سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

معرفی دوربین نظارتی هوشمند 1080p PTZ نسخه 360 درجه شیائومی

شیائومی دوربین هوشمند جدید خود را تحت برند Mijia معرفی کرده است. دوربین 1080p PTZ هوشمند شیائومی به لیست دوربینهای امنیتی خانگی شیائومی اضافه میشود.

Xiaomi 1080p PTZ Smart Camera

قبلا شیائومی دوربین PTZ را عرضه کرد که میتوانست تصاویری را با کیفیت 720P ضبط کند که قیمت مناسبی داشت. اما دوربین هوشمندی که جدیداً شیائومی معرفی کرده است این قابلیت را دارد که نصاویری با کیفیت بالاتر و Full HD ضبط کند و البته قیمت این دوربین نیز بسیار مناسب است.

4

دوربین 1080P PTZ هوشمندی که شیائومی عرضه کرده است دارای طراحی مستطیل شکل بوده و بر روی یک پایه ی دایره ای قرار گرفته است. این پایه قابلیت چرخش 360 درجه را به این دوربین میدهد. از آنجایی که این دوربین به صورت PTZ است به راحتی میتوان آن را بر روی اماکن مورد نیاز نگه داشت.

7

این دوربین دارای 6 لنز مادون قرمز 940nm برای دید در شب است. همچنین این دوربین دارای 18 مرحله مقیاس خاکستری برای برگرداندن تصاویر در شب است که میتواند تصاویر را به صورت سیاه و سفید روشن تبدیل کند.

5

علاوه بر عملکرد این دوربین به عنوان یک دوربین امنیتی شما میتوانید از آن به عنوان یک وب کم نیز استفاده کنید. پشتیبانی اپلیکیشن از حالت تصویر در تصویر به شما این اجازه را میدهد که چشم خود را بر روی دوربین نگه دارید در حالی که به کارهای دیگری بر روی تلفن همراه خود مشغول هستید.

این دوربین از وای فای 2.4GHz پشتیبانی کرده و دارای یک درگاه کارت حافظه microSD نیز می‌باشد که شما می‌توانید درایوهای فلش را  تا 32 گیگابایت به ان متصل کنید. نیروی این دوربین از طریق یک پورت DC 5V/2A در قسمت پشتی تامین میشود.

1

ابعاد این دوربین هوشمند برابر است با 60×60×127.5 میلیمتر و وزن آن نیز 249 گرم است. این دوربین قابلیت کار با اندروی 4.0 و بالاتر و همچنین ios 8.0 را دارد.

پست قبلی

شیائومی در جایگاه نخست بازار ابزارهای پوشیدنی قرار گرفت

پست بعدی

کالبد شکافی گوشی Mi 5X شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه