سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

بررسی مختصر کتابخوان جدید شیائومی

شیائومی جدیدا درحال ورود به بازار کتابخوان های هوشمند نیز می باشد و در سال 2019 چندین مدل از آن را نیز معرفی کرد.

کتابخوانی که در این مطلب قصد بررسی آن را داریم Xiaomi Mi Reader نام دارد و به تازگی توسط شیائومی معرفی شده است که قصد رقابت با Kindle آمازون و NOOK دارد که پرفروشترین کتابخوان های دنیا می باشند.

طراحی:

بخش جلویی کتابخوان Mi Reader، شباهت بسیاری با کیندل آمازون دارد، حاشیه های سفید به همراه صفحه نمایش 6 اینچ در بخش جلویی این کتابخوان دیده می شود.

sdasdadasd

در حاشیه پایینی لوگوی Mi Reader دیده می شود همچنین در این دستگاه تنها یک عدد دکمه وجود دارد که آن نیز در لبه بالایی دستگاه قرار گرفته است و به طور کلی طراحی کتابخوان جدید شیائومی همانند دیگر محصولات شیائومی بسیار ساده و یکدست می باشد.

از طرفی بخش پشتی این دستگاه به رنگ مشکی مات می باشد که در کناره ها با لبه های خمیده همراه شده است و این لبه های خمیده به خوشدست تر بودن دستگاه کمک می کند.

sdfsdfsdf

صفحه نمایش:

 شیائومی در این دستگاه از یک صفحه نمایش 6 اینچی از نوع E-Ink Screen یا صفحه نمایش جوهری الکترونیکی استفاده کرده است که با رزولوشن 1024 در 768 پیکسل، تراکم پیکسلی 212 پیکسل در هر اینچ را به کاربر ارائه می دهد.

dghdghgfdh

به طور کلی کیفیت صفحه این دستگاه در رده متوسط قرار می گیرد اما به طور کلی  در این پنل امکان تنظیم بین 24 سطح مختلف روشنایی وجود دارد و همچنین صفحه نمایش این دستگاه از نوع مات می باشد تا عمل خواندن را بیش از پیش راحت کند.

منابع:

شیائومی برای این کتابخوان منابع بسیار گسترده ای را از کتابفروشی های آنلاین چینی در نظر گرفته است که طیف وسیعی از کتاب ها را اما به زبان چینی شامل می شود، اما با این حال شما همچنان می توانید فایل هایی مانند txt, epub یا PDF را به صورت دستی بر روی دستگاه خود بریزید که کتابخوان شیائومی به کمک نرم افزار آفیس WPS که به صورت پیش فرض بر روی آن نصب است می تواند فایل های شخصی شما را به نمایش در بیاورد.

این نرم افزار قادر است تا فایل های اکسل، پاورپوینت و وُرد نیز برای کاربر به نمایش بگذارد.

حافظه و میزان رم و اتصالات:

شیائومی برای این دستگاه 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته است که این میزان حافظه داخلی برای انتقال مقدار بسیار زیادی فایل PDF کافی می باشد، همچنین این 1 گیگابایت حافظه رم، امکان استفاده از نرم افزار های پیش فرض این دستگاه را به شما می دهد.

13123123

این دستگاه را می توانید از طریق Wi-Fi به شبکه اینترنت متصل کنید و همچنین می توانید از طریق پورت Type-C دستگاه آن را شارژ کنید یا بر روی حافظه داخلی دستگاه فایل های مورد نظر خود را کپی کنید.

باتری و شارژدهی:

شیائومی برای این کتابخوان، یک عدد باتری 1800 میلی آمپری را در نظر گرفته است که می تواند تا چندین هفته درصورت مطالعه 1 ساعت کتاب به صورت روزانه شارژدهی داشته باشد، همچنین همانطور که بالاتر ذکر شد شما می توانید از طریق پورت Type-C این دستگاه را شارژ کنید.

جمعبندی:

به طور کلی کتابخوان Mi Reader، از لحاظ قیمتی نسبت به رقبای خود بسیار ارزانتر است و البته از لحاظ کیفیت صفحه نمایش نیز در حد و حدود های یک کتابخوان گرانقیمت نیست اما با این حال نسبت به هزینه پرداختی، عملکرد بسیار راضی کننده ای را برای کاربر فراهم می کند.

درصورتی که به دنبال خرید یک کتابخوان با امکان پشتیبانی از فایل های آفیس و به همراه حافظه داخلی بالا می گردید، کتابخوان شیائومی می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

پست قبلی

آخرین شایعات بدست رسیده از گوشی Redmi K30 شیائومی

پست بعدی

چند تصویر از گوشی Mi Mix 4 شیائومی فاش شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه