سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

معرفی چتر فیبر کربنی شیائومی

محصول جدید شیائومی تحت برند Mijia یک چتر است. Huayang چتری بسیار سبک بوده که بدلیل داشتن قاب اسکلتی از جنس کربن بسیار سبک است. البته این چتر فوق العاده سبک مقاومت قابل توجهی نیز دارد.

1

فیبر کرن ماده ای بسیار محکم و سبک است که در صنایع خودروسازی و هوا فضا مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این ماده در محصولات مختلف باعث ایجاد محصولاتی بسیار سبک و مقاوم می شود.

2

برخلاف بسیاری از چترها که از قاب فولادی استفاده میکنند در چتر Huayang فیبر کربن جایگزین فولاد شده است و به همین دلیل استفاده کنندگان قادر هستند که چتری سبکتر و محکمتر داشته باشند.

3

قاب ساخته شده از فیبر کربن در این چتر به اندازه ای محکم است که در مقابل بادهای قوی به خوبی مقاومت می کند. سایه بان این چتر نیز از مواد مقاوم در برابر آب ساخته شده است که در هنگام بارندگی به خوبی از شما در برابر خیس شدن محافظت می کند. جنس این سایه بان به گونهای است که قطرات آب به سرعت بر روی آن حرکت کرده و بر روی ان یاقی نمی مانند. به همین جهت بعد از استفاده چتر شما خشک خواهد بود.

5 7

4

این چتر در رنگهای آبی کمرنگ، سیاه، سفید و نارنجی عرضه میشود. وزن این چتر تنها 85 گرم بوده و قطر آن نیز 85 سانتیمتر است. زمانی که آن را جمع میکنید طول آن تنها 23 سانتیمتر است بنابراین به راحتی میتواد آن را در کیف دستی حمل کرد.

8

پست قبلی

تولید انبوه نسخه جدید پردازنده شیائومی (Surge S2) در سه‌ماهه سوم

پست بعدی

معرفی اسکوتر برقی Ninebot Plus شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه