سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

بسیاری از مشخصات کلیدی گوشی های Mi 9X و Mi A3 فاش شد

چندی پیش در وبسایت معروف XDA Developers گزارشی از یک گوشی جدید شیائومی با اسم رمز “Pyxis” دیده شد.

شیائومی سال 2017، تولید گوشی های سری X خود را با نام Mi 5X اغاز کرد و در سال بعد، نسل جدید آن را Mi 6X نامید اما طبق اطلاعات فاش شده، گوشی Pyxis قرار نیست Mi 7X و یا Mi 8X نام بگیرد، بلکه نام پیشنهادی برای این دستگاه Mi 9X بوده است.

انتظار می رود تا این گوشی مرموز به عنوان نسل جدید گوشی Mi 6X و با نام Mi 9X وارد بازار چین شود و به دنبال آن، نسخه جهانی آن با رابط کاربری Android One و نام Mi A3 رونمایی شود، همچنین احتمال می رود که گوشی فوق نسخه ضعیف‌تری همانند گوشی Mi A2 Lite داشته باشد که Mi A3 Lite نام خواهد گرفت اما مشخصات دقیقی از مدل ضعیفتر یا همان Lite در اختیار نیست.

maxresdefault

آخرین گزارشات، خبر از این می دهند که گوشی Pyxis در ماه آوریل میلادی، یعنی طی 1 ماه آینده، روانه بازار چین خواهد شد، این گزارشات بسیاری از اطلاعات کلیدی گوشی Pyxis یا همان Mi 9X را نیز فاش کرده است که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.
بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی Mi 9X به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد ساخت سامسونگ با رزولوشن +FullHD مجهز خواهد شد که در وسط آن همانند دیگر گوشی های معرفی شده شیائومی در سال 2019، یک ناچ قطره ای دیده می شود.

در زیر صفحه نمایش این گوشی، یک عدد سنسور اثر انگشت قرار خواهد گرفت که احتمالا این گوشی را به ارزانترین گوشی شیائومی با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش تبدیل می کند.

پردازنده بسیار قدرتمند اما ارزان قیمت اسنپدراگون 675 قرار است تا برای بار دوم در گوشی Mi 9X استفاده شود که قبل تر شیائومی از آن در گوشی Redmi Note 7 Pro استفاده کرده بود.

arsgfasfr

این گوشی به همراه آخرین نسخه رسمی منتشر شده اندروید و MIUI یعنی اندروید P و MIUI 10 روانه بازار خواهد شد که دور از انتظار نیز نمی باشد، البته باید عنوان کرد که نسخه جهانی این گوشی که Mi A3 نام دارد، رابط کاربری Android One را خواهد داشت و خبری از پوسته MIUI در این گوشی نیست.

استفاده از یک باتری 3300 میلی آمپری در گوشی Mi 9X پیش‌بینی شده است که از تکنولوژی +4 Quick Charge نیز پشتیبانی خواهد کرد و همچنین می توان با توجه میزان شارژدهی گوشی Mi9، حداقل مقدار 8 ساعت اسکرین (Screen On Time) را در این گوشی پیشبینی کرد.

گوشی Mi 9X از حیث دوربین عقب کاملا مشابه با گوشی Mi 9 SE در نظر گرفته شده است؛ این گوشی برای ثبت تصاویر عادی، از یک همان سنسور 48 مگاپیکسلی همیشگی ساخت سونی یا همان IMX586 استفاده می کند از طرفی دوربین دوم و سوم این گوشی نیز به ترتیب از نوع تله فوتو و فوق عریض با رزولوشن های 8 و 13 مگاپیکسلی خواهند بود.
اما طبق شایعات، شیائومی تصمیم گرفته تا برای دوربین سلفی این گوشی، از یک سنسور قدرتمند 32 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ به اسم S5KGD1 استفاده کند و می توان انتظار تصاویر بسیار با کیفیتی را از دوربین سلفی این گوشی داشت.

Xiaomi Mi 9 SE 1

گزارشات اعلام می‌کنند که نسخه پایه گوشی Mi 9X به 64 گیگ حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد، همچنین نسخه های 6/64 و 6/128 در این گوشی نیز چندان دور از انتظار نیست.

از دیگر احتمالاتی که در این گوشی پیش‌بینی می شود می توان به طراحی شیشه ای بدنه پشتی این گوشی به شکل 2.5D، ضخامت 7.5 میلیمتر و نبود جک هدفون اشاره کرد اما طبق تجربه های گذشته، نمی توان به تمام این اطلاعات درز کرده در فضای مجازی تکیه کرد و همچنان بسیاری از احتمالات ممکن است به واقعیت تبدیل نشوند.

پست قبلی

نقد و بررسی گوشی Mi 9 SE

پست بعدی

فعال شدن اتصال 4.5G برای گوشی های شیائومی در برخی از شهر های ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه