین بار در کشور چین با قیمتی بسیار رقابتی وارد بازار شود.


پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 1000 پلاس:


دایمنسیتی 1000 پلاس، آخرین محصول شرکت چینی مدیاتک می باشد که برای موبایل گیمر ها، انتخاب بسیار مناسبی می باشد، چرا که به شرکت های سازنده موبایل این اجازه را می دهد تا با قیمت بسیار پایین، یکی از قدرتمند ترین پردازنده های بازار را خریداری و در گوشی های خود استفاده کنند.


در ادامه می توانید نتیجه ای از بنچمارک Antutu پردازنده دایمنسیتی 1000 پلاس را، بر روی یک گوشی ناشناخته مشاهده کنید.


Dimensity-1000-AnTuTu


صفحه نمایش 144 هرتزی IPS :


یکی دیگر از فاکتور هایی که در گوشی های هوشمند گرانقیمت، باعث افزایش قیمت می شود، صفحه نمایش های امولد و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش می باشد که به طرز چشمگیری باعث افزایش هزینه ساخت گوشی می شود، و به همین دلیل نیز، شیائومی تصمیم گرفته تا در پرچمدار بعدی خود از صفحه نمایش IPS استفاده کند.


در نگاه اول شاید پنل IPS آنچنان به مذاق طرفداران شیائومی خوش نیاید، اما باید بدانید که، پنل های IPSای که شیائومی در سال های گذشته بر روی پرچمداران خود (مثل می میکس2اس یا می6 و ...) استفاده می کرد، از لحاظ کیفیتی در سطح بسیار بالایی قرار داشتند و کاربر را با هیچ کمبودی مواجه نمیکنند.


نکته جالب درمورد پنل صفحه نمایش این گوشی رفرش ریت 144 هرتزی می باشد که می تواند تجربه بسیار هیجان انگیزی را در حین کار با گوشی برای کاربر ایجاد کند.


redmi_k30_pro_colour_options_teasers_weibo_1584602240280


دیگر مشخصات :


دوربین 64 مگاپیکسلی ساخت سونی با سنسور IMX686، می تواند نشان دهد که گوشی جدید شیائومی، از لحاظ کیفیت دوربین، کاملا کاربر را راضی نگه خواهد داشت، پیش تر از این گوشی هایی مثل Redmi K30، K30 Pro و Mi Note 10 Lite را از شرکت شیائومی دیده ایم که از این سنسور دوربین استفاده می کنند.


ظرفیت باتری این گوشی نیز احتمالا بین 4500 تا 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و طبق مجوز های دریافتی آن، توان شارژ شارژر این گوشی 33 وات خواهد بود.


Redmi-K40-3C


همانطور که بالاتر گفته شد، این گوشی مجوز های خود را در کشور چین دریافت کرده است و زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده، و درصورت معرفی به صورت جهانی، می تواند به یکی از پرفروشترین پرچمدار های بازار تبدیل شود چرا که با توجه به صفحه نمایش IPS و پردازنده مدیاتک از لحاظ قیمتی و قدرتی می تواند بسیار بهتر از رقبای هم قیمت خود عمل کتد.