سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

شیائومی تلویزیون ماژولار Mi TV 4 را معرفی کرد

امروز شیائومی نسخه جدید تلویزیون خود را معرفی کرد. تلویزیون Mi TV 4 مازولار خواهد بود و تنها ۴.۹ میلی متر ضخامت دارد. این نسخه در سه سایز ۴۹، ۵۵ و ۶۵ اینچ عرضه خواهد شد.

منظور از ماژولار بودن این است که در اصل نسخه از دو واحد مختلف تشکیل می‌شوند. واحد اصلی مربوط به پنل نمایشگر بوده و واحد دوم شامل اجزای اینترنتی آن می‌شود که به صورت یک بخش مجزا در زیر تلویزیون قرار می‌گیرد. ارتباط مابین این دو بخش هم از طریق یک کابل بسیار کوچک برقرار خواهد شد. تمامی بخش‌های این تلویزیون اعم از مادربورد و سیستم صوتی، می‌توانند به راحتی از مکان خود خارج و با نمونه‌ی ارتقاء یافته تعویض شوند.

mi tv 4 08

در زمینه سیستم عامل، شیائومی از سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی و نیز رابط کاربری PatchWall استفاده کرده است. به کمک این هوش مصنوعی، Mi TV 4 می تواند از میان میلیون ها محتویات ویدیویی مختلف، ویدیوهای خاصی را به کاربران پیشنهاد دهد.

تلویزیون Mi TV 4 به همراه سیستم صوتی آپشنال Dolby Atmos Cinema Sound System روانه بازار خواهد شد و به این صورت کاربران علاقمند می‌توانند از نظر صوتی هم به یک صدای فراگیر و جذاب دست پیدا کنند و به واقع یک سینمای خانگی را در اختیار داشته باشند. سیستم صوتی دالبی اتمس سینما یک سیستم صوتی سه بعدی است! یعنی اینکه موقعیت پخش صدا از طریق تدابیر هوشمندانه‌ای که برای بستر نرم‌افزاری تلویزیون در نظر گرفته شده تغییر پیدا می‌کند و صدای فراگیر سه بعدی را برای شنونده ایجاد می کند.

mi tv 4 04

پست قبلی

می استور شیائومی

پست بعدی

نگاهی نزدیک به گوشی Mi Mix سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه