سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

معرفی 4 محصول جدید از شیائومی: پاوربانک بلک شارک، غذاساز هوشمند، پیچ گوشتی برقی و کوله پشتی

شیائومی در طول یک هفته گذشته از چندین محصول جدید خود پرده برداشت که 4 تا از بهترین آن ها را انتخاب کردیم تا آن ها را به صورت مختصر شرح دهیم، این 4 محصول جدید شیائومی، یک پاوربانک خاص، غذاساز هوشمند، پیچ گوشتی برقی و یک کوله پشتی می باشد.

پاوربانک بلک شارک:

شرکت بلک شارک که وظیفه ساخت گوشی های گیمینگ شیائومی را دارد، اخیرا شروع به تولید لوازم جانبی گوشی همانند هدفون، هندزفری و گیم پد کرده است و حالا این شرکت اولین پاوربانک خود را با همان طراحی خاص و شیک گوشی های بلک شارک معرفی کرده است.

black shark powerbank

پاوربانک بلک شارک، طراحی خود را از گوشی های این شرکت الهام گرفته است، جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک و فلز می باشد که روکش فلزی آن نقره ای رنگ طراحی شده و نوار های LED سبز رنگ در مرکز آن میزان شارژ باقی مانده این پاوربانک را نمایش می دهد.

black shark powerbank 3

این پاوربانک ظرفیتی 10 هزار میلی آمپری دارد که طراحی بی نظیر آن بر هیچ کسی پنهان نیست، این پاوربانک جذاب در بالا از دو پورت USB برای خروجی برق استفاده می کند که تا توان 18 وات یا همان Quick Charge 3.0 را پشتیبانی می کند همچنین این دستگاه از یک پورت Type-C نیز استفاده می کند که هم می تواند برای شارژ کردن دیگر دستگاه ها به کار برود و هم برای شارژ کردن خود پاوربانک که این پورت نیز از تکنولوژی Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند.

پاوربانک بلک شارک، یک گوشی بلک شارک را می تواند در طول نیم ساعت از 0 تا 47 درصد برساند و همچنین شیائومی درون این پاوربانک از قطعاتی استفاده کرده است که از گرم شدن بیش از حد دستگاه، اتصال کوتاه و  رخ دادن دیگر مشکلات الکتریکی جلوگیری میکند.

black shark powerbank 2

غذا ساز هوشمند Solista Solo Smart Cooker:

غذا درست کردن در خانه باعث کاهش بسیار زیاد هزینه های اضافی می شود اما انجام این کار زمانی که وقت آشپزی ندارید تا حدود زیادی سخت می باشد و اینجاست که شیائومی با تولید یک محصول هوشمند دیگر به کمک کاربران می آید.

Solista Solo Smart Cooker

این دستگاه در واقع ترکیبی از یک قابلمه و اجاق گاز است که حداکثر توان مصرفی آن 1600 وات می باشد و همچنین این دستگاه امکان بخار پز و آب پز کردن مواد غذایی را نیز به کاربر می دهد.

بدنه این غذاساز از جنس پلاستیک می باشد و طراحی سفید مینیمالیستی همیشگی شیائومی در آن مشهود است، البته برخی از قسمت های این دستگاه نیز زرد رنگ هستند که ظاهر نسبتا زیبایی را به آن می دهند.

Solista Solo Smart Cooker 2

این دستگاه به همراه اپلیکیشن مخصوص عرضه می شود که این اپلیکیشن به شما غذا های مختلف به همراه نحوه پخت و پز آن را ارائه می دهد و شما می توانید به کمک آن آشپزی کنید، همچنین امکان زمانبندی برای روشن شدن دستگاه از طریق اپلیکیشن آن وجود دارد.

Solista Solo Smart Cooker 3

پیچ گوشتی برقی شیائومی:

این ابزار پر استفاده Xiaomi Wiha Eliectric Screwdriver نام دارد و توسط شرکت Mijia طراحی شده و ساخت آن بر عهده شرکت آلمانی Wiha Tools بوده است که سابقه 80 ساله در تولید ابزارآلات دارد.

این پیچ گوشتی برخلاف دیگر پیچ گوشتی های برقی بازار، وزن زیادی ندارد و طراحی آن همانند یک پیچ گوشتی عادی در نظر گرفته شده است که سایز بسیار کوچک و وزن کم آن می تواند نکته بسیار مثبتی برای آن به شمار رود.

Xiaomi Wiha Electric screwdriver

این دستگاه در قسمت جلو 2 چراغ LED پر نور دارد که در هنگام استفاده در محیط های تاریک بسیار کاربردی می باشد همچنین، به همراه این دستگاه در درون جعبه یک میله 10 سانتی متری جهت اتصال سری ها قرار دارد که سری های درون جعبه آن نیز به 8 عدد می رسد.

Xiaomi Wiha Electric screwdriver 2

باتری 1500 میلی آمپری این دستگاه با پورت Type-C این دستگاه در طول 1.5 ساعت از 0 به 100 درصد می رسد و در هر بار شارژ امکان باز یا بسته کردن 120 عدد پیچ وجود دارد.xiaomi wiha electric screwdriver

نسخه جوانان کوله پشتی 90Points:

شرکت 90Points وظیفه طراحی و تولید چمدان و کیف های شیائومی را بر عهده دارد که تا به الان نیز بسیار موفق عمل کرده است و الان نیز کوله پشتی جدیدی مخصوص جوانان با همان طراحی مینیمال همیشگی توسط این شرکت تولید شده است که قیمت بسیار پایین و کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهد.

این کوله پشتی هم برای دختران و هم برای پسران قابل استفاده است و این محصول در 6 رنگ مختلف عرضه می شود، همچنین وزن این کوله تنها 380 گرم می باشد که برای استفاده برای دانشگاه، مدرسه و کلاس بسیار مناسب است.

90 Points Youth College Backpack

جنس پارچه این کوله، پلاستیک است اما بافت های ریز سه بعدی در سطح آن دیده می شود که زیبایی خاصی به کوله می بخشد.

این کوله پشتی، 15 لیتری می باشد و جای مخصوص لپتاپ آن یک لپتاپ 14 اینچی را در خود جای می دهد اما لپتاپ های 15.6 اینچی ممکن است برای قرار گرفتن در این کوله دچار مشکل شوند.

این کوله پشتی در 6 رنگ زرشکی، آبی، مشکی، سرمه ای، قهوه ای و صورتی تولید شده و فروش 2 رنگ قهوه ای و آبی روشن آن سه روز دیگر در وبسایت شیائومی آغاز می شود اما 4 رنگ دیگر این کوله پشتی از همین حالا نیز بر روی وبسایت شیائومی قرار گرفته اند.

90 Points Youth College Backpack 2

پست قبلی

بررسی مختصر تبلت طراحی شیائومی

پست بعدی

شیائومی 4 گوشی جدید با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه