سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی مودم 4G و پاوربانک ZMI

امرز ما می‌خواهیم مودم 4G و پاوربانک ZMI را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.  این دستگاه در همه جا قابل استفاده است پس فرقی نمی‌کند شما از آن در داخل و یا در خارج خانه استفاده کنید . به هر حال این دستگاه بدون هیچ مشکلی به شما پاسخ می‌دهد.

2

همه ما می‌دانیم که فعال نمودن بخش اتصال داده تلفن همراه باعث می‌شود که شارژ گوشی‌های هوشمند به سرعت تخلیه شود. وای‌فای‌های جیبی به همین دلیل به وجود آمده‌اند تا کاربران بتوانند بدون داشتن نگرانی از خالی شدن باتری گوشی خود از یک اتصال اینترنت قوی استفاده کنند و همچنین بتوانند آن را با دستگاه‌های هوشمند دیگر به اشتراک بگذارند.

3

حال فرض کنید چنین دستگاه مفیدی با دستگاه مفید دیگری که پاوربانک باشد ادغام شود. ZMI 4G یک وای فای جیبی است که قابلیت پاوربانک را نیز دارد. من قبلاً از یک وای فای جیبی نرمال استفاده می‌کردم که باتری کوچکی داشت و ظرفیت آن تنها 2000 میلی آمپر ساعت بود. من مجبور بودم در زمان‌های مختلف آن را مرتباً به پریز شارژ متصل کنم تا از خاموش شدن آن جلوگیری کنم. حال زمانی که من در جلسات شرکت می‌کنم دیگر این نگرانی را نخواهم داشت و حتی می‌توانم گوشی هوشمند خود را نیز با ان شارژ کنم. ظرفیت این پاور بانک 7800 میلی آمپر ساعت است.

4

5

 

 

شما تنها کافی است سیم کارت تلفن همراه خود را در اندازه میکرو به آن وارد کنید و سپس این مودم شبکه خود را به صورت خودکار شناسایی می‌کند. اگر شما نیاز دارید آن را دستی تنظیم کنید، تنها کافی است که به دستگاه وصل شوید و در مرورگر آدرس 192.168.21.1 وارد کنید. رمز عبور نیز به صورت پیشفرض zimifi در نظر گرفته شده است. با ورود این اطلاعات شما می‌توانید به مرکز کنترل وارد شده و پیکربندی دستگاه را با توجه به نیاز‌های خود انجام دهید.

66 6

 

666

کنترل پنل این پاور یانک و ممودم 4G مانند تصاویر زیر است:

7 8 9 10 11

پست قبلی

نقد و بررسی گوشی Mi Note 2 شیائومی

پست بعدی

نقد و بررسی ساعت زنگدار هوشمند شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه