سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی دوربین Action Camera شیائومی

با وجود افزایش کیفیت دوربین‌های تلفن‌های هوشمند هنوز هم Action Camera طرفداران زیادی دارند. دوربین‌هایی با اندازه کوچک که در فعالیت‌های ورزشی و پرتحرک کاربرد دارند. در اینجا قصد داریم دوربین Action Camera شیائومی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. دوربین که دارای توانایی بسیار بالا و در عین حال قیمتی مناسب است. این دوربین بهترین دوست شما در طول سفرهایتان است چرا که می‌توانید لحظات زیبای خود را در هر زمانی به وسیله آن ضبط کنید، پس بهتر است از آن لذت ببرید. این دوربین قادر است با گوشی هوشمند شما همگام‌سازی شود. با استفاده از این دوربین شما می‌توانید یک دوربین قوی و حرفه‌ای را در فضای کوچکی مانند جیبتان حمل کنید.

3

4

دوربین 16 مگاپیکسلی با زاویه لنز گسترده، سرعت بالای فیلمبرداری، همگام‌سازی با تلفن‌ هوشمند شما در هر زمانی بخشی از خصوصیات این دوربین هستند. دیگر برای گرفتن عکس‌های زیبا و یا ضبط فیلم‌های با کیفیت نیازی به حمل دوربین‌های سنگین و بزرگ نخواهید داشت چرا که شما قادر هستید با استفاده از دوربینی که تنها 72 گرم وزن دارد این کار‌ها را انجام دهید.

7 8

9 10

11

12

 در این دوربین از یک لنز 150 درجه‌ای استفاده شده است و زمانی که شما به آن نگاه می‌کنید تصویر روشن و زیبا در مقابل چشمان شما نمایان می‌شود. با استفاده از این دوربین شما احتیاجی به صرف زمان یا تمرکز ندارید و در هر لحظه‌ای که اراده کنید فوراً می‌توانید تصاویر واضحی را ثبت کنید. لنز شیشه‌ای توسط تیمی از کارشناسان آمریکایی ساخته شده است. با استفاده از این لنز و زاویه 150 درجه‌ای آن شما به راحتی می‌توانید تصاویر بزرگ را به صورت واضح ثبت کنید. زمانی که شما در سفر هستید می‌توانید از زوایای مختلفی به عکاسی بپردازید.

14 15

17

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن این دوربین آن را از راه دور نیز کنترل کنید. علاوه بر آن کنترل این دوربین از راه دور (WiFi) و از طریق بلوتوث نیز امکانپذیر است. همچنین این دوربین قبلیت عکسبرداری با استفاده از یک تک پایه را دارد. کاربران با استفاده از این دوربین قادر خواهند بود که در زوایای خاص نیز به عکسبرداری بپردازند.

فرقی نمی‌کند که شما در حال سفر در دریا هستید و یا اینکه از یک کوه بالا می‌روید با قابلیت ردیابی سرعت در این دوربین شما تصاویر دلخواه را به صورت لحظه‌ای ثبت خواهید کرد.

برای این دوربین وسایل جانبی زیادی در نظر گرفته شده است که به کاربران کمک می‌کند که به صورت امن آن را در مکان‌های مختلفی نصب کنند. این دوربین را به راحتی می‌توان بر  روی یک کلاه، دوچرخه و یا تک پایه نصب کرد. شما می‌توانید با خیال راحت به فعالیت خود بپردازید و مطمعن شوید که تصاویر در حال ضبط شدن هستند. برای مثال شما می‌توانید از دوچرخه سواری خود با سرعت بالا لذت ببرید و خیالتان راحت باشد که تصاویر این فعالیت هیجان‌انگیز با بالاترین کیفیت ضبط شده است. وجود این وسایل جانبی با نصب دوربین بر روی سطوح مختلف باعث بروز خلاقیت در شما می‌شود.  فرقی نمی‌کند که شما این دوربین را بر روی ماشین خود نصب کنید و یا بر روی یک پهپاد در هر صورت ضبط تصاویر با کیفیت بالا تضمین شده است. این دوربین ابعادی برابر با 60.4mmx42mmx21.2mm دارد. در نتیجه نصب آن در جاهای مختلف به راحتی انجام می‌گیرد.

18

این دوربین به یک پردازنده تصویری ویژه از یک تولید کننده پیشرو مجهز شده است.  Ambarella A7LS GPU  پردازنده‌ای است که در این دوربین مورد استفاده قرار گرفته است. ای پردازنده می‌تواند ضمن پردازش درلحظه تصاویر ثبت شده مانند حذف نویز و اعمال فیلتر‌های مکانی از WIFI و بلوتوث 4.0 نیز پشتیبانی کند. همچنین این پردازنده از حافظه جانبی Micro SD تا ظرفیت 64 گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

19

در این دوربن از یک حسگر 16 مگاپیکسلی از سری Exmor R متعلق به شرکت سونی استفاده شده است. با وجود این حسگر دیگر نیازی نیست کاربران نگرانی از جهت ثبت تصاویر با کیفیت بالا در محیط‌های نوری نا مناسب داشته باشند. این دوربین قادر است که تصاویر باکیفیتی  را در هوای ابری، فضا‌های کم نور و … ثبت کند. با توجه به قیمت مناسب این دوربین باید گفت که شرکت شیائومی  بالاترین کیفیت ممکن را به کاربران خود هدیه خواهد کرد. این دوربین با وجود سنسور سونی می‌تواند ویدئو‌هایی را با کیفیت 1080p و با سرعت 60 فریم بر ثانیه و یا با کیفیت 720p و با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کند. برای دوربینی با این قیمت این کیفیت بسیار راضی کننده تلقی می‌شود.

20

کاربران می‌توانند این دوربین را از راه دور و از طریق گوشی خود کنترل کنند. با استفاده از این دوربین و به لطف نرم‌افزار آن شما می‌توانید با استفاده از WIFI در همان لحظه عکس‌ها و  ویدئو‌های ثبت شده را بر روی گوشی‌ خود بفرستید. از گزینه‌های ویرایشی که در اختیار شما قرار داده شده است، استفاده کنید و در همان لحظه نیز آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این دوربین قابلیت اتصال به گوشی‌های همراه اندروید و IOS و همچنین قابلیت زوم تا 10 برابر را دارد.

21

شما با دوربینی مواجه هستید که اندازه بسیار کوچکی دارد و در عین حال به آخرین فن‌آوری موجود مجهز است.

طراحی در این دوربین بسیار مطلوب و حساب شده است. بدنه آن از جنس پلی کربنات – ABS بوده که در مقابل ضربه و گرما مقاومت بسیار خوبی دارد. به اندازه کوچک آن نگاه نکنید چرا که Action Camera شیائومی  دوربینی بسیار مقاوم است و کاربران به راحتی می‌توانند به فعالیت‌های پر تحرک خود بپردازند و نیازی نیست نگران آسیب دیدن آن باشند. همچنین این دوربین می‌تواند به همراه قاب ضد آب مورد استفاده قرار بگیرد. با استفاده از کاور‌های ضد آب این دوربین تا عمق 40 متری خاصیت ضد آب پیدا می‌کند. در این دوربین از یک باتری لیتیوم – یون پاناسونیک با ظرفیت 1010 میلی آمپر ساعت استفاده شده است. عمر باتری یکی از ویژگی‌هایی است که همواره در محصولات دیجیتال مورد توجه قرار می‌گیرد. این دوربین دارای عمر باتری بسیار خوبی است و علاوه بر آن از ویژگی شارژ سریع تیز پشتیبانی می‌کند . این دوربین به همراه یک کابل USB و همچنین شارژر به دست شما می‌رسد. همچنین می‌توان با استفاده از پورت HDMI تصاویر و ویدئو‌ها را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نیز مشاهده کرد.

22

23

24

اگر شما فردی هستید که دوست دارید لحظات هیجان‌انگیز خود را ثبت کنید و یا فردی هستید که مسافرت‌های زیادی می‌روید دوربین Action Camera شیائومی یک انتخاب بسیار مناسب برای شما خواهد بود. دوربینی کوچک با کارایی بسیار بالا و با قیمتی بسیار مناسب‌تر نسبت به محصولات دیگر موجود در بازار.

خرید دوربین Action Camera شیائومی

 

پست قبلی

نقد و بررسی اسپیکر بلوتوث شیائومی

پست بعدی

معرفی یخچال شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه