سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

رونمایی شیائومی از 6 محصول جدید: ساعت مکانیکی، باتری شارژِی، کلاه ایمنی با قابلیت پخش موسیقی،دستگاه NAS، توستر و زودپز

شیائومی این هفته از 4 محصول جدید رونمایی کرد که در ادامه به معرفی مختصر هر یک از آنها می پردازیم.

شیائومی دو روز پیش مدلی جدید از ساعت های شفاف خود با نام CIGA را رونمایی کرد.

این ساعت که مکانیکی می باشد ساخت شرکت Shenzhen Haojia می باشد که یکی از چندین زیر مجموعه شیائومی به شمار می رود، این ساعت دارای یک طراحی شفاف و بسیار کاربرپسند می باشد؛ هر دو طرف این ساعت از جنس شیشه شفاف ساخته شده است و کاربر می تواند قطعات داخلی این ساعت و نحوه حرکت آن ها را به راحتی مشاهده کند.

و البته موتور این ساعت ساخت شرکت Seagull چین می باشد و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است.

همچنین این ساعت همانند دیگر ساعت های شیائومی ضد آب می باشد و به گونه ای طراحی شده است که می تواند تا عمق 20 متری آب به عملکرد خود ادامه دهد.

photo 2018 12 09 21 15 09

محصول دیگر رونمایی شده توسط شیائومی باتری های شارژی ساخت ZMI می باشد.

این محصول درواقع یک پکیج حاوی 4 عدد باتری قلمی 1700 میلی آمپری به همراه داک شارژر می باشد.

ساعت های ساخت ZMI همانند پاوربانک های شیائومی کیفیت ساخت بالایی دارند و در طولانی مدت ظرفیت خود را از دست نمی دهند.

این باتری ها تا 1500 بار بدون افت کیفیت قابل شارژ شدن هستند و تنها در طی 2 ساعت شارژ آنها از حالت خالی به پر می رسد و همچنین این باتری ها می توانند حتی تا دمای منفی 20 درجه سانتیگراد به عملکرد خود ادامه دهند.

photo 2018 12 09 21 15 03

محصول دیگر شیائومی که روز گذشته شد یک کلاه ایمنی مخصوص اسکی همراه با هندزفری بیسیم می باشد.

این کلاه ساخت شرکت Smart4u است و قادر است تا از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل شود و به صورت بیسیم برای کاربر موسیقی پخش کند.

این کلاه حتی می تواند در دماهای پایین یعنی تا منفی 40 درجه سانتی گراد و در دماهای بالا تا 55 درجه سانتی گراد به عملکرد خود به خوبی ادامه دهد و البته این کلاه توانسته با مقاومت در برابر پاشش آب، گواهی IPX4 را نیز کسب کند.

باتری 300 میلی آمپری این کلاه وظیفه تامین انرژی پخش کننده های آن را دارد و دکمه های مدیریت موسیقی آن نیز در بدنه خارجی این کلاه قرار گرفته اند که به کمک آن ها می توانید دستگاه را خاموش و روشن و یا صدای موسیقی را کم و زیاد کنید.

photo 2018 12 09 21 15 06

یکی دیگر از محصولاتی که شیائومی روز گذشته به بازار عرضه کرد یک دستگاه NAS می باشد.

NAS در فارسی به معنای فضای ذخیره سازی متصل به اینترنت می باشد؛ به کمک NAS شما می توانید هارد دیسک های اینترنال خود را به صورت فضای ابری و مجازی دربیاورید و از طریق اینترنت به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

این دستگاه ساخت شرکت Shenzhen Tumei می باشد و دارای 23 سانتی متر طول، 12 سانتی متر ارتفاع و 12 سانتی متر عرض می باشد و وزن آن 1.14 کیلوگرم است.

این دستگاه 2 عدد هارد دیسک اینترنال را با حداکثر حجم 14 ترابایت در خود جای می دهد که در مجموع 28 ترابایت را می توانید به اینترنت متصل کند.

این دستگاه به یک پردازنده اینتل 2 هسته ای و 2 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است که قادر است تا سرعت کپی یک فایل را به چیزی حدود 215 مگابیت برساند که این سرعت می تواند بدون هیچگونه قطع شدن، فیلمی با رزولوشن 4K را بر روی یک تلویزیون پخش کند.

این NAS در بخش پشتی به یک فن جهت خنک کردن هارد ها، 2 پورت USB3 و 2 پورت شبکه مجهز شده است.

سیستم عامل این دستگاه بر پایه لینوکس به همراه نرم افزار اختصاصی شرکت می باشد که به کمک آن می توان به تمام دستگاه های هوشمند متصل شد که البته به کمک این نرم افزار اختصاصی تمامی داده های روی هارد ها رمزنگاری و محافظت می شوند.

photo 2018 12 09 21 14 53

محصول دیگر شیائومی که امروز رونمایی شد یک توستر فلزی ساخت شرکت Deerma می باشد که به تازگی به شیائومی پیوسته است؛ این توستر که از جنس استیل ضد زنگ می باشد می تواند ساندویچ هایی تا ضخامت 7 سانتی متر را نیز تنها در مدت زمان 2 دقیقه گرم کند.

توستر 770 واتی شیائومی بزودی وارد بازار چین می شود و در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت

sfgasgarg

آخرین محصول رونمایی شده توسط شیائومی یک آرام پز مخصوص برنج می باشد که ظرفیتی 1.2 لیتری دارد و می تواند به صورت کاملا خودکار به کمک سیستم همرفتی در سریعترین زمان غذا را آماده کند؛ این آرام پز در قسمت جلویی به یک صفحه نمایش مجهز شده است که به کمک آن می توانید به کمک آن برنامه زمانی و حالت پخت مورد نظر خود را تنظیم کتید.

sfgsfgagr

 

پست قبلی

آشنایی با سری های مختلف گوشی های شیائومی

پست بعدی

نقد و بررسی لپتاپ Mi Notebook Pro GTX

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه