سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

گوشی Mi 9 Lite به عنوان نسخه گلوبال گوشی Mi CC9 برای دیگر کشور ها عرضه خواهد شد

یکی از گوشی های بسیار خوش ساخت و خوش قیمت شیائومی که فروش زیادی را نیز تجربه کرد گوشی Mi 8 Lite بود که با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد خود در کنار مشخصات بسیار عالی، توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرد و حالا شیائومی تصمیم گرفته است تا نسل جدیدی از این گوشی را با مشخصات جدید عرضه کند تا دوباره فروش بسیار بالایی که در نسل قبل تجربه کرده بود را کسب کند.

mi8 lite overview

هفته گذشته شیائومی مجوز های گوشی جدیدی را دریافت کرد که نام این گوشی Mi 9 Lite ثبت شده بود و طبق مشخصات اعلام شده این گوشی، می٩ لایت درواقع نسخه گلوبال گوشی Mi CC9 خواهد بود و این به این معنی است که فعلا خبری از گوشی Mi A3 Pro نخواهد بود.

 

 

این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز خواهد شد و صفحه نمایش آن نیز از نوع سوپر امولد با رزولوشن FullHD در نظر گرفته شده که در زیر آن نیز سنسور اثر انگشت قرار دارد.

aorfmasifosadf

باتری این گوشی برخلاف نسل قبل 4000 میلی آمپری خواهد بود و جک 3.5 میلیمتری هدفون و درگاه کارت حافظه در این گوشی حفظ خواهد شد و از این بابت گوشی Mi 9 Lite تمامی ایرادات نسل قبل آن یعنی Mi 8 Lite را به خوبی برطرف کرده است و پیشرفت چمشگیر آن به وضوح قابل مشاهده است.

 

شما می توانید قسمت اول نقد و بررسی گوشی Mi CC9 یا همان نسخه چین گوشی Mi 9 Lite را در مطلب زیر مطالعه کنید:

 

نقد و بررسی تخصصی گوشی Mi CC9 (قسمت اول)

 

البته هنوز زمان دقیقی از معرفی این گوشی توسط شیائومی اعلام نشده اما با توجه به مجوز های دریافت شده، می توان معرفی این محصول را تا ماه آینده انتظار داشت.

 

پست قبلی

شیائومی 4 گوشی جدید با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی خواهد کرد

پست بعدی

نمایشگر روبوتیک مخصوص خودروی شیائومی معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه