سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

رونمایی شیائومی از 4 محصول جدید: چشم بند، دوربین ماشین، پایه شارژ و قفل کابینت هوشمند

شیائومی روز گذشته  و امروز از 4 محصول جدید رونمایی کرد که یکی یکی به بررسی هر یک می پردازیم.

محصول اول شیائومی که دیروز رونمایی شد، یک محصول جدید و نواورانه در بازار است، این محصول یک چشم بند هوشمند  و دستیار خواب می باشد که قادر است در هنگام خواب امواج مغزی شما را جذب کند و همزمان برای شما موسیقی های آرامش بخش مخصوص خواب پخش کند.

نام این چشم بند هوشمند “Air Brain Wave Sleeping Eye Mask” می باشد  و در قسمت جلویی این چشم بند هوشمند 3 عدد الکترود تعبیه شده که امواج مغزی را دریافت و به کمک هوش مصنوعی اطلاعات مربوط به مغز شما را پردازش می کند و طبق امواج مغزی شما، یک موسیقی مطابق به حالت مغزی کاربر پخش می کند  و باعث میشود تا امواج مغزی شما وارد باند تتا شوند و آرامی مغز را به خواب می برد، هم چنین این چشم بند هوشمند متناسب با وضعیت خواب شما صدای آهنگ را کنترل می کند تا به شنوایی شما آسیبی وارد نشود.

امواج تتا، امواجی هستند که مغز شما در حالت خواب و استراحت از خود ساطع می کند، امواج تتا به خلاقیت بیشتر و احساس بهتر در طول روز کمک می کند و باعث می شود تا کاربر چرخه خواب مناسبی را در طول شب داشته باشد و بازدهی بدن را در طول روز بالا می برد.

در صورتی که مشکل بی خوابی دارید، به کمک این چشم بند هوشمند شما می توانید به راحتی به خواب بروید و زمان خواب عمیق خود را افزایش دهید تا در طول روز خستگی کمتری را تجربه کنید.

در صبح، چشم بند هوشمند به کمک نرم افزار Easy که بر روی تلفن همراه شما نصب می شود، سعی می کند تا با موسیقی این بار شما را از خواب بیدار کند و البته این چشم بند قادر است تا زمان مناسب برای بیدار کردن شما را محاسبه کند و شما را در زمانی بیدار کند که خواب کافی خود را دریافت کرده اید.

این چشم بند هوشمند از جنس کتان بوده و در قسمت پیشانی آن از یک لایه اسفنجی جهت راحتی کاربر استفاده شده و قابل استفاده برای طولانی مدت می باشد.

وزن این چشم بند تنها 50 گرم می باشد و برای انواع صورت ها مناسب می باشد و به راحتی ناحیه چشم را می پوشاند، همچنین این چشم بند قابل شستشو می باشد.

photo 2018 10 16 13 01 12

شرکت Mijia (از زیر مجموعه های شرکت شیائومی) امروز از نسخه جدید دوربین فیلمبرداری ماشین رونمایی کرد.

نسخه جدید این دوربین فیلمبرداری از یک صفحه نمایش 3 اینچی  IPS و با کیفیت تر نسبت به نسل قبل خود بهره می برد که تصاویر را  با رنگ های عمیق تر و با جزئیات بیشتری نشان می دهد.

از آنجا که این دوربین فیلمبرداری در ماشین استفاده می شود و در طول روز امکان دارد زیر نور مستقیم آفتاب باشد، کاملا در برابر گرما و دمای بالا مقاوم شده تا دمای بالای تابش آفتاب آسیبی به دستگاه وارد نکند.

دوربین فیلمبرداری ماشین شیائومی از یک سنسور IMX307 ساخت سونی در کنار سنسور دید در شب و گشودگی دیافراگم f/1.8 بهره می برد، همچنین زاویه دید این دوربین بسیار عریض و به مقدار 140 درجه می باشد، این دوربین فیلمبرداری به یک پردازنده تصویر مجزا جهت بهبود نرم افزاری کیفیت تصاویر مجهز شده و قادر است تا فیلم هایی با کیفیت Full HD (1080P) با انکد H.264 ضبط کند، همچنین این دوربین فیلمبرداری از فرمان های صوتی نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید به از طریق صحبت کردن دستور شروع فیلمبرداری یا عکس برداری را بدهید.

photo 2018 10 16 13 01 03

محصول سوم تولید شیائومی یک پایه شارژر می باشد.

نام پایه شارژ شیائومی Panki می باشد و توانایی شارژ یک گوشی هوشمند تا 18 وات را دارد، این شارژر هوشمند در دو رنگ نقره ای و مشکی برای سلیقه های مختلف به بازار عرضه می شود، همچنین درجعبه این پایه، یک کابل شارژر USB Type-C وجود دارد.

Chargestand

اخرین محصول رونمایی شده توسط شیائومی یک قفل کابینت و کمد هوشمند می باشد که می تواند کمد ها و کابینت های خود را کاملا ایمن سازی کند، این قفل هوشمند قادر است تا نقش دزدگیر را بازی کند و درصورتی که کسی قصد بازکردن آن را داشت به شما هشدار دهد و به صدا در بیاید.

همچنین این قفل هوشمند به بلوتوث نسخه 4 مجهز شده که از طریق اپلیکیشن مخصوص به خود می تواند به گوشی هوشمند شما متصل شود و شما حتی قادر خواهید بود تا برای قفل خود یک زمان تنظیم کنید به عنوان مثال شما می توانید در یک کشو یا کمد را برای یک زمان خاص در طول روز قفل کنید و بعد گذشتن از آن زمان درب کمد شما به صورت خودکار باز می شود.

photo 2018 10 16 13 01 10

پست قبلی

آموزش نصب کیبورد فارسی

پست بعدی

هر آنچه درمورد گوشی بلک شارک 2 میدانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه