سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

آشنایی با مدیران ارشد شیائومی

شرکت شیائومی در چند سال اخیر تواسته است در سطح جهان به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و همچنین بخش قابل توجهی از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. این شرکت چینی با یک تیم کوچک کار خود را شروع کرده و توانسته است به یک برند تجاری جهانی تبدیل شود. در این شرکت فعالیت کارکنان زیادی توسط مدیران هدایت می‌شود. برای اینکه طرفداران شیائومی بهتر با این برند و کار در بخش‌های مختلف آن آشنا شوند در اینجا به معرفی تعدادی از مدیران ارشد و تأثیرگذار شیائومی پرداخته‌ایم.

2

اکثر دوستداران شرکت شیائومی می‌دانند که لی جون مدیر عامل این شرکت است. علاقه‌مندان به شیائومی باید بدانند که فرد دیگری که نقس اساسی در این شرکت بازی می‌کند لی وانکیونگ است که به عنوان مدیر بخش تجارت الکترونیک و بازاریابی در شیائومی فعالیت می‌کند. لی وانکیونگ قبلاً به عنوان مدیر عامل شرکت  Kingsoft فعالیت می‌کرده است و نقش اساسی در توسعه محصولات Kingsoft مانند آنتی ویروس Kingsoft، دیکشنری Kingsoft و WPS دفتر داشته است.

7

3

د لیو کسی است که محصولاتی را زیر نظر شیائومی و با نام MiJia طراحی می‌کند. پیش از این او رئیس گروه طراحی صنعتی دانشگاه علم و صنعت پکن بود. تنگ مو نیز مسئول توسعه روتر‌ها و VRS برای شیائومی است. او یکی از با مهارت‌ترین مهندس‌هایدر کشور چین است و تجربه کافی را نیز در این زمینه دارد.

4

لیانگ فنگ یک طراح حرفه‌ای وب است که رابط شگفت انگیز را برای محصولات شیائومی در وب سایت ایجاد می‌کند. رابین زو طراحی رابط بصری جذاب برای MIUI و MI تی وی را انجام می‌دهد. او قبلاً در مرکز طراحی مایکروساف در آسیا فعالیت می‌کرده است. چن گواژاوو نیز در مرکز طراحی مایکروسافت در آسیا به عنوان یک طراح UX فعالیت می‌کرده و او یکی از پیشگامان طراحی در شرکت شیائومی است. وانگ کیان نیز یک مدیر خلاق در قسمت MIUI می‌باشد. پیش از این او در مرکز طراحی LG در چین فعالیت می‌کرده است. در نهایت لیو خو شو نیز به عنوان طراح ارشد گوشی‌های شیائومی فعالیت می‌کند.

5

8

بسیاری از مدیران ارشد شیائومی پیش از این در شرکت‌های شناخته شده‌ای مانند مایکرو سافت، ال جی و Tencent خدمت کرده‌اند. به همین دلیل شرکت شیائومی قادر به ارائه انواع محصولات و خدمات با کیفیت بوده که دلیل آن تجربه بسیار بالای مدیران شیائومی است. با وجود این افراد است که شیائومی تبدیل به یک برند معروف جهانی شده است. با داشتن چنین تیم قدرتمندی در پس زمینه می‌توان انتظار داشت که شیائومی به عرضه محصولات با کیفیت خود ادامه دهد.

6

9

 

پست قبلی

معرفی یخچال شیائومی

پست بعدی

نقد و بررسی اسپیکر بلوتوث Square Box شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه