سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی اسپیکر بلوتوث شیائومی

در اینجا قصد داریم به نقد و بررسی اسپیکر بلوتوث شیائومی بپردازیم. اسپیکری که شما از قدرت صدای آن متعجب خواهید شد. یک اسپیکر کوچک که دارای کیفیت صدای عالی است. این اسپیکر کوچک تنها 58 گرم وزن دارد. همچنین این اسپیکر دارای ارتفاع 25 میلیمتر و قطر 52 میلیمتر بوده در نتیجه حمل و نقل آن برای کاربران بسیار راحت است.

1

اندازه کوچک این اسپیکر به شما اجازه می‌دهد که از آن در هر حالتی به راحتی استفاده کنید. در کنار طراحی عالی این اسپیکر از صدایی شگفت‌انگیز برخوردار است که باعث می‌شود کاربران برای استفاده و انتخاب این اسپیکر ترغیب شوند. بدنه این اسپیکر بلوتوثی تماماً از جنس فلز بوده و در رنگ‌های زیبای طلایی، نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود. طراحی و بدنه تمام فلزی آن باعث می‌شود زمانی که شما اسپیکر را در دست می‌گیرید، احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید.

3

طراحی زیبا و دقیق در مورد تمامی قطعات در کنار صدایی فوق‌العاده باعث شده است که همه چیز در مورد این اسپیکر مطلوب باشد. مواد فلزی که برای ساخت این اسپیکر به کار رفته است باعث شده که مقاومت آن نیز بسیار بالا باشد و شما نباید نگرانی از جهت محکمی و مقاومت این اسپیکر داشته باشید چرا که دارای بدنه‌ای بسیار قوی و ضد ضربه است. شما می‌توانید مدت زمان زیادی از این اسپیکر استفاده کرده و از شنیدن صدای عالی آن لذت ببرید در حالی که ظاهر آن مانند روز اول حفظ شده است.

4

این اسپیکر دارای یک طراحی ظریف مینیمالیستی است و پورت Micro USB با دقت زیاد در قسمت پایین اسپیکر قرار داده شده است. در این اسپیکر بلوتوثی از چیست CSR و بلوتوث 4.0 استفاده شده که شما را قادر می‌کند مدت بیشتری را به موسیقی دلخواه خود با سیگنالی پایدار گوش دهید.

5

با توجه به جایی که هستید تکنولوژی CVC6.0 به کار رفته در این اسپیکر سطح صدای مناسب با آن محیط را انتخاب خواهد کرد. فرقی نمی‌کند که شما در خیابان، طبیعت و یا در خانه باشید، با استفاده از این اسپیکر قابل حمل همیشه می‌توانید از گوش دادن به موسیقی با کیفیت لذت ببرید.

 7

اگر در پارک و طبیعت هستید می‌توانید این اسپیکر را در کوله پشتی خود قرار داده و در مسیر از آن استفاده کنید. این اسپیکر نیاز به فضای زیادی ندارد و در همه جا می‌تواند به عنوان یک دوست خوب همراه شما باشد و با ارائه یک صدای دلنشین احساس خوبی را به شما منتقل کند. این اسپیکر بلوتوثی از یک باتری لیتیومی استفاده می‌کند و عمر این باتری نیز چیزی در حدود 4 ساعت است.

6

10

11

در پایان باید گفت اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل با طراحی زیبا و بدنه‌‌ای مقاوم هستید که در کنار تمامی این ویژگی‌های صدایی فوق‌العاده نیز داشته باشد ما به شما اسپیکر بلوتوثی قابل حمل MI شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم.

8 9

مشخصات فنی

مدل اسپیکر بلوتوثی قابل حمل MI
ابعاد ارتفاع: 25 میلیمتر      قطر: 52 میلیمتر
وزن 58 گرم
امکانات پورت Micro USB
نسخه  بلوتوث 4.0
فاصله موثر 4 متر
SNR 53 دسیبل
قدرت 2 وات
امیدانس 4 اهم
نوع باتری باتری لیتیومی قابل شارژ
رنگ‌ها مشکی – طلایی – نقره‌ای

خرید اسپیکر بلوتوث شیائومی

پست قبلی

نقد و بررسی چراغ خواب هوشمند شیائومی

پست بعدی

نقد و بررسی دوربین Action Camera شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه