سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

فاش شدن 10 قابلیت جدید از Mi Band 4 به همراه زمان دقیق رونمایی

بیش از یک سال پیش، شیائومی دستبند هوشمند Mi Band 3 را با بسیاری امکانات جدید نسبت به Mi Band 2 همراه با گوشی Mi 8 رونمایی کرد که همین دستبند باعث شد تا در طول سال 2018، فروش شیائومی را بسیار بالاتر از قبل ببرد و حتی تا به الان، طبق آمار منتشر شده از شرکت IDC، شیائومی رتبه اول فروش ساعت و دستبند های هوشمند را بر عهده دارد و بالاتر از شرکت هایی مانند اپل و FitBit قرار گرفته است.

طبق این آمار شیائومی در سه ماهه اول سال 2019، میزان 5.3 میلیون ساعت و دستبند هوشمند را به فروش رسانده و 10.7 درصد از سهم بازار را به خود اختیار داده است که این میزان فروش 43 درصد نسبت به سال گذشته در همین موقع افزایش داشته است، که می توان دلیل عمده این میزان پیشرفت را دستبند Mi Band 3 دانست که محبوبیت زیادی را برای شیائومی در زمینه گجت های پوشیدنی به ارمغان آورد.

photo 2019 06 05 16 19 38

دو روز پیش، شیائومی اعلام کرد که شرکت میجیا (از زیر برند های شیائومی) قرار است تا به کمک دیگر زیر برند های شیائومی، مراسم رونمایی را برگزار کند و در آن از محصولات جذاب مختلفی پرده بردارد، تنها یک روز پس از این اعلامیه، اولین پوستر رسمی از دستبند هوشمند Mi Band 4 منتشر شد که نشان می داد، شیائومی قصد دارد تا در این مراسم رونمایی که 21 خرداد ماه، یعنی 6 روز دیگر برگزار می شود، دستبند هوشمند جدید خود را معرفی کند.

photo 2019 06 05 16 19 35

چندین هفته پیش که نسخه 4.0.0 نرم افزار Mi Fit برای دانلود در دسترس عموم قرار داده شد، محتویات فایل Apk این نرم افزار، حاوی اطلاعات زیادی از دستبند هوشمند Mi Band 4 و حتی فایل های ریسورس و فرمور های این دستبند بود که امکانات بسیاری را از این دستبند هوشمند پیش از رونمایی فاش کرد.

 

1 – صفحه نمایش رنگی

 

اولین موردی که در بازگشایی فایل ریسورس (فایل حاوی تصاویر یک دستبند هوشمند)، دیده شد، تصاویر رنگی بودند که نشان می دهد این دستبند، به طور حتم از صفحه نمایش رنگی استفاده خواهد کرد.

تعداد تصاویر استفاده شده در این ساعت 817 عدد می باشد که این تعداد در Mi Band 3، با احتساب آخرین آپدیت تنها 717 عدد است که پس از 1 سال دریافت بروزرسانی و اضافه شدن تصاویر جدید به این مقدار رسیده است و این خبر از جزئیات و امکانات بیشتر در Mi Band 4 نسبت به Mi Band 3 می دهد.

photo 2019 06 05 16 19 44

2 – ورزش های جدید

در دستبند Mi Band 3، فقط امکان انتخاب دو حالت دویدن و تردمیل برای کاربر وجود دارد که این مورد در Mi Band 4 به 6 عدد افزایش یافته است که شامل پیاده روی، دویدن، تمرین آزاد، شنا، دوچرخه سواری و تردمیل می باشد.

3 – قفل صفحه نمایش

در دستبند Mi Band 3، قابلیتی به نام قفل صفحه وجود دارد اما تنها برای جلوگیری از لمس های غیر ضروری می باشد و شما می توانید تنها با کشیدن دست خود به بالا، قفل را باز کنید، اما در دستبند Mi Band 4، شما می توانید برای دستبند خود رمز تعیین کنید، این رمز به صورت Knock Code و به صورت ضربه ای می باشد که قبل تر شرکت الجی از این قابلیت در گوشی های خود استفاده کرده بود و باید برای تعیین رمز، به ترتیب به 4 ناحیه مربعی شکل بر روی ساعت کلیک کنید و ترتیب این کلیک ها را به خاطر بسپارید تا بتوانید قفل ساعت خود را باز کنید.

sdfsdfsdfsdf

در صورتی فراموشی رمز شما می توانید از طریق نرم افزار Mi Fit، دستبند هوشمند خود را به تنظیمات کارخانه (ریست فکتوری) برگردانید و رمز اعمال شده را از روی دستبند پاک کنید.

4 – زبان های مختلف

دستبند Mi Band 3، در زمان رونمایی تنها از دو زبان چینی و انگلیسی پشتیبانی می کرد، اما حالا می بند4 به طور پیشفرض با پشتیبانی رسمی از 18 زبان مختلف معرفی خواهد شد اما زبان فارسی همچنان در بین این 18 زبان دیده نمی شود اما احتمال دارد که Mi Band 4 به دلیل وجود زبان عربی در این لیست 18 تایی، از نوتیفیکیشن های فارسی پشتیبانی کند.

photo 2019 06 05 16 19 47

5- آلارم و یاد آور

در دستبند Mi Band 4 شما امکان اضافه کردن 10 آلارم و 50 یادآور به صورت جداگانه را دارید، یادآور ها که قبل تر نیز در Mi Band 3 وجود داشته است به شما این امکان را می دهد تا در هر یک از روز های سال یک یادآور مشخص کنید و دستبند حتی در صورت وصل نبودن به گوشی شما نیز آن مورد را به شما یادآوری خواهد کرد و اگر متنی برای آن تعیین کرده باشید به شما نمایش خواهد داد.

6 – مدیریت پخش موزیک و دوربین

در دستبند Mi Band 4 قابلیت کنترل آهنگ به صورت رسمی در نظر گرفته شده است و شما می توانید پخش آهنگ را متوقف کنید یا ادامه دهید و یا حتی به آهنگ بعدی و یا قبلی بروید، ریموت کنترل دوربین نیز برای Mi Band 4 در نظر گرفته شده است که در هنگام عکسبرداری دسته جمعی می تواند به کمک شما بیاید.

photo 2019 05 15 16 50 22

7 – دستیار صوتی هوشمند

دستبند Mi Band 4 قادر است تا با دستیار صوتی هوشمند شیائومی یعنی Mi Ai تعامل کند و همچنین می تواند به اسپیکر هوشمند شیائومی نیز متصل شود، هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه کارکرد این موضوع در دسترس نیست.

photo 2019 06 05 16 19 30

8 – چیپ NFC

دستبند Mi Band 4 با نام اصلی Cinco تولید شده است و در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد که یکی از آنها NFC دار و دیگری بدون NFC خواهد بود که از این بابت مشابه Mi Band 3 می باشد.

fdsfsdf

9 – کیفیت هوا

ظاهرا قرار است تا در بخش آب و هوا در می بند4، علاوه بر دما و وضعیت هوا، کیفیت هوا نیز نظیر میزان آلودگی، سرعت باد و … نیز ذکر شود.

10- آیکون های مجزا

در دستبند Mi Band 2، بعد از دریافت از هر اپلیکیشن، می توانستید آیکون مربوط به آن را بر روی صفحه مشاهده کنید اما در Mi Band 3 این رویه حذف شد و فقط نام اپلیکیشن در هنگام دریافت نوتیفیکیشن دیده می شد، اما ظاهرا شیائومی قصد دارد تا آیکون های منحصر به فرد هر نرم افزار مانند واتس اپ، ایسنتاگرام و … را به Mi Band 4 باز گرداند.

امکان شخصی سازی فایل های سیستمی Mi Band 3، افراد زیادی را به این دستبند جذب کرد به طوری که کاربران عادی می توانستند پشتیبانی از زبان های دیگر از جمله فارسی را به صورت غیر رسمی به این دستبند اضافه کنند و یا حتی شکل های ساعت دلخواه خود را برای می بند3 طراحی و استفاده کنند و به احتمال زیاد این امکان شخصی سازی برای Mi Band 4 نیز در دسترس خواهد بود.

افراد زیادی بی صبرانه منتظر رونمایی از این محصول جدید می باشند و بسیاری از امکانات آن قرار است تا در مراسم رونمایی مشخص شوند که تنها چند روز دیگر تا آن زمان باقی مانده است.

پست قبلی

هر آنچه لازم است تا درمورد لپ تاپ RedmiBook شیائومی بدانید

پست بعدی

چند قابلیت جدیدی که قرار است تا چند ماه آینده از طریق بروزرسانی ها، به گوشی های شیائومی اضافه شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه