سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

احتمال معرفی تلویزیون ردمی، گوشی Redmi Note 8 و رابط کاربری MiUi 11 در هفتم شهریور ماه

در این چند هفته اخیر بیشتر اخباری که در مورد شرکت شیائومی شنیده می شد به سه موضوع تلویزیون ردمی، رابط کاربری MiUi 11 و گوشی Redmi Note 8 اختصاص داشت که همه برای رونمایی شدن هر یک از این سه مورد لحظه شماری می کنند.

 

در مطلب “اطلاعات تکمیلی درمورد پایین رده ی جدید شیائومی مشخص شد” اعلام کردیم که اولین تلویزیون شرکت Redmi، با نام Redmi TV، مجوز های مربوطه را دریافت کرده است و رونمایی آن بسیار نزدیک است.

 

چندین روز پس از دریافت مجوز تلویزیون Redmi،  آقای لی جون (موسس شرکت شیائومی) در صفحه ویبوی خود نوشت که تلویزیون ردمی با ابعاد غول پیکر 70 اینچی در روز 29 آگوست مصادف با هفتم شهریور ماه، رونمایی می شود که همراه با این نوشته، اولین پوستر رسمی از رونمایی تلویزیون Redmi TV پیوست شده بود.

photo 2019 08 20 19 10 58

مدیران شرکت شیائومی به پاسخگویی به کاربران در بخش نظرات سایت ویبو معروفند، به همین دلیل کاربران سوالات زیادی را از مدیران این شرکت از طریق صفحه شخصی آنان می پرسد، یکی از کاربران چینی در زیر همین مطلب از آقای لی جون پرسید که “آیا گوشی Redmi Note 8 نیز در همان روز معرفی می شود؟” که لی جون با یک ایموجی این مطلب را تایید کرد.

REdmi Note8 confirmed on August 29

گوشی Redmi Note 8، چندی پیش در یکی از شبکه های تلویزیونی چینی در یک تیزر تبلیغاتی به رنگ سبز دیده شد که قاب پشتی آن به وضوح قابل مشاهده بود، در این تصویر دوربین 4 گانه به همراه سنسور اثر انگشت در پشت این گوشی دیده می شود، البته برخی از منابع نیز ادعا می کنند که این تصویر متعلق به Redmi Note 8 Pro می باشد که با دوربین 4 گانه عرضه می شود.

photo 2019 08 20 18 57 17

آخرین شایعات در مورد گوشی Redmi Note 8 به پردازنده مدیاتک G90T، باتری 5000 میلی آمپری و سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره می کنند.

رابط کاربری MiUi 11 نیز یکی از آن مواردی است که طرفداران شیائومی بی صبرانه منتظر آن هستند، شیائومی از همین الان قابلیت های MiUi 11 را در برخی از رام های بتا برای گوشی هایی مثل Mi 9 در دسترس کاربران قرار داده است و در حال تست آنها می باشد که این نیز نشان می دهد رونمایی نسخه 11 رابط کاربری اختصاصی شیائومی بسیار نزدیک است.

photo 2019 08 20 18 57 13

در صورت که به پوستر رسمی معرفی Redmi TV ریزبینانه به موضوع نگاه کنید، عبارت 11 انگلیسی به صورت کاملا مخفی در تصویر جای گرفته است، شیائومی از این قبیل ترفند ها را در بسیاری از پوستر های خود به کار برده است و این موضوع به روشنی نشان می دهد که میوای 11 نیز در همین مراسم معرفی می شود.

photo 2019 08 20 18 57 05

پست قبلی

معرفی 3 محصول جدید از شیائومی، دوچرخه برقی، جارو برقی بیسیم و سینک ظرفشویی هوشمند

پست بعدی

پردازنده و تاریخ رونمایی سری گوشی های Redmi Note 8 تایید شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه