سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

قابلیت های جدیدی از گوشی می9 به دیگر گوشی های شیائومی اضافه خواهد شد

چندین هفته است که شیائومی نهایت سعی خود را می کند تا با آپدیت های متعدد و اضافه کردن قابلیت های مختلف به گوشی های جدید خود کاربران را به سمت محصولات جدید خود جذب کند و در عین حال این شرکت، این بروزرسانی ها را برای گوشی های قدیمتر خود نیز منتشر می کند بلکه بتواند کاربران قدیمی خود را همچنان راضی نگه دارد.

 

گوشی Mi 9 همراه با بسیاری از امکانات نرم افزاری جدیدی منتشر شد که در گوشی های قبلی شیائومی موجود نبود؛ از این قابلیت ها می توان به والپیپر متغییر، حالت گیم توربو و دارک مود اشاره کرد، اگر برایتان سوال شده بود که آیا این قابلیت ها به گوشی های قدیمی شیائومی اضافه خواهد شد یا خیر، بهتر است ادامه این مطلب را بخوانید زیرا خبر های خوبی برای شما داریم.

photo 2019 03 13 19 50 57

چندی پیش طبق اعلام شیائومی در انجمن رسمی خود تعداد زیادی از امکاناتی که قرار است به گوشی های این شرکت در آینده نزدیک اضافه شود اعلام شد که باعث خرسندی بسیاری از طرفداران این برند چینی شد و اما طولی نکشید تا امروز شیائومی لیست جدیدی از گوشی های خود را اعلام کرد که برخی از امکانات پرچمدار سال 2019 این شرکت یعنی Mi 9 را دریافت خواهند کرد.

 

حالت Game Turbo:

حالت Game Turbo در گوشی Mi 9 برای پیدا کردن دشمنان در بازی های بتل رویال همانند PUBG و فورتنایت به کمک شما می آید، این قابلیت، کنتراست نقاط مختلف و تنظیمات صفحه نمایش را در بهترین حالت برای بازی کردن قرار می دهد؛ همچنین صدا های مختلف در بازی ها با تغییراتی مواجه شده اند، به عنوان مثال شنیدن صدای رد پاها در بازی PUBG به لطف اکولایزر سازگار شده با این بازی، بسیار آسان تر خواهد، تنظیمات دیگر Game Turbo به شما این امکان را می دهد تا حساسیت تاچ در نقاط مختلف صفحه را کم یا زیاد تر کنید تا از لمس های ناخواسته تا حد ممکن جلوگیری کنید.

بروزرسانی Game Turbo به ترتیب زیر برای گوشی های شیائومی منتشر خواهد شد:

 

♦️ هفته دوم فروردین 98:
Mi 8, Mi 8 Pro, Mi 8 Explorer Edition, Mi 8 SE, Mi MIX 3, Mi MIX 2S, Redmi Note 7, Redmi Note 7 Pro, Redmi Note 5, Redmi S2.

♦️ هفته سوم و چهارم فروردین 98:
Mi 8 Lite, Mi 6, Mi 6X, Mi 5S, Mi 5S Plus, Mi 5X, Mi MIX 2, Mi MIX, Mi MAX 3, Mi Note 3, Mi Note 2, Mi Play, Redmi Note 6 Pro, Redmi Note 5, Redmi 6 Pro, Redmi 5, Redmi 5A, Redmi 5 Plus.

photo 2019 03 13 20 01 00

بروزرسانی Dynamic Wallpaper:

قابلیت Dynamic Wallpaper درواقع نسل جدیدی از والپیپر های گوشی می باشد که متناسب با تغییر زمان در شبانه روز به طور خودکار تغییر رنگ می دهند و حس طلوع و غروب آفتاب را به کاربر القا می کند، این بروزرسانی به ترتیب زیر به گوشی های شیائومی اضافه خواهد شد:

♦️ هفته اول فروردین 98:
Mi 8, Mi 8 Pro, Mi 8 Explorer, Mi MIX 3, Mi MIX 2S.

photo 2019 03 13 19 50 55

انیمیشن جدید و میانبر برای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش:

این قابلیت همانطور که از اسمش معلوم است مختص گوشی هایی با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش می باشد که فقط 5 گوشی از شرکت شیائومی این قابلیت را دارند و 3 تای آنها که از خانواده Mi 9 باشند که این بروزرسانی را قبلا دریافت کرده اند.

زمان انتشار این بروزرسانی برای گوشی های قدیمیتر شیائومی به شرح زیر می باشد:

♦️ هفته دوم فروردین 98:
Mi 8 Pro, Mi 8 Explorer Edition

photo 2019 03 13 19 50 52

طراحی جدید Always-On Display و امکانات جدید آن:

قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن اغلب اوقات در گوشی های مجهز به صفحه نمایش AMOLED به کار می رود که مصرف باتری بسیار پایینی در این حالت دارند، این قابلیت صفحه نمایش را در طول شبانه روز همیشه روشن نگه میدارد و اطلاعات ضروری مانند ساعت و برخی اعلان ها را به شما نمایش می دهد؛ این بروزرسانی به ترتیب زیر برای گوشی های شیائومی منتشر می شود:

♦️ هفته اول فروردین 98:
Mi 8, Mi 8 Pro, Mi 8 Explorer Edition, Mi 8 SE, and Mi MIX 3

photo 2019 03 13 19 50 50

بروزرسانی Dark Mode:

این قابلیت درواقع باعث می شود تا نوع طراخی اکثر قسمت های گوشی به رنگ تیره تغییر کند که متناسب با محیط های کم نور و در شب ها می باشد، همچنین این قابلیت، مصرف باتری در گوشی هایی که از صفحه نمایش AMOLED استفاده می کنند را به شدت کاهش می دهد، این قابلیت به گوشی های زیر اضافه خواهد شد:

♦️ هفته اول فروردین 98:
Mi 8, Mi 8 Pro, Mi 8 Explorer Edition, Mi 8 SE, Mi 8 Lite, Mi 6X, Mi MIX 3, Mi MIX 2S, Mi Note 3, Mi MAX 3, Redmi Note 7, Redmi Note 7 Pro, Redmi Note 6 Pro, Redmi 6 Pro, Redmi Note 5, Redmi S2.

photo 2019 03 13 19 50 47

انیمیشن جدید شارژ:

از این قابلیت هنوز تصویر و اطلاعاتی مشخص نشده است اما همانطور که از اسم آن معلوم است، انیمیشن حالت شارژ، نما و شکل جدیدی به خود خواهد گرفت.

 

♦️ هفته دوم و سوم فروردین ماه:

این قابلیت برای تمامی گوشی های شیائومی که همچنان بروزرسانی های خود را دریافت می کنند، منتشر خواهد شد و محدود به مدل خاصی نمی باشد.

photo 2019 03 13 19 50 38

البته باید متذکر شد که قابلیت های فوق برنامه تیم توسعه MIUI را بسیار پیچیده تر از قبل کرده است و ممکن است شرکت شیائومی نتواند این بروزرسانی ها را سر وقت به گوشی های خود اضافه کند و احتمال تاخیر خوردن در انتشار این بروزرسانی ها دور از انتظار نیست.

پست قبلی

امکانات جذاب و جدیدی که قرار است شیائومی به گوشی های Mi 8 و Mi 8 Pro اضافه کند

پست بعدی

مقایسه تخصصی دو میانرده، A7 2018 و Mi 8 Lite

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه