سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

گوشی Mi A3 مجوز FCC خود را دریافت کرد

در مطلب “توضیحات تکمیلی درمورد گوشی های Mi CC9 شیائومی”، مشخصات گوشی های سری CC9 شیائومی را برای شما شرح دادیم، و در انتهای آن اعلام کردیم که این احتمال وجود دارد تا شیائومی نسخه جهانی این گوشی ها را با رابط کاربری Android One گوگل و با نام های Mi A3 و Mi A3 Lite معرفی کند.

حالا این بار در وبسایت FCC (یکی از مجوز های لازم یک گوشی برای ورود به بازار آمریکا)، اطلاعات جدیدی از یک گوشی شیائومی منتشر شد که کد اسم آن مشابه با گوشی CC9e می باشد.

dfasdfsdfsdf

اطلاعات درج شده در وبسایت FCC، دوربین سه گانه و طراحی یکسان با گوشی CC9e را در این گوشی تایید می کند، همچنین در بعضی از قسمت ها عبارت هایی دیده می شود که اثبات می کنند این گوشی با رابط کاربری Android One عرضه خواهد شد، صفحه نمایش 6.01 اینچی در کنار ناچ قطره ای نیز این موارد را به طور کامل تایید میکنند.

asdasdasdasd

از مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش AMOLED ساخت سامسونگ با رزولوشن +HD و پردازنده اسنپدراگون 665 اشاره کرد، انتظار می رود تا این گوشی طی 1 الی 2 ماه آینده در کشور های اروپایی نظیر اسپانیا، فرانسه و لندن رونمایی شده و به دنبال آن وارد بازار جهانی شوند.

پست قبلی

توضیحات تکمیلی درمورد گوشی های Mi CC9 شیائومی

پست بعدی

نقد و بررسی تخصصی لپتاپ RedmiBook (قسمت اول)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه