سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

معرفی پرینتر جدید Mijia Photo Printer 1S

پرینتر جدید شیائومی که به تازگی معرفی شده است درواقع نسخه ارتقا یافته ای از مدل سال گذشته می باشد که نزدیک به 1.5 سال از معرفی آن می گذرد.

نسخه 1S این پرینتر، از لحاظ ظاهری کاملا مشابه نسل قدیمی خود می باشد اما از لحاظ باطنی، ارتقا هایی را نیز داشته است.

xiaomi mijia photo printer 1s 696x696

این پرینتر تنها در یک رنگ سفید عرضه می شود و بر روی آن نیز لوگوی MIJIA دیده می شود، در جلوی این دستگاه، سینی کاغذ آن قرار می گیرد که ظرفیت 20 برگه ی گلاسه چاپ عکس را دارد.

در بالای این دستگاه، دکمه های روشن/خاموش، و اتصال وایفای دیده می شود، در کناره ها نیز، یک محفظه ای طراحی شده است برای قرار دادن جوهر مخصوص.

mijia photo printer 1s design

از لحاظ مشخصات فنی، این پرینتر، امکان چاپ کاغذ های 3 و 6 ایچ را دارد و با برق 24 ولت و 1.6 آمپر کار می کند، این پرینتر از تکنولوژی وایفای 802.11b/g/n استفاده می کند و به طور کلی 1.4 کیلوگرم وزن دارد.

mijia photo printer 1s

ابعاد این پرینتر 19 در 12 در 8 سانتی متر می باشد و درون جعبه آن محتویاتی مثل، 1 عدد جوهر، 10 برگه 6 اینچی، 10 برگه 3 اینچی و آداپتور برق دیده می شود.

شیائومی پیشنهاد می کند که برای استفاده از این پرینتر از نرم افزار موبایل MIJIA استفاده کنید و همچنین طبق اعلام شرکت، هر جوهر این دستگاه برای چاپ 20 صفحه تصویر با کیفیت، کافی می باشد؛ کیفیت تصاویر چاپ شده با این پرینتر، بسیار چشم نواز می باشد و رزولوشن آن به 300dpi می رسد.

mijia photo printer 1s app features

یکی از قابلیت های جذاب این پرینتر، استفاده از یک لایه شفاف محافظتی است که تصاویر را دربرابر آب، خاک و لکه های انگشت محافظت می کند، به همین خاطر، این تصاویر چاپ شده عمر بسیار بالایی را دارند و می توانید سال ها آنها را نگهداری کنید.

mijia photo printer 1s features

پرینتر هوشمند میجیا، این امکان را می دهد تا از طریق دستگاه های مختلف اندرویدی، iOS یا حتی کامپیوتر، به آن متصل شوید، همچنین برای گوشی های هوشمند نیز، نرم افزار مخصوص MIJIA App، قابل استفاده است، که این نرم افزار امکاناتی نظیر برش، افکت و یا چرخش تصاویر را به شما می دهد.

همچنین بر روی خود پرینتر دکمه هات اسپاتی در نظر گرفته شده است که با کلیک بر روی آن می توانید وایفای مربوط به پرینتر را از طریق گوشی خود پیدا کنید و به آن متصل شوید و تصاویر دلخواه خود را پرینت کنید.

لازم به ذکر است که این پرینتر برخلاف دیگر محصولات چاپگر شیائومی، امکان چاپ تصاویر 3 اینچی را نیز دارد.

mijia photo printer 1s design 1 1068x312

این پرینتر در حال حاضر به صورت انبوه تولید و مستقیم وارد بازار چین شده است.

پست قبلی

معرفی تی وی باکس جدید شیائومی با نام Mi Box 4S Pro

پست بعدی

پرچمدار سال 2021 شیائومی با نام Mi 11 معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه